kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی پرینترهای سه بعدی ارزان

جوانان زیادی علاقه به کارهای مهندسی و صنعتی دارند و برای مثال بدنبال خرید و انجام خدمات پرینت سه بعدی هستند اما اینقدر این دستگاهها گران هستند که جرعت خرید این پرینترها را ندارند و بدنبال خرید و یا اجاره پرینتر دسته دوم هستند 

اما آیا پرینتر دسته دوم ارزش خریدن دارد ؟ ما در این مقاله درمورد این موضوع صحبت خواهیم کرد : 

خرید پرینتر سه بعدی کارکرده

فروش پرینتر سه بعدی کارکرده:

همزمان با خودکفایی، پیشرفت و دانش بنیان بازار صنعتی در ایران، بسیاری از روش های تولید قدیمی جایگزین روش های علمی و به روز شده است.

در این میان انواع پرینتر سه بعدی توانسته نقش مهمی در بسیاری از صنایع ایفا کند به همین دلیل بازار خرید و فروش و خدمات پرینترهای سه بعدی رونق بیشتری یافته و به وسیله ای برای کارآفرینی تبدیل شده است. در این میان بازار پرینترهای سه بعدی کارکرده نسبتا داغ است و افرادی که بودجه کافی برای خرید دستگاه آکبند ندارند به دنبال این بازار هستند. به طور کلی توصیه می شود در هنگام خرید دستگاه های الکترونیکی از خرید دست دوم این دستگاه ها (مخصوصا پرینترهای سه بعدی که ترکیبی از نرم افزار، سخت افزار و مکانیک هستند) خودداری کنید، به خصوص که زبرا می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد و به عنوان تجربه کاربری بدی به همراه داشته باشد.

 

اما در این مقاله سعی شده است برای آن دسته از مشتریانی که به هر دلیلی قصد خرید پرینتر سه بعدی دست دوم و یا فروش پرینتر سه بعدی کارکرده را دارند مشاوره ارائه دهیم و ریسک خرید را به حداقل برسانیم. بیایید به فروشندگان کمک کنیم تا دستگاه را راحت تر بفروشند.

پرینترهای سه بعدی از سه قسمت کلی تشکیل شده اند

نرم افزار
سخت افزار
مکانیک
در خرید پرینتر سه بعدی دست دوم باید به این سه قسمت توجه کنید که در ادامه به تفکیک آن ها را توضیح می دهیم.

نرم افزار


نرم افزار موجود در تمامی دستگاه های الکترونیکی مانند روح در سخت افزار عمل می کند و این نرم افزار است که باعث حرکت پرینتر سه بعدی و کنترل عملکرد آن می شود.

فن و نازل چاپ


90 درصد پرینترهای سه بعدی پس از بیش از 10 ساعت پرینت به مشکلات خود پی خواهند برد.


ماژول درایور استپر موتور و استپر موتور:

پرینترهای سه بعدی از موتور پله ای برای به حرکت درآوردن محورهای خود استفاده می کنند و برد کنترل اصلی این استپر موتورها به درایور موتور پله ای مخصوص نیاز دارد که در انواع مختلف در بازار ایران موجود است.

ضعف موتور و درایور آن باعث می شود که محور با صدای غیرعادی حرکت کند، موتور گیر کند، مختصات در حین پرینت سه بعدی تغییر کند، یا اندازه قطعه چاپ شده به طور قابل توجهی با نمونه سه بعدی طراحی شده متفاوت باشد تا اطمینان حاصل شود که این دو قطعات اصلی سالم هستند، باید سعی کنید نمونه ای با ابعاد مشخص و زمان چاپ 5 تا 10 ساعت در سمت دستگاه چاپ کنید و در صورت وجود مشکل در حین چاپ با احتمال 90 درصد ظاهر می شود.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋