اینستاشو

اینستاشو

شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.
توسط ۲ نفر دنبال می شود

خرید ویو اینستاگرام ارزان از جی اس پنل

 

خرید بازدید اینستاگرام: سرویسی که به شما پیشنهاد می کنیم، سرویس ویژه ای است که توسط توسعه دهندگان فالونیک تهیه شده است.
خرید بازدید اینستاگرام: این سرویس توسط کاربران فعال ایرانی برای افزایش بازدید ویدیوی شما در اینستاگرام استفاده می شود.
استفاده از سرویس ارتقای ویدیوی فالویک در اینستاگرام به اینستاگرام اجازه می دهد تا ارزش ویژه ای به ویدیوی شما بیافزاید که در نتیجه شانس شما برای نمایش ویدیو در اینستاگرام اکسپلورر افزایش می یابد!

 

ویدیوهای خود را در اینستاگرام اعتبار دهید + رتبه صفحه خود را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید!

همین بازدید اینستاگرام در نمای اینستاگرام (نمایش) یا پست های ویدیویی در اینستاگرام تعداد افرادی که از آن کلیپ ویدیویی در اینستاگرام بازدید کرده اند را نشان می دهد. با خرید بسته های افزایش ساعت فالونیک می توانید تعداد بازدید ویدیوهای خود را که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید افزایش و افزایش دهید...

 

مزیت استفاده از سرویس افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام چیست؟

ببینید اول از همه نکته بسیار مهمی وجود دارد که می خواهم آن را با شما کاربر عزیز فالونک در میان بگذارم. ارزش ویدیو در اینستاگرام بسیار بالاست! معنی آن چیست؟ این بدان معناست که تأثیر ویدیو در اینستاگرام بسیار بیشتر از عکس است. آمار این را ثابت کرده است و احتمالا خودتان هم می دانید! البته ساختن یک ویدیوی عالی و جذاب همیشه سخت تر از ساختن یک عکس است! اما هنوز هم ارزش صرف زمان بیشتر برای ساخت یک ویدیوی بسیار جالب را دارد! البته ارزش آن را زمانی متوجه خواهید شد که نتیجه بسیار خوبی از آن ویدیو ببینید!

 

الان بازده خوب یعنی چی؟

وقتی یک ویدیوی عالی آپلود می‌کنید و مشاهده می‌کنید که فالوورها یا آمار تعامل سایر کاربران اینستاگرام با ویدیوی شما در مدت زمان نسبتاً کوتاهی افزایش می‌یابد، به این معنی است که از آن ویدیو پاسخ فوق‌العاده‌ای دریافت خواهید کرد!

حالا ممکن است بپرسید آمار حضور و غیاب به چه معناست.
تعامل با سایر کاربران (بعدی)، ذخیره (ذخیره) و ... اقداماتی از این قبیل! همه اینها نشان دهنده تعامل بالای کاربر در پست شما است. این هدف اصلی است! افزایش حضور یا مشارکت!
یک عکس یا ویدیو با نرخ تعامل بالا محبوبیت زیادی به دست خواهد آورد!
یکی از عوامل موثر در افزایش نرخ مشارکت کاربرانی که در پاراگراف بالا خدمت شما عرض کردم، افزایش نرخ بازدید از پست هاست!
با خرید بسته های بهبود ویدیو، ویدیوی خود را محبوب کنید؟ !

 

بازدید ویدیوهای اینستاگرام خود را به سبک جی اس پنل افزایش دهید!

فالونیک با افزایش و ارتقای رتبه و رتبه صفحات اینستاگرام با بیش از 3 سال سابقه خدمات در زمینه خدمات اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ، مفتخر است اعلام کند که موفق به بهبود بیش از 100 صفحه اینستاگرام از جمله آنها شده است. "حاشیه هنرمندان" و "فیلم های حتما ببینید و بدانید" و غیره را در جایگاه و رتبه بسیار بالایی قرار می دهد و شتاب دهنده ای عالی برای آنها برای افزایش بازدید ویدیو و افزایش لایک اینستاگرام خواهد بود!

 

افزایش بازدید ویدیوی اینستاگرام با اکانت های با کیفیت و موثر!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کیفیت اکانت ها عامل مهمی برای اینستاگرام است!
من می خواهم به زبان خودم بگویم: بنابراین بسیار مهم است که اکانت های اینستاگرام با کیفیت هستند یا خیر! و طبق گفته اینستاگرام اکانت های با کیفیت باید موثرتر باشند و البته که هستند! این بدان معنی است که برای افرادی که شما را دوست دارند یا ویدیوی شما را تماشا می کنند بسیار مهم است که یک حساب کاربری با کیفیت داشته باشند تا بتوانند بهترین تاثیر را بر روی پست شما داشته باشند و در نتیجه رتبه صفحه شما را افزایش دهند! این اثر غیرقابل انکار می تواند احتمال ورود پست شما به Explorer را تا حد زیادی افزایش دهد!

 

عکس های پروفایل اکانت های بازدید کننده:

یک فاکتور نه چندان مهم اما مهم برای اینستاگرام عکس پروفایل است! البته، عکس پروفایل برای اینستاگرام تفاوتی ندارد، اما تجربه نشان داده است که برای تاثیرگذاری بهتر بر پست شما، مشارکت کنندگان در صفحه شما باید واقعی به نظر برسند. به همین دلیل است که تمام اکانت هایی که از این ویدیو بازدید می کنند، تصویر نمایه شما را دارند!

 

محتوای (پست‌ها) صفحه حساب بازدیدکننده:

محتوای این اکانت ها باید به اندازه کافی خوب باشد، دیده شود و لایک شود و از همه مهمتر محتوای (پست) کافی داشته باشد! دقیقاً حساب‌هایی که برای افزایش بازدید ویدیوی شما استفاده می‌کنیم این ویژگی را دارند!

 

سابقه فعالیت اکانت های بازدید کننده در اینستاگرام:

چند سال است که در قرعه کشی اینستاگرام ثبت نام و فعال هستند؟ حساب‌هایی که ویدیوی شما را مشاهده می‌کنند و بازدید ویدیوی شما را افزایش می‌دهند، همگی بیش از 4 سال سابقه دارند.

 

فعالیت حساب های بازدید کننده:

این اکانت ها چقدر فعال هستند و آیا مربوط به صفحات و کاربران دیگر هستند؟ همه حساب‌های بازدیدکننده ویدیوی شما فعال هستند!

 

سرویس افزایش فالوور اینستاگرام

تقریباً همه ما ایرانی ها به دنبال یک کالای ارزان هستیم و اغلب قیمت بسیار پایین یک کالا یا محصول باعث می شود که نسبت به کیفیت آن شک کنیم! اما ما صادقانه و صمیمانه قبول داریم که در کنار کیفیت بسیار بالا، قیمت‌های ارزان و کاملاً مقرون به صرفه را نیز به محصولات و خدمات خود اضافه کرده‌ایم تا رضایت مشتریان را پشت سر بگذاریم[!!؟].
البته قیمت یک کالا یا خدمات نسبی است و با کیفیت بالا یا پایین قابل سنجش است؟ ارزان است یا گران؟ و به ضرب المثل «همه ارزانی بی دلیل نیست» رسیدیم! البته این ضرب المثل در مورد سرویس های فالونیک هم صدق می کند! آره دلیلی وجود دارد که سرویس پخش ویدیوی ایرانی فالونیک ارزان است و البته بی دلیل نیست! دو دلیل برای این وجود دارد:
1- قیمت های کاملا رقابتی و حرفه ای در مارکت ویو - از اینستاگرام دیدن کنید!
2- با ارائه خدمات ارزان و با کیفیت به رضایت و وفاداری مشتری برسیم!
همچنین فالونیک گارانتی بسیار شیک و باکلاسی را تحت عنوان ضمانت برگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری به خدمات خود اضافه کرده است! در کادر بعدی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

افزایش بازدید ویدیو با بازدیدکنندگان کاملا ایرانی اینستاگرام!

بازدیدکنندگان همه ایرانی هستند و از این نظر تاثیر بسیار مثبتی روی پست و رتبه صفحه شما خواهد داشت! زیرا یکی از مسائلی که اینستاگرام به آن اهمیت می دهد و برای سنجش اعتبار یک پست برای ورود به اینستاگرام اکسپلورر از آن استفاده می کند، محل اکانت های بازدید کننده است! داشتن بازدید ایرانی برای افزایش اعتبار پست شما و در نهایت برای نمایش پست ویدیویی شما در بین پست های هموطنان در اکسپلورر مهم است.

 

افزایش آنی و سریع بازدیدهای ویدیویی اینستاگرام!

یکی از عواملی که کیفیت و به اصطلاح خوب بودن یک سرویس یا خدمات جانبی را تعیین می کند سرعت آن سرویس است! بازدیدهایی که روی ویدیوی مورد نظر خود خریداری می کنید سریعتر از آنچه فکر می کنید اعمال می شود!

 

وقتی می گوییم فوری یا سریع منظورمان چیست؟

این نظرات در اسرع وقت و به سرعت اعلام خواهد شد! به عنوان مثال :
برای کمتر از 10 هزار بازدید: کمتر از یک چهارم اعمال می شود!
برای 10000 تا 20000 بازدید: یک ربع تا نیم ساعت!
و برای بازدیدهای عظیم و تعداد زیاد (مثلاً 100000 بازدید!!): معمولاً کمتر از 2 ساعت طول می کشد!

 

چرا می گوییم بازدیدها کیفیت خوبی دارد؟!

کیفیت حرف اول را در هنگام خرید هر محصولی (به خصوص محصولات و خدمات آنلاین) می زند!! فالونیک کیفیت بالای خدمات خود را به مشتریان خود تضمین می کند! در این قسمت در مورد کیفیت خدمات مرتبط با سرویس افزایش بازدید ویدیوی اینستاگرام صحبت می کنیم. برای سنجش کیفیت این خدمات ارزشمند، باید چند فاکتور مهم برای شما توضیح داده شود:

 

1- مشاهده کیفیت - حساب های بازدید کننده:

طبیعی بودن بازدیدها و بازدیدکنندگان (اکانت های بازدید کننده) بسیار مهم تلقی می شود، به خصوص در دنیای امروز که الگوریتم و هوش مصنوعی اینستاگرام در خرید بازدیدها پیشرفت زیادی کرده است. از آنجایی که طبق الگوریتم جدید اینستاگرام (از 3 دسامبر 2017 اینستاگرام در مورد حذف فالوورهای جعلی بیانیه ای داده است)، اینستاگرام قصد دارد فالوورهای جعلی را مسدود کند. بنابراین کیفیت حساب‌های بازدیدکننده و به طور کلی اکانت‌ها عامل مهمی در نظر گرفته می‌شود و اگر اکانت‌های بازدیدکننده جعلی یا بی‌کیفیت باشند، به زودی شاهد کاهش شدید بازدید (و طبیعتاً شهرت و منزلت؟) خواهید بود. از نظرات و صحبت ها!؟ فالونیک از بهترین و باکیفیت ترین اکانت های طبیعی و ایرانی برای اعمال پوسته روی پست مورد نظر شما استفاده می کند!

 

2- بسته های گارانتی افزایش تعداد بازدید فالویک:

ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری از فالونیک! همانطور که در بالا اشاره کردیم، کیفیت بازدید بسیار بالاست و حتی 1% هم افت نمی کند! فالونیک به کیفیت و نتایج کار خود اعتماد دارد، بنابراین به شما مشتریان گرامی این اطمینان را می دهد که در صورت کاهش میزان بازدید (حتی 1 درصد) و یا عدم رضایت از نتیجه بازدید، تمام مبلغ به آنها پرداخت خواهد شد. آنها پرداخت کردند. برگردانده شده است. کمال به آنها برمی گردد یا به اصطلاح بازگشت.

 

3- به مشاهده ویدیو در صفحه اینستاگرام اکسپلورر کمک کنید!

کیفیت خدمات فالونیک (مخصوصاً لایک و بازدید) به قدری بالاست و بازدیدهای اعمال شده به قدری طبیعی و منحصر به فرد است که در اکثر موارد (حتی با کمتر از 10000 سفارش) گزارش هایی از پست هایی که توسط مشتریان ارزشمند برای آنها ارسال شده است، وجود دارد. مشاهده شده است. به اینستاگرام اکسپلورر راه پیدا کرد و در نتیجه تعداد بازدیدهای این پست چند برابر شد. آره وقتی صحبت از کیفیت می شود، آیا فالونیک همیشه حرفی برای گفتن دارد؟ ... اینستاگرام را با سرویس افزایش ظاهر فالونیک کاوش کنید!

 

چه کسانی واجد شرایط خرید بسته‌های «افزایش بازدید ویدیوی اینستاگرام» هستند؟

در چه مواردی از سرویس ارتقای ویدیوی ایران فالوک استفاده می شود؟ هدف مشتریان از خرید و استفاده از «بازدید ویدیویی فالویک» چیست؟ بینندگان «بازدید ویدیویی فالوک» چه کسانی هستند؟ شاید به همه اینها فکر کرده باشید. این بازدیدها چه فایده ای دارد و چرا فردی به عنوان مشتری و صاحب صفحه اینستاگرام به این سرویس آمده است؟؟؟ در زیر به مواردی اشاره می کنیم که اکثر مشتریان برای این منظور تهیه کرده اند. البته اینها بخشی از دلایل انتخاب سرویس View Falonic هستند و بدیهی است که هر فردی می تواند دلایل خاص خود را برای استفاده از یک محصول داشته باشد:

افرادی که در مسابقات اینستاگرام شرکت می کنند و حاضرند بازدیدهای بیشتری برای کسب امتیاز بیشتر در آن مسابقه داشته باشند.
افرادی که در مسابقات مختلف اینستاگرام شرکت می کنند و به همین دلیل از سرویس افزایش بازدید اینستاگرام فالونیک استفاده می کنند.
کسانی که می خواهند به یکی از پست های ویدیویی اینستاگرام خود اعتبار و جلوه های ویژه بدهند.
افرادی که یکی از پست هایشان کمتر از پست های دیگر دیده شده است و نمی خواهند این پست ضعیف به نظر برسد (یا به هر دلیل شخصی دیگری)!
کسانی که می خواهند در اسرع وقت یک صفحه اینستاگرام را بارگذاری کنند!
شرکت ها و موسساتی که محتوای صفحه آنها کمتر دیده می شود.
صفحاتی که محتوای ویدیویی تولید می کنند و باید تعداد بازدید پست های خود را افزایش دهند!
افرادی که قصد دارند با تماشای پست های خود با کیفیت بالا راه خود را به اکسپلورر اینستاگرام بیابند!
و…

 

منبع: https://gspanel.ir/instagram/

اینستاشو
اینستاشو شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋