kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

درآمد زایی با پرینتر سه بعدی چگونه است ؟

برای درآمد

خدمات پرینت سه بعدی


هنگامی که یک چاپگر سه بعدی خریداری می کنید و سفارش ماکت و قطعات را دریافت می کنید، می توانید به ازای هر ساعت چاپ درآمد کسب کنید. بسیاری از مردم می خواهند مدل های سه بعدی خود را چاپ کنند،  زیرا قالب گیری سنتی فرآیندی است که برای قطعات کوچک نیست. مشتریان آن دانشجویان معماری، عمران، شهرداری ها و مراکز هنری برای ساخت مجسمه یا تولیدکنندگان قطعات از شرکت های کوچک و بزرگ هستند که قبل از تولید انبوه محصول طراحی شده نیاز به داشتن نمونه اولیه دارند. پس این یکی از کاربردهای پرینتر سه بعدی برای درآمد زایی می باشد 

 

چاپگر سه بعدی با مواد رشته ای (FDM) که نوعی ترموپلاستیک است برای این منظور مناسب است. این کار به مهارت زیادی نیاز ندارد: وقتی یک چاپگر سه بعدی از شرکت خریداری می کنید، مسئولان شرکت چند ساعت به شما آموزش می دهند. کم کم هر چه بیشتر با دستگاه کار کنید تجربه بیشتری خواهید داشت و کافی است مشتریان فرمت سه بعدی مدل را به شما بدهند، نرم افزار چاپگر سه بعدی محاسبات و تنظیمات پیچیده را انجام می دهد و شما فقط کارهای معمول را انجام می دهید. تنظیمات، زمان چاپ را برای مشتری تبلیغ کنید و بر اساس هر ساعت یک نرخ دریافت کنید. ماده ای که برای چاپ روی چاپگر استفاده می شود فیلامنت نامیده می شود و گران نیست.

 پرینت سه بعدی محصولات خلاقانه


قبل از ظهور پرینترهای سه بعدی، ساخت حجم های هنری کار پیچیده ای بود، اما اکنون با چاپگرهای سه بعدی آسان تر شده است. بسیاری از مدل های سه بعدی رایگان در اینترنت وجود دارد که به راحتی می توان آنها را برای ساخت اشیای تزئینی یا هنری دانلود کرد و پس از پرینت سه بعدی می توانید آنها را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

همچنین بخوانید : هر آنچه که درمورد پرینتر سه بعدی باید بدانید !

در واقع، شما محصولات خلاقانه ای را با چاپگرهای سه بعدی می سازید و بسیاری از خریداران آن را می خواهند.به عنوان مثال پرینت سه بعدی گلدان، ملیله، تزیین ظروف آشپزخانه، عروسک و ... که با هزاران بازدید روزانه می توانید به عنوان محصولات هنری یا صنایع دستی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به فروش برسانید.


پرینت سه بعدی قالب طلا و جواهرات


کاری پردرآمد و امیدوارکننده است. نوع چاپگر سه بعدی این کار با کارهای قبلی متفاوت است. برای چاپ قالب های طلا و جواهرات از پرینتر سه بعدی نوری (dlp) استفاده می شود که مواد آن رزین است. ابعاد کار کوچک و ظریف است و نیاز به دقت بیشتری در کار دارد اما یادگیری آن بسیار آسان است. در ایران، جواهرسازان به طور فزاینده ای علاقه مند به چاپ سه بعدی قالب های طراحی شده هستند، بنابراین درآمد آنها تضمین می شود.

 

 آموزش پرینت سه بعدی


فناوری پرینت سه بعدی یک علم جدید است. هنوز در کل جامعه ایران باز نشده که جای خالی کارشناس و مربی پرینت سه بعدی به شدت احساس می شود. سازمان ها و افراد زیادی هستند که نیاز به آموزش دارند و این فرصت خوبی برای درآمدزایی است. این کار به مهارت بالایی در دانش پرینت سه بعدی نیاز دارد، اما سخت نیست و مانند سایر آموزش های مهارتی، فقط به انگیزه نیاز دارد!

.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋