اینستاشو

اینستاشو

شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه در اینستاگرام محتوای با کیفیت ایجاد کنیم؟

 

اینستاگرام پویاترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای بازاریابان است و اگر می‌خواهید تجارت خود را با آن توسعه دهید، ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب‌تر از آنچه تصور می‌کنید مهم است.
این پلتفرم در ماه های اخیر تغییر کرده است و مدیران رسانه های اجتماعی باید خود را با روندهای جدید وفق دهند.
اما آیا می‌دانید چه پستی، چه زمانی و حتی چند وقت یکبار در مورد استراتژی محتوای اینستاگرام قرار دهید؟
امروز، نحوه ایجاد محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا برای تبلیغ پیام های برند خود را به اشتراک می گذارم.
بیا شیرجه بزنیم

 

1. آنچه را که در اینستاگرام به اشتراک بگذارید را تجزیه و تحلیل کنید

هنگامی که تقویم محتوای خود را ایجاد کردید، به پست های با عملکرد برتر خود نگاهی بیندازید و متوجه شوید که چه نوع پست هایی با تعامل بهتری روبرو می شوند.
محتوای خود را بر اساس موارد زیر تجزیه و تحلیل کنید:
کلیک لینک بیو اینستاگرام
نوع محتوا
تعداد ذخیره ها و اشتراک گذاری ها

 

1. کلیک های لینک بیو اینستاگرام را آنالیز کنید

این معیار بسیار مهمی است که باید دنبال شود.
اگر شخصی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کند، به این معنی است که پس از دیدن یکی از پست های شما، یک کلیک اضافی انجام داده و از پروفایل شما بازدید کرده است.
اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی از نمایه شما بازدید می کند، می بیند که شما کی هستید، چه می کنید و چرا باید شما را دنبال کند.
اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که یک URL به بیو خود اضافه کنید.
شما می توانید اضافه کنید:
سایت شما،
وبلاگ،
فایل صوتی دیجیتال
هر وب سایت دیگری که می خواهید تبلیغ کنید.
برای اطلاع از کلیک های وب سایت خود، به Insights -> Accounts Reached بروید.
با تجزیه و تحلیل کلیک های وب سایت خود، متوجه خواهید شد که مخاطبان هدف شما می خواهند چه محتوایی را از شما ببینند.

 

2. عملکرد محتوای اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید

مطمئن شوید که یک استراتژی محتوا برای این پنج محله در اینستاگرام دارید:
برای تغذیه
داستان ها
زنده
IGTV
قرقره ها
توصیه کارشناسان این است که از همه آنها استفاده کنید تا بتوانید شانس خود را برای دیده شدن توسط مخاطبان هدف خود افزایش دهید.
توصیه من این است: حتما آن را تست کنید.
ابتدا از همه آنها استفاده کنید، سپس به معیارها نگاهی بیندازید و ببینید 3 پست برتر شما چیست. مخاطب هدف شما به شما خواهد گفت که چه نوع محتوایی را باید به تولید ادامه دهید.

 

2.1 فید اینستاگرام

اگر برای فید اینستاگرام خود محتوا تولید می کنید، از پست های چرخ و فلک استفاده کنید.
طبق تحقیقات چرخ فلک اینستاگرام Socialinsider، این نوع محتوا باعث افزایش تعامل شما می شود.
به یاد داشته باشید که در اولین عکسی که استفاده می کنید بسیار مراقب باشید. اگر می‌خواهید بیشتر مطمئن شوید که مردم تمام عکس‌های موجود در چرخ فلک را خواهند دید، یک یادآوری کوتاه به عنوان اضافه کنید و به آن‌ها بگویید "Swipe سمت چپ" را انجام دهند.
در اینجا ایده های محتوایی برای پست های فید اینستاگرام شما وجود دارد:
با تیم آشنا شوید - می توانید یک پست چرخ فلک اینستاگرام با همه اعضای تیم خود ایجاد کنید و آنها را به مخاطبان ارائه دهید.
بینش را به اشتراک بگذارید - آنچه را که کشف کرده اید و می خواهید با جامعه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
کدهای تبلیغاتی را به اشتراک بگذارید - می توانید یک کد تبلیغاتی ایجاد کنید و دنبال کنندگان خود را دعوت کنید تا با استفاده از آن چیزی بخرند.

 

2.2. استوری های اینستاگرام

بخش جالب این است که استوری های اینستاگرام می تواند شامل عکس، متن، ویدئو، بومرنگ، استیکر، نظرسنجی، هشتگ، گیف، موسیقی و غیره باشد. شما می توانید استفاده کنید.
سعی کنید در نحوه ارائه محصول یا خدمات خود خلاق باشید.
در اینجا چند ایده محتوا برای پست‌های استوری اینستاگرام شما آورده شده است:
اقدام در پشت صحنه - نگاهی گذرا به یک محصول جدید یا برخی از کارهای مشتری که انجام داده اید، چگونه روز شما می گذرد، چگونه برای یک وبینار یا جلسه زنده آماده می شوید.
نکات برجسته محصول/خدمت - در مورد اینکه محصول شما چه مشکلاتی را حل می کند، چه چیزی محصول شما را متفاوت می کند و چگونه به این ایده رسیدید بحث کنید.
محتوای آموزشی ایجاد کنید - ویدیوهای کوتاهی مانند وبینارها، ویدیوهای آموزشی ایجاد کنید.

 

2.3. لایو اینستاگرام

با استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام، محتوای شما در استوری ها در بالای فیدهای کاربران رتبه اول را کسب می کند و فالوورهای شما که اعلان ها را خاموش نمی کنند، پیامی مبنی بر پخش زنده دریافت می کنند.
شما همچنین می توانید پس از پایان جلسه زنده خود، آن ویدیو را در یک IGTV ذخیره کنید.
در اینجا چند ایده محتوا برای لایو اینستاگرام شما آورده شده است:
عرضه محصول را اعلام کنید
نحوه استفاده افراد از محصول یا خدمات شما را توضیح دهید
یک پرسش و پاسخ با مخاطبان خود سازماندهی کنید
با استفاده از ویژگی «افزودن دوست» با شخصی مصاحبه کنید
چیزی را توضیح دهد

 

2.4. IGTV

چه صنعت شما باشد و چه پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه شما، محتوای ویدیویی باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد. IGTV یک راه عالی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطبان شما است.
در اینجا چند ایده برای محتوای IGTV شما وجود دارد:
فیلم های آموزشی
ویدیوهای قدیمی را تغییر کاربری دهید
خلاصه قسمت های پادکست
چیزی را توضیح دهد

 

2.5. قرقره ها

حلقه های اینستاگرام یک ویژگی در برنامه اینستاگرام است که به شما امکان می دهد ویدیوهای 15 ثانیه ای را با فیلتر، متن و موسیقی ایجاد کنید.
آنها سرگرم کننده، منحصر به فرد و جالب هستند.
در اینجا چند ایده محتوا برای حلقه های اینستاگرام شما آورده شده است:
داستانت را بگو
نشان دادن پشت سر و بعد
نکات و ترفندها را ارائه دهید
پرش به یک روند محبوب

 

3. تعداد ذخیره ها و اشتراک گذاری ها را تجزیه و تحلیل کنید

پست ها و اشتراک گذاری ها دو معیار کلیدی برای تعیین عملکرد محتوای شما در اینستاگرام و نوع محتوایی هستند که باید پست کنید.
از خودت بپرس:
چه نوع محتوایی باعث می شود که دنبال کنندگان من یک پست را ذخیره کنند؟
شاید نکات، ترفندها، محتوای آموزشی، محتوای پشت صحنه یا روش‌ها.
برای پاسخ به این سوال کمی وقت بگذارید.
همین سوال در مورد اشتراک گذاری پست های شما نیز صدق می کند.
به عنوان بخشی از برند خود، چه نوع محتوایی می توانید ایجاد کنید که دیگران را تشویق کند تا آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند؟
این اطلاعات به شما کمک می‌کند محتوایی بسازید که با مخاطب هدف شما همخوانی بهتری داشته باشد.
در تصویر زیر می توانید بینش یکی از پست های Socialinsider را مشاهده کنید. اشتراک گذاری در استوری اینستاگرام صفر است، اما 564 را ذخیره می کند.

 

2. تصمیم بگیرید که چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید

معمولاً بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بعد از ظهر یا عصر است که افراد در پایان برنامه کاری خود هستند.
در اینجا چهار روش برای تجزیه و تحلیل بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای برند و تجارت شما وجود دارد:
بهترین موقعیت‌های زمانی خود را شناسایی کنید و ببینید که فالوورهای شما چه زمانی آنلاین هستند - این اطلاعات از طریق برنامه تجزیه و تحلیل بومی در دسترس هستند.
زمان های حمل و نقل مختلف را آزمایش کنید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.
اندازه گیری کنید که رقبای شما چه زمانی پست می گذارند.
رفتار صنعت خود را دنبال کنید.

 

3. تجزیه و تحلیل کنید که از کدام هشتگ ها در اینستاگرام استفاده کنید

بسیاری از افراد هنگام استفاده از هشتگ در اینستاگرام گیج می شوند.
حتی اگر هشتگ‌ها بسیار باورنکردنی باشند، استفاده بیش از حد از آن‌ها شرایط را برای نرخ تعامل شما در اینستاگرام بهتر نمی‌کند. برعکس، ممکن است باعث سردرگمی شوند و مخاطب مناسب را جذب نکنند.
هشتگ ها کلمات کلیدی هستند که می توانید از آنها برای سازماندهی پست های خود در اینستاگرام استفاده کنید و به مردم کمک کنید تا برند شما را سریع تشخیص دهند.
قدرت هشتگ از افرادی است که از کلمات کلیدی مشابه استفاده می کنند. اگر روی یک هشتگ کلیک کنید، باید به پست های بیشتری در همان موضوع دسترسی داشته باشید. همچنین، اگر به این موضوع علاقه دارید، می توانید یک هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید.
نوع هشتگ هایی که استفاده می کنید به احساساتی که می خواهید ابراز کنید، محصولاتی که می خواهید توصیه کنید و افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید بستگی دارد. همچنین می توانید از آنها برای توصیف برند، مکان ها یا رویدادهای خود استفاده کنید.
انواع مختلفی از هشتگ ها وجود دارد که می توانید برای تبلیغ برند یا محصولات خود از آنها استفاده کنید. می توانید از یکی از این موارد استفاده کنید:
هشتگ های عمومی
هشتگ های مارک دار
هشتگ های طاقچه
هشتگ های مرتبط با جامعه
هشتگ های مکان
دو روش برای اندازه گیری عملکرد هشتگ از روی پست ها وجود دارد:
می‌توانید هشتگ‌های برند خود را با استفاده از ابزار تحلیلی مانند Socialinsider ردیابی کنید.
در اینجا لیستی از معیارهایی است که دریافت خواهید کرد:
هشتگ های پر استفاده
جالب ترین هشتگ ها
بیشترین هشتگ های نمایش داده شده به کاربران
میانگین هشتگ در هر پست
می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام موجود برای حساب های تجاری، از تجزیه و تحلیل عملکرد هشتگ خود صرف نظر کنید:
روی «مشاهده نظرات» در پست‌ها ضربه بزنید
به بخش Discovery بروید و برداشت های هشتگ ها را مشاهده خواهید کرد. این یک عدد جمع‌آوری‌شده برای همه انواع برچسب‌های استفاده‌شده است، شما به نشان‌داده‌ها در هر برچسب استفاده‌شده دسترسی ندارید.

 

4. درک کنید که هشتگ های خود را در کجا قرار دهید - عنوان یا نظر

زیرنویس یا نظر؟ مساله این است.
برخی افراد آنها را در عنوان، انتهای پست یا در اولین نظر قرار می دهند. بسته به ROI اینستاگرام خود، باید آزمایش کنید که چه چیزی برای حساب شما بهتر است.
با این حال، طبق آخرین تحقیقات ما در مورد داده های هشتگ اینستاگرام، 87.7 درصد از برندها هشتگ ها را در تیتر خبرها قرار می دهند.
آیا می خواهید هشتگ یک کمپین را تبلیغ کنید و از مردم بخواهید با استفاده از آن هشتگ پست ها را به اشتراک بگذارند؟ سپس بهتر است از آن در هدر استفاده کنید و آن را قابل مشاهده کنید.

 

5. تجزیه و تحلیل کنید که از چه تعداد هشتگ باید استفاده کنید

اینستاگرام تنها اجازه 30 هشتگ در هر پست را می دهد.
محتوای هشتگ معمولاً مکالمات بیشتری را جذب می کند، اما بسیاری از هشتگ ها می توانند کسب و کار شما را ناامیدتر نشان دهند یا دنبال کنندگان اشتباه را جذب کنند.

 

6. طول کپشن اینستاگرام خود را ارزیابی کنید

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود، همه چیز تغییر کرده است و پیدا کردن کپشن کامل اینستاگرام در سال 2021 واقعاً دشوار است.
آیا باید یک «سریع» با یک کلمه و ایموجی بنویسید؟
آیا باید یک وبلاگ تک خطی یا میکرو با زیرنویس خود بنویسید؟
در اینجا معیارهایی وجود دارد که به شما در درک طول بهینه عنوان برای کسب و کارتان کمک می کند:
توزیع نظرات
توزیع لایک
برای رسیدن به
برداشت ها
توجه داشته باشید که اکثر مردم خیلی سریع در فید اینستاگرام خود اسکرول می کنند. اگر در مورد طول زیرنویس شک دارید، آن را کوتاه کنید.
در سه خط اول، مطمئن شوید که پیام مهم را درج کرده اید و عنوان توجه کاربران را به خود جلب می کند و آنها را برای انجام اقدامات بعدی تحت تأثیر قرار می دهد.

 

7. رفتار مخاطبان خود را بر اساس محتوای گذشته پیش بینی کنید

اقدامات مردم در اینستاگرام منبع خوبی برای اطلاعات است.
می‌توانید محتوایی را که آنها پست می‌کنند یا با آن تعامل دارند، علاوه بر علایق، رفتار، جمعیت‌شناسی، تجزیه و تحلیل کنید. شما می توانید از این داده های رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی بازاریابی آینده و نزدیک شدن به مشتریان بالقوه استفاده کنید.
این اطلاعات به شما کمک می کند تا آینده الگوها و روند خرید را پیش بینی کنید.
همچنین به پیش بینی محصولاتی که مشتریان بالقوه می خواهند و زمانی که آنها می خواهند کمک می کند. هنگامی که روندها را درک کردید، می توانید انتظارات مشتریان خود را برآورده کنید.
نکته حرفه ای!
با Socialinsider، می‌توانید تا 24 ماه داده‌های پست تاریخی در اینستاگرام را دریافت کنید و آنها را بر اساس تعامل، نظرات یا لایک‌ها فیلتر کنید.

 

8. استراتژی محتوای رقبای خود را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید

در مرحله برنامه ریزی، باید دو نوع رقیب در اینستاگرام را در نظر بگیرید:
گروه اول مربوط به رقبای برتر برند یا آنهایی است که احتمالاً بر درآمد سالانه شما تأثیر می گذارند.
مجموعه دیگر رقبا شامل رقبای مشتاق یا برندهایی است که شما به دنبال آن هستید.
نکته حرفه ای!
معیارهای رقابتی اینستاگرام ایجاد کنید و صنعت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا از رقبا جلوتر بمانید و آگاهی از برند خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

 

فکر نهایی

استراتژی محتوای خود را در اینستاگرام چگونه تحلیل می کنید؟
از چه ابزارهایی برای اندازه گیری موثر KPI خود استفاده خواهید کرد؟
روند تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام چیست؟
امروزه، مدیران رسانه های اجتماعی با فهرستی از معیارهای رو به رشد برای پیگیری آنها مواجه هستند. اندازه‌گیری تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بسیار دشوار باشد.
مراحل ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید تا از استراتژی محتوای خود مطلع شوید. برای تجزیه و تحلیل پست های خود در اینستاگرام و ایجاد معیارهایی برای کسب و کار خود، جلسات هفتگی یا حداقل ماهانه ترتیب دهید.

 

منبع: https://instasho.ir/blog/instagram-content

اینستاشو
اینستاشو شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋