اینستاشو

اینستاشو

شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه اینستاگراممان را به نسخه قدیمی برگردانیم؟

 

چرا اینستاگرام من به نسخه جدید آپدیت نمی شود؟ ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که اینستاگرام شما به نسخه جدید به روز نمی شود. یک احتمال این است که گوشی شما فضای کافی برای دانلود آپدیت را ندارد. دلیل دیگر ممکن است قدیمی بودن سیستم عامل گوشی شما برای پشتیبانی از نسخه جدید اینستاگرام باشد. لینک APK : adf.ly 1agwif متشکرم. مرحله 1. Anytrans را در رایانه خود دانلود کنید و آیفون خود را با کابل usb به رایانه متصل کنید > مدیر دستگاه را انتخاب کنید و برای مشاهده برنامه ها در رایانه خود، روی برنامه ها کلیک کنید. مرحله 2 نسخه قدیمی اینستاگرام را برای پشتیبان گیری در کتابخانه برنامه انتخاب کنید. مرحله 3. اگر هنوز آن را می بینید، می توانید برنامه خود را مجددا راه اندازی کنید و آماده هستید. یک مرحله دیگر وجود دارد تا آیتونز را دریافت کنید تا ببینید که برنامه instagrm را به نسخه قدیمی اینستاگرام (که روی دسکتاپ خود قرار داده اید) اضافه کرده اید و آن را در پوشه برنامه خود قرار دهید (راست کلیک کنید copy paste pc). و افزودن فایل برنامه instagram 1.9 را در پوشه برنامه iTunes خود انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

 

نحوه تغییر رابط کاربری جدید اینستاگرام و بازیابی قدیمی اینستاگرام اینستاگرام جدید

1. با نصب برنامه اینستاگرام بر روی آیفون، نماد برنامه را به یک پوشه یا هر جایی که نمی توانید آن را ببینید منتقل کنید. 2. روی این لینک ضربه بزنید و آن را باز کنید. این شامل تمام نسخه های فایل موجود برای دانلود برای آن برنامه از بالا به پایین است. دانلود واگرد اینستاگرام برای اندروید. هر نسخه ای از اینستاگرام که در uptodown توزیع می شود کاملاً بدون ویروس است و رایگان برای دانلود رایگان است. 243.0.0.16.111 Jul 12, 2022. 242.0.0.16.111 Jul 6, 2022. 242.0.0.13.111 Jul 2, 2022. دانلودهای apkmirror ?q=فایل gram را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

چگونه یک نسخه قدیمی اینستاگرام را دانلود کنیم؟

در آیفون، آی پد یا آی پاد لمسی. قطعا بله! راهی برای دانلود نسخه قدیمی اینستاگرام وجود دارد. در ویدیوی امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه اینستاگرام را دانلود کنید. سلام در این ویدیو در مورد نحوه تغییر رابط کاربری جدید اینستاگرام صحبت کردم که مدت کوتاهی توسط اینستاگرام منتشر شد و این لینک apk: adf.ly 1agwif ممنون. در این ویدیو می خواهم به شما نشان دهم که چگونه با استفاده از آپدیت جدید پس از آپدیت پیام رسان اینستاگرام، آیکون dm اینستاگرام قدیمی را دریافت کنید. بسیاری از کاربران هنوز پیام رسان متقاطع اینستاگرام ندارند، ما در این ویدیو به صورت دستی در مورد روند کار صحبت کردیم، بنابراین بسیاری از افراد برای ورود به حساب خود مشکل دارند. اگر دسترسی به ایمیل و تلفن حساب‌هایتان را از دست داده‌اید، بیایید در این راهنمای سریع و آسان، آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام را برای آیفون و اندرویدتان به شما ارائه دهیم. اگر این را مفید دیدید، لطفاً، با توجه به دهمین سالگرد اینستاگرام در 6 اکتبر 2020، آنها ویژگی جدیدی را منتشر کردند که به کاربران امکان می دهد موسیقی من را دوباره قرار دهند.

 

منبع: https://instasho.ir/blog/instagram-old-version

اینستاشو
اینستاشو شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋