info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه در اینستاگرام یک فروشگاه مجازی راه اندازی کنیم؟

اینستاگرام یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف است. شبکه اجتماعی به بسیاری از کسب و کارهای کوچکتر و هنرمندان کمک کرد تا محصولات خلاقانه و جدید خود را بفروشند. از سوی دیگر اینستاگرام هر بار در به روز رسانی های جدید خود ویژگی های بیشتری را به کاربران خود ارائه می دهد. این کار شبکه اجتماعی را گسترده تر و نیرومند تر کرده است، با اینکه رقبای آن می آیند و می روند، پایگاه اصلی کاربر به ویژه در ایران هنوز ایستاگرام است. در همین حال یکی از احتمالات بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و اینستاگرام بخش جدایی را برای او فروشگاه اینستاگرام در نظر گرفته است. اما چگونه می توانیم یک فروشگاه اینستاگرام بسازیم؟ در مورد فروشگاه اینستاگرام چه باید بدانیم؟

 

یک فروشگاه اینستاگرام چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

تابع فروشگاه اینستاگرام به شما اجازه می دهد یک کاتالوگ از محصولات کسب و کار خود را در یک حساب کسب و کار ایجاد کنید. به این ترتیب شما می توانید محصولات خود را در پیام ها ، داستان ها ، بخش فروشگاه (به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است) با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید و کاربران را برای خرید محصولات در سایت خود هدایت کنید..

کدام بخش از فروشگاه اینستاگرام استفاده می شود ؟

راه های مختلفی برای دسترسی به فروشگاه اینستاگرام وجود دارد. هنگامی که شما یک صفحه است که با استفاده از ویژگی instagram store را فعال کنید وارد کنید, شما یک بزرگ "فروشگاه نمایش" آیکون را ببینید. با کلیک بر روی این آیکون شما را به یک بخش در دایرکتوری حساب خود را. همچنین کمی پایین تر, در نوار پیام, شما یک آیکون در قالب یک کیسه را ببینید. با کلیک بر روی این گزینه شما را به بخش فروشگاه این حساب را.

در به روز رسانی های جدید اینستاگرام ، همانطور که قبلا ذکر شد ، بخش جایگزین instagram store جایگزین اعلان های dolnata در خط پایین برنامه شده است. هنگامی که شما بر روی آیکون شکل کیسه در پانل پایین کلیک کنید, بخشی که در آن شما محصولات مختلف را ببینید وارد کنید. این بخش یک نوع Instagram explorer است... جز که به جای پست اقلام برای خرید وجود دارد. البته با توجه به اینکه ما در ایران واقع شده ایم و به دلایل مختلف به طور مداوم آدرس ip خود را تغییر می دهیم ، اکثر محصولاتی که در این بخش می بینیم ممکن است خارجی باشند.

علاوه بر این محصولات, نشریات و داستان های مختلف ممکن است برچسب های مختلف بر روی محصولات. یعنی شما بعد از ارسال عکس هایی که شما با کلیک بر هزینه محصول نام و مشخصات دیگر که با کلیک کردن بر روی آن به سایت در این صفحه شما خواهد شد خود را تکمیل خرید.I

نمونه ای از برچسب محصول در بخش روایت نیز در شکل زیر نشان داده شده است.

 


فروشگاه تاریخچه اینستاگرام در بخش فیلترهای تاریخ!

 

واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی یا ar یک ویژگی جدید است که در بخش فیلترهای اینستاگرام ظاهر می شود و هر روز محبوب تر می شود. این روزها بسیاری از کاربران که ایجاد واقعیت جدید و خلاق افزوده و یا فیلتر و به اشتراک گذاری آن با دیگران وجود دارد. شما همچنین ممکن است با چنین فیلتر پرداخته.

اما واقعیت افزوده در حال آمدن است به Instagram!با کمک فروشگاه! این فرصت برای خرید لوازم آرایشی آنلاین یک انقلاب دیجیتال است!

برخی از مارک های با این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به بررسی اولین رنگ رژ لب و یا دیگر لوازم آرایشی با فیلتر های مختلف و سپس با ورود به فروشگاه آنلاین برای خرید محصول. در تصویر زیر شما یک مثال از واقعیت های اضافی ارائه شده توسط نام تجاری نارس را ببینید:

راهنمای فعال سازی instagram store Inst

فعال کردن فروشگاه Instagram یک کار دشوار نیست. این به اندازه کافی به زمان را از طریق فرایند فعال سازی بروید و سپس با استفاده از این ویژگی به راحتی.

ما نگاهی دقیق به نحوه فعال کردن فروشگاه instagram خواهیم داشت:


حساب کسب و کار

 

اولین شرط برای ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام این است که حساب کسب و کار خود را بررسی کنید. برای انجام این کار ، به تنظیمات حساب خود در برنامه Instagram در برنامه بروید. سپس بر روی گزینه مشخصات کلیک کنید. در پایان این بخش, شما امکان تعویض به یک پروفایل حرفه ای را ببینید.

سپس دسته مورد نظر را از گزینه های پیشنهادی (نام تجاری ، موسیقی و کلمه) انتخاب کنید. در آخرین مرحله ، حساب کسب و کار خود را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که صفحه شما باید عمومی یا عمومی باشد و اگر صفحه خود را بسته یا بسته کرده اید ، نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید.

در مرحله بعد ، شما باید فروشگاه اینستاگرام را فعال کنید ، حساب خود را به Facebook وصل کنید.. برای انجام این کار ، دوباره به تنظیمات بروید. باز هم گزینه profile را انتخاب کنید و این بار در صفحه ای که باز می شود ، گزینه "اشتراک برنامه های دیگر یا پروفایل های مرتبط"را پیدا کنید. اینستاگرام خود را با انتخاب این گزینه به حساب Facebook خود وصل کنید..

 

 

ایجاد دایرکتوری فروش آنلاین

پس از مراحل قبلی ، وقت آن است که یک دایرکتوری ایجاد کنید. کاتالوگ محصولات شامل قیمت, یک عکس از محصولات و برچسب های مرتبط با محصولات. برای ایجاد دایرکتوری در Facebook, شما نیاز به www.facebook.com/products ادامه بده سپس گزینه اضافه کردن پوشه را انتخاب کنید. سپس Facebook به شما کمک خواهد کرد که گام به گام دایرکتوری ها را ایجاد کنید.

در بخش اول شما باید انتخاب کنید برای دانلود اطلاعات مربوط به محصول به صورت دستی وارد کردن محصولات. اگر از فروشگاه های مختلف استفاده می کنید ، گزینه ای را برای اتصال تجارت الکترونیک انتخاب کنید.

سپس ، در زمینه های زیر ، نام فروشگاه خود و نام کاتالوگ را وارد کنید ، به ترتیب.


چگونه می توانم یک محصول جدید به اضافه کردن کاتولوگ Facebook من اضافه کنم??

در ابتدا ، برای اضافه کردن یک محصول ، در میان دسته های مختلف برای کسب و کار شما ، شما باید نزدیک ترین گزینه برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید قیمت محصولات خود را در پیام ها و داستان ها مشخص کنید ، تجارت الکترونیک را انتخاب کنید.

سپس شما تصویر زیر را با انتخاب اضافه کردن محصولات دریافت کنید. در این مرحله ، انتخاب کنید اضافه کردن دستی برای اضافه کردن محصول به صورت دستی.

در صفحه باز شما زمینه های مختلف را ببینید:

آپلود عکس و تصویر محصولات

آپلود یک عکس محصول زیر تصویر. در بخش نام ، نام محصول را وارد کنید. سپس ، در بخش توضیحات ، توضیحات محصول را مشخص کنید. پر کردن در بخش شناسه محتوا اختیاری است و اجازه می دهد تا شما را به حساب یک شناسه منحصر به فرد برای هر محصول. در بخش لینک وب سایت ، آدرس صفحه محصول را در سایت خود وارد کنید. در نهایت ، قیمت محصول را وارد کنید.

با توجه به تحریم ها ، هیچ واحد اندازه گیری ریال در میان گزینه ها وجود ندارد. را انتخاب کنید یکی دیگر از واحد اندازه گیری مانند یورو و یا دلار و قیمت محصول خود را با استفاده از حرف T یا عبارت تومان به طوری که کاربران فارسی زبان در درک بهتر قیمت این محصول.

پس از اتمام پارامترهای فوق ، گزینه Add Product را برای اضافه کردن محصول به کاتالوگ انتخاب کنید.

سپس به بخش تنظیمات inst instagram در دستگاه تلفن همراه خود بازگردید و بازگردانی پیج اینستاگرام خود را انجام دهید.. انتخاب یک کسب و کار از گزینه های در دسترس. سپس گزینه ای را برای راه اندازی خرید در اینستاگرام انتخاب کنید.. سرانجام, با کلیک بر روی دایرکتوری ایجاد.
صبور باش!

مرحله بعدی این است که فقط در انتظار! پس از ایجاد یک دایرکتوری و اتصال آن به یک حساب کاربری اینستاگرام ، آن را بررسی خواهد کرد. فرآیند تأیید کاتالوگ برای چند روز تا پایان ماه انجام می شود. اگر چند روز طول بکشد تا تأیید شود ، نگران نباشید ، آن را به بخشی از کاربر اتفاق می افتد و این خوب است.

هنگامی که شما تایید از Facebook دریافت, شما می توانید پست های جدید و داستان به محصولات مختلف با برچسب ها اضافه کنید زمانی که آنها آپلود.. با کلیک بر روی این گزینه جدید ، یعنی برچسب "محصولات" ، می توانید یک مورد را از لیست ایجاد شده در Facebook انتخاب کنید..

 

مطالع بیشتر در :

aliparsaa.com

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋