mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

گام های اساسی در ایجاد یک استراتژی سئو برنده

همه چیزهایی را که برای ساختن یک استراتژی سئو باید بدانید که موتورهای جستجوگر شما را پیدا کنند و ترافیک ارگانیک را افزایش دهد، بیابید. مشاوره سئو سایت در اصفهان

خرید آنلاین دنیا را فرا گرفته است.

در حالی که مردم هنوز برای برداشتن وسایل به فروشگاه می دوند، جذابیت خرید تقریباً هر چیزی از راحتی خانه شما غیرقابل توقف است.

از وسایل لوله کشی گرفته تا رول های پیتزا، اگر بخواهید، می توانید آن را با فشار دادن یک برنامه - بدون خروج از خانه تحویل بگیرید.

و حتی اگر کسب و کار شما به جای محصولات، خدمات می فروشد، احتمال باورنکردنی وجود دارد که اکثر مردم آن را به صورت آنلاین خرید کنند.


این بدان معناست که تجارت الکترونیک باید تمرکزی برای هر شرکتی باشد که چیزی می فروشد. و این بدان معناست که شما نیاز به تمرکز بیشتر روی ترافیک وب دارید.

به هر حال، شما می‌توانید بهترین وب‌سایت دنیا را داشته باشید، با طراحی پیشرفته، بهینه‌سازی شده برای تجربه‌های کاربری ایده‌آل، و کپی‌هایی که باعث می‌شود دیوید اوگیلوی دندان‌هایش را از حسادت به هم بجوشاند، اما اگر هیچ‌کس آن را نبیند، این کار شما را انجام نمی‌دهد. یک اونس خوب

باید پیدا کنی و البته به همین دلیل است که سئو بخش مهمی از هر طرح بازاریابی مدرن است.

شما می خواهید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالایی کسب کنید، بنابراین به طور ارگانیک توسط اهداف خود پیدا می شوید.

با این حال، گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

 

چه یک حرفه ای با تجربه باشید که به دنبال یادگیری اصول اولیه برای یک مشتری هستید یا یک تازه کار کاملاً که سعی می کند بفهمید کل این سئو برای کسب و کار شما چگونه کار می کند، در جای درستی هستید.

در اینجا، مراحل ایجاد، پیاده‌سازی و بهینه‌سازی یک کمپین سئو را به شما آموزش می‌دهیم که باعث می‌شود سایت شما در کمترین زمان رتبه‌بندی شود.

استراتژی سئو چیست؟

احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که استراتژی سئو برنامه شما برای جذاب تر کردن وب سایت یا صفحه فرود برای گوگل و سایر موتورهای جستجو است.

Wix Studio - بستر ایجاد وب برای آژانس ها
Wix Studio که به طور خاص برای آژانس ها ساخته شده است، یک پلت فرم جدید و سرتاسر است که به شما امکان می دهد سایت های مشتری استثنایی را با حداکثر کارایی ارائه دهید.

تبلیغات
هدف در اینجا رتبه بندی بالاتر و هدایت ترافیک ارگانیک (و امیدواریم تبدیل) بیشتر است.

به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما یک نکته مهم وجود دارد: الگوریتم های جستجو همیشه در حال تغییر هستند.

از آنجایی که گوگل به دنبال افزایش کیفیت جستجوهای خود و ارائه راه حل های بهتر به کاربران برای پرس و جو است، الگوریتم های آن چندین بار در سال به روز می شوند.

معنای آن برای سئو این است که شما نمی توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید. هر بهینه سازی موتور جستجو نیاز به تکرار دارد.

شما باید به طور منظم تجزیه و تحلیل و دوره را اصلاح کنید تا مطمئن شوید که از آخرین بهترین شیوه ها و استراتژی ها استفاده می کنید.

این برای متخصصان سئو خوب است – در غیر این صورت، ما به سرعت بیکار می شویم

اما این به معنای کمی تعهد برای شماست.

برای به‌روز ماندن از آخرین پیشرفت‌ها در دنیای جستجو، باید مرتباً با منابع معتبر (مانند این منبع) مشورت کنید.

خوشبختانه، منابع زیادی وجود دارد که می توانید برای اطلاعات با کیفیت استخراج کنید. چه مقالات، وبینارها یا پادکست ها را ترجیح دهید، محتوای سئو برای شما در دسترس است.

آیا واقعاً به سئو نیاز دارید؟

در حال حاضر، برخی از شما مخالفان به صفحه نمایش خود تمسخر می کنند و می پرسند که آیا واقعاً برای یافتن مشتری به SEO نیاز دارید یا خیر.

شما شخصی را دارید که جستجوی پولی یا بازاریابی وابسته را برای شما مدیریت می‌کند، بنابراین مطمئن نیستید که سرمایه‌گذاری در این مدت در جستجوی ارگانیک سود زیادی داشته باشد. در آن دام نیفتید

جستجوی ارگانیک چیزی است که بیش از نیمی از بازدیدهای وب‌سایت را هدایت می‌کند و باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال هر سازمانی باشد، خواه یک شرکت بزرگ چندملیتی باشید یا یک فروشگاه مادر و پاپ.

و به ویژه برای سایت های مستقیم به مصرف کننده مهم است. با ارائه محتوای مفید، نه تنها اعتماد ایجاد می‌کنید، بلکه وب‌سایت خود را با هدف مشتری تطبیق می‌دهید، که به معنی سرنخ‌های با کیفیت بالاتر است.

و حتی بهتر از آن، شما برای هر کلیک پولی پرداخت نمی کنید، که به معنای هزینه کمتر به ازای هر تبدیل است.

بنابراین، حتی اگر بهترین کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک (PPC) و بازاریابی وابسته در جهان را داشته باشید که به طور معمول مشتریان با انگیزه را به سمت سایت خود هدایت می‌کنند، همچنان با نادیده گرفتن جستجوی ارگانیک فقط نیمی از نبرد را انجام می‌دهید.

ایجاد یک استراتژی سئو موثر: 9 مرحله اساسی
اگرچه سئو به یک استراتژی جامع نیاز دارد، اما می توانید آن را به چندین مرحله قابل مدیریت تقسیم کنید.

1. سئو را با اهداف تجاری هماهنگ کنید و KPI را تعریف کنید
اول از همه، شما باید بدانید که در حال حاضر کجا ایستاده اید، کجا می خواهید بروید و چگونه موفقیت را در این راه اندازه گیری خواهید کرد.

شما می خواهید با انجام ممیزی SEO شروع کنید.

این نقشه راهی است که شما را در کل فرآیند بهینه‌سازی راهنمایی می‌کند و به شما امکان می‌دهد در مقایسه با سایت فعلی خود معیار قرار دهید.

شما باید جنبه های مختلفی را بررسی کنید، از جمله:

http://bit.ly/47SmeKN

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋