kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

سفارش پرینت سه بعدی چگونه است ؟

 تعیین نیازهای محصول ، می توان یک روش چاپ سه بعدی مناسب را انتخاب کرد تا محصول چاپ بتواند نیازها را برآورده کند. مانند هر روش تولید موجود ، روش های سفارش پرینت سه بعدی از یک طرف فرصت هایی دارند و از طرف دیگر محدودیت هایی دارند. هنگام طراحی قطعه ای که با چاپ سه بعدی انجام می شود ، نقاط طراحی باید در نظر گرفته شود.

به طور کلی ، با بررسی قابلیت ها و محدودیت های روش های مختلف چاپ و مشاوره با کارشناسان ، روش مناسب ساخت این قطعه را می توان با روش های مختلف موجود در چاپ سه بعدی تعیین کرد. همانطور که در مقالات قبلی در مورد روشهای مختلف چاپ سه بعدی و طبقه بندی این روشها بحث شده است ، باید گفت که چاپ سه بعدی به خودی خود روشهای مختلفی دارد که هر یک از آنها ویژگی ها و محدودیت های خاص خود را دارند.

 

پیشنهاد می کنیم روش چاپ مناسب را در این زمینه انتخاب کنید ، ابتدا با روش های چاپ سه بعدی آشنا شوید و سپس از مشاوره رایگان مهندسان متخصص در این جهت استفاده کنید.

نکته دیگر برای تعیین محصول نوع پردازش قطعات است. پس از پردازش شامل فعالیت های دیگری است که برای نهایی کردن بخش انجام می شود. فرآیندهای تمیز کردن ، پرداخت و نقاشی پس از پردازش است که می تواند روی قسمت های چاپی انجام شود.

مرحله 3:

فایل CAD را روی محصول در قالب چاپ طراحی کنید


پس از انتخاب روش چاپ سه بعدی مناسب برای تولید محصول ، لازم است یک فایل 3D CAD را در یک قالب قابل قبول بکشید و با توجه به طراحی فکر در مورد چاپ سه بعدی ، یا اگر پرونده 3D از قبل در دسترس است ، مطابقت مناسب داشته باشد. واد روش انتخاب شده چاپ سه بعدی با توجه تغییر یافت.نکته این است که چاپ سه بعدی قطعاً به یک پرونده احتیاج دارد. ممکن است یک تصویر ذهنی داشته باشید یا یک عکس از اینترنت بارگیری کنید. در هر صورت ، باید یک پرونده سه بعدی در قالب چاپ محصول وجود داشته باشد. سه راه برای رسیدن به این پرونده وجود دارد:

همچنین بخوانید : درآمد زایی با پرینتر سه بعدی چگونه است ؟

طراحی پرونده سه بعدی از طراح (این کار را نیز می توان در Idizine انجام داد)
فایلهای سه بعدی را از سایت هایی که پرونده های سه بعدی را ارائه می دهند خریداری کنید
اسکن سه بعدی و پرونده مورد نظر را از طریق مهندسی معکوس از یک قسمت موجود دریافت کنید
در مرحله بعدی هزینه های چاپ سه بعدی و صنایع دستی تخمین زده می شود. برآورد تعرفه چاپ سه بعدی در عملکرد چندین عامل مانند بخشی است که قسمت در بخش تولید دستگاه ، میزان مواد مصرفی ، ضخامت لایه چاپ ، ضخامت قسمت (در FDM قرار می گیرد. روش) و.

هزینه چاپ سه بعدی SLS را تخمین بزنید


در این روش ، چندین عامل بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد ، مانند میزان فضای اشغال قسمت ، میزان قطعات افقی ، زمان ساخت و ساز ، زمان لازم برای تمیز کردن قطعات. قیمت نهایی این قطعه با در نظر گرفتن چنین عواملی به خریدار ارائه می شود.

هزینه های چاپ سه بعدی PolyJet را ارزیابی کنید
در این روش ، با قرار دادن قسمت سفارش داده شده در نرم افزار مناسب ، دستگاه میزان مواد مصرفی موجود در بخش و پشتیبانی و زمان مورد نیاز برای طراحی بخش را محاسبه می کند. با در نظر گرفتن برخی از عوامل مانند زمان لازم برای تمیز کردن قسمت و هزینه های چاپ سه بعدی مربوط به تهیه دستگاه ، قیمت قسمت به خریدار اطلاع داده می شود.

قیمت چاپ سه بعدی FDM را تخمین بزنید


در این روش ، پس از تعیین نحوه قرار دادن قطعه بر روی توده سازنده و تعیین ضخامت قسمت و ضخامت لایه ها ، ساعات کاری برای ساختن این بخش با نرم افزار تخصصی قابل استفاده است.قیمت قطعه نیز عمدتا تابعی از ساعات کار دستگاه است.

هزینه تکمیل یک قطعه را برآورد کنید
قطعات مورد نظر که به روش پرینت سه بعدی تولید می شوند، می توانند در معرض پس پردازش از جمله پولیش، رنگ آمیزی، مونتاژ و بر اساس نیاز مشتری قرار گیرند. قیمت در این قطعه کاملا به شکل قطعه و نوع پس پردازش بستگی دارد و باید برای هر پروژه جداگانه در نظر گرفته شود.
.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋