همه کسب و کارها به یک شکل یا شکل دیگر به دنبال دیده شدن هستند. صفحه مسافر اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن است. مشاهده پست ها در Instagram Explorer یک تبلیغ رایگان و مفید است. با کمک این صفحه می توانید کسب و کار خود را به مخاطبان گسترده ای از کاربران اینستاگرام معرفی کنید و تعداد فالوورها و ترافیک صفحه خود را افزایش دهید. در این مقاله می خواهیم بدانیم چگونه در صفحه اینستاگرام اکسپلورر از سرور فا مگ ظاهر می شویم. برای دریافت پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.
صفحه اینستاگرام اکسپلورر حاوی پست هایی است که توسط کاربران علاقه مند به آن پست ها لایک شده است. پستهایی از حسابهای مشابه، حسابهایی که دنبال میکنید و حسابهایی که بیشتر از همه به شما علاقه دارند. الگوریتم اکسپلورر اینستاگرام برای توجه بیشتر به درخواست های کاربران طراحی شده است و پست هایی را که بیشتر دوست دارید یا روی آنها نظر می دهید را به شما نشان می دهد. بنابراین، پست های نمایش داده شده در ناوبری شما با سایر کاربران متفاوت است. بر این اساس، برای انتشار پست خود در اینستاگرام اکسپلورر، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، یک برنامه زمان بندی دقیق بیندیشید و برای شروع از افراد برجسته کمک بگیرید. قبل از شروع توضیح، خوب است در مورد صفحه اینستاگرام اکسپلورر صحبت کنیم، سپس با نحوه ارسال در اینستاگرام اکسپلورر آشنا خواهیم شد.
صفحه اکسپلورر اینستاگرام به عنوان یک فرصت خوب برای تبلیغ برند در نظر گرفته می شود زیرا از آن برای نمایش محتوای صفحه به تعداد زیادی از افراد استفاده می شود. این ویژگی برای برندها بسیار مفید و سودمند خواهد بود. زیرا از این طریق می توانند محصولات و خدمات خود را به انواع مختلفی از ارتباطات اینستاگرام معرفی کنند و برای جذب فالوور اقدام کنند. در واقع، صفحه اینستاگرام اکسپلورر برای کمک به کسب و کارها طراحی شده است تا بیشتر دیده شوند. حتما از خود می پرسید که چه کار کنیم تا پست ما در ناوبری دیده شود؟ در زیر به شرح مفصل این مورد می پردازیم.
روش ها و ترفندهای مختلفی برای قرار دادن پست های شما در صفحه اینستاگرام اکسپلورر وجود دارد. در زیر مهمترین روش ها را معرفی می کنیم:
این برنامه محتوایی را که فکر میکند افراد میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، در صفحه اینستاگرام اکسپلورر قرار میدهد. به همین دلیل لازم است سلیقه مخاطبان خود را بشناسیم و بر اساس آن محتوا تولید کنیم.
استفاده از هشتگ های مرتبط و مناسب شانس یافتن محتوای شما را دو چندان می کند. این شانس قرار گرفتن پست در صفحه اینستاگرام اکسپلورر را افزایش می دهد. در حالی که هشتگ ها در کمک به کاربران برای یافتن محتوای شما قدرتمند هستند، باید با دقت و کاملاً هوشمندانه از آنها استفاده کنید. اگرچه تعداد هشتگ های مجاز برای هر پست 30 عدد است، اما تعداد هشتگ های توصیه شده 11 عدد است. برندهایی که حداقل یک هشتگ دارند، بیش از 12.6 درصد بیشتر از آنهایی که از هیچ هشتگ استفاده نمی کنند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند.
برای اینکه پستهای شما در صفحه اینستاگرام اکسپلورر ظاهر شوند، باید تمام تلاش خود را برای افزایش تعامل با مخاطبان خود انجام دهید.
- یکی از راه های افزایش تعامل با مخاطب این است که پست های آنها را لایک و کامنت کنید و به نظرات آنها در زیر پست خود پاسخ دهید.
- همچنین می توانید از مخاطبین خود بخواهید که در مورد پست های شما نظر بدهند، آنها را به چالش دعوت کنید یا از آنها بخواهید که دوستان خود را زیر پست شما تگ کنند.
قدرت کپشن ها را برای تشویق و انگیزه دادن به دنبال کنندگان خود دست کم نگیرید.
- می توانید از جملاتی برای تشویق بینندگان به اظهار نظر استفاده کنید.
- از آنها بخواهید به سوال شما پاسخ دهند. به این ترتیب می توانید احتمال دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام را افزایش دهید.
در حالی که کیفیت محتوای منتشر شده برای تعامل کاربر بسیار مهم است، زمان تحویل یکی از عواملی است که تأثیر زیادی بر کیفیت عملکرد محتوای شما دارد. با ارزیابی مخاطبین خود می توانید زمان مناسب برای انتشار یک پست و تعداد پست های مورد نظر در روز را تعیین کنید. بهترین کار این است که پست های خود را زمانی منتشر کنید که بیشترین فالوور آنلاین را دارید.
از برندهای بزرگ و اینفلوئنسرها برای جذب مخاطبان خود با پست های خود استفاده کنید.
- افراد شناخته شده در اینستاگرام تأثیر زیادی در تعامل شما با مخاطبین شما خواهند داشت.
- اگر به نوعی با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خود همکاری طولانی مدت داشته باشید، شانس بیشتری برای دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام خواهید داشت. برای مثال، میتوانیم از اینفلوئنسرها دعوت کنیم تا در مورد بهترین رستورانهای منطقه نظر بدهند.
مخاطبان خود را تشویق کنید تا اعلانهای اینستاگرام را روشن کنند.
یکی دیگر از الگوریتم های پیچیده اینستاگرام تعداد لایک و کامنت یک پست است. پست هایی با بیشترین لایک و کامنت شانس بیشتری برای دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام خواهند داشت.
اینستاگرام اکسپلورر صفحهای است با پستهای مختلف از حسابهایی که ممکن است دنبال کرده باشید یا نداشته باشید. در واقع، صفحه اکسپلورر اینستاگرام پستهایی را نشان میدهد که شما دوست دارید، پستهایی از اکانتهایی شبیه به حسابهایی که دنبال میکنید و پستهایی که کاربران را بسیار درگیر میکند.
Explorer با آیکون ذره بین 🔎 در پایین صفحه اینستاگرام نمایش داده می شود.
اگر پس از اعمال روش های نمایش پست در اکسپلورر اینستاگرام، تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های پست شما چندین برابر بیشتر از حد معمول باشد، به این معنی است که پست شما در یک بازه زمانی مشخص در صفحه اکسپلورر مشاهده شده است.
اینستاگرام اکسپلورر رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس علایق کاربران، پست های مشابه را به آنها توصیه می کند. به این ترتیب کسب و کارها می توانند با افراد مرتبط با کسب و کار خود ارتباط برقرار کنند و شرکای تجاری خود را پیدا کنند.
اگر به دنبال راهی برای تغییر پست های نمایش داده شده در صفحه اینستاگرام اکسپلورر به دلخواه خود هستید، مراحل زیر را دنبال کنید:
به تب Explorer بروید، پستی را که دوست ندارید باز کنید و روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید. سپس Not Interested را انتخاب کنید. پیامی مبنی بر پنهان بودن پست درخواستی ظاهر می شود.
پاسخ ها