mohammad eshgi

mohammad eshgi

در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

قیمت خرید پیج اینستاگرام رایگان + فالوور واقعی (3k تا 1m)

همه ما شنیده ایم که خرید پیج اینستاگرام یک راه میانبر برای موفقیت است. اما این حرف تا چه حد درست است؟ آیا قیمت این اکانت ها به حدی است که به صرفه باشد؟ آیا تعداد فالوورهای آن ها محدود به تعداد خاصی مانند 3k یا 1m است؟ با ما همراه باشید تا به یک جواب کامل و سریع در مورد این موارد برسیم.

 

خرید پیج اینستاگرام رایگان؛ موقعیت طلایی یا کلاهبرداری علنی؟

زمانی که صحبت از اکانت اینستاگرام میکنیم، تمام ما فکر میکنیم که یک پیج با موضوع فعالیت خودمان پیدا خواهیم کرد. حتی برخی از ما تصور این را داریم که میتوانیم این پیج را رایگان به دست آوریم. متاسفانه حقیقت کاملا طور دیگری است. اکانت های اینستا معمولا در زمینه های خاصی به خوبی رشد میکنند و همین قضیه هم باعث شده است تا فروش این نوع محصولات زیاد باشد. البته این زیاد بودن تعداد تاثیر چندانی روی قیمت ندارد.

قیمت پیج اینستاگرام پیروی چند فاکتور مهم است که در ادامه به آن میپردازیم اما برای جمع بندی این قسمت میتوان به این گفته بسنده کرد که خرید پیج اینستاگرام رایگان تنها یک خیال واهی است که ممکن است باعث شود شما به سادگی در دام شیادان و کلاهبرداران بی افتید. توصیه میکنیم که هر کجا صحبت از پیج فالوور واقعی رایگان شد، سریع آن جا را ترک کنید.

قیمت پیج اینستا؛ 3k یا 1m؟ کدام به صرفه تر است؟

 

زمانی که جوانتر بودم، روزی نبود که به کسب درآمد راحت از راه هایی مانند اینستا فکر نکنم. یکی از سوالاتی که آن دوران در ذهنم ایجاد شده بود و جوابی برای آن پیدا نکرده بودم این بود؛ پیج های کم فالوور مثل 3k بهتر هستند یا فالوور بالاهایی مثل 1m؟ هر روز که به این تفاوت ها فکر میکردم، مزایا و معایب بیشتری به فکرم میرسید.

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام 3k

آن روزها از هر روشی که فکر میکردم بعد از چند دقیقه به بن بست میرسیدم. پیج های کم فالوور مزیت های خیلی خوبی داشتند. شاید به جرئت میتوانستم بگویم که با پول چند روز کار کردن بعد از مدرسه میتوانستم یک پیج 6 - 7k بخرم و بلاگری را شروع کنم. قیمت پیج اینستاگرام 6k هم خوب بود. البته که نگرانی هایی هم در این مورد وجود داشت.

نگرانی اصلی من در هنگام خرید پیج این بود که میترسیدم فالوور واقعی نباشد. تصور کنید که چندین روز کار کرده باشید تا بتوانید چیزی را بخرید. اگر بعد از خرید متوجه بنجل بودن آن میشدید چه حسی پیدا میکردید؟

نگرانی دوم من در مورد بازدهی پیج بود. یعنی من هم میتوانستم مانند صاحب قبلی اکانت، با فالوورها ارتباط برقرار کنم و هر روز موفق تر از دیروز شوم؟ بعد از این حرف ها هم که همیشه پای مشکل مالی در میان بود. میدانستم که خرید پیج اینستاگرام رایگان یک خیال واهی است؛ پس از همان اول آن را کنار گذاشته بودم. حتی با این وجود هم "قیمت" برای من یک چالش بزرگ بود.

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام 1m

نمیدانم راه برگشت از مدرسه را تنها بوده اید یا نه، اما اگر راه درازی داشته باشید به همه چیز فکر میکنید. شاید اگر فکرتان درگیر کار و کاسبی باشد، بعد از گم شدن در افکار خود متوجه میشوید که در حال چک کردن قیمت اکانت اینستا 1m هستید. البته که دیوار خیالاتتان با فهمیدن این کار میریزد. اما چرا این اکانت های کمیاب و البته قیمتی بسیار جذاب هستند؟

همه ما میدانیم که تعداد زیاد فالوور باعث میشود که تعامل پیج کم شود. اما اگر تعداد فالوورهای یک پیج بسیار زیاد باشد چه میشود؟ باز هم تعداد زیادی هستند که مشتاقانه با شما تعامل میکنند و در این شرایط کمبود بقیه به چشم نمیاید. پیج یک میلیونی برای برندسازی عالی است. بسیار ساده تبلیغات میگیرد و حتی میتواند پیج هایی که بعدا میسازید را حمایت کند تا به سرعت رشد کنند. با وجود این قدرت، آیا پیج اینستاگرام 1m فالوور واقعی عیبی هم دارد؟

مطمئنم قبل از این که به این نوشته برسید دلایل زیادی به فکرتان رسیده است. شاید اولین مورد ریزش شدید فالوورها در صورت عوض کردن موضوع پیج باشد. مورد دوم هم احتمالا قیمت سرسام آور و نجومی این اکانت باشد. البته که اگر این اکانت متعلق به یک سلبریتی با برندینگ شخصی قوی باشد، فروخته شدن پیج مساوی با نابودی آن است.

خرید پیج اینستاگرام فالوور واقعی ممکن است؟

 

گفتیم که پیج رایگان افسانه است و سایر پیج ها هم مشکلاتی دارند. سوال اصلی اینجاست که ممکن است پیجی باشد که فالوورهای آن واقعی باشند؟ از کجا باید بدانیم که فالوورهای یک اکانت اینستا واقعی است؟

خرید اکانت اینستاگرام برای بسیاری از ما یک چالش است. اما چطور باید آن را حل کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. مهم نیست که شما به دنبال خرید پیج 3 کا هستید یا 200k، این روش برای همه جواب میدهد.

1. تعامل اکانت را چک کنید. برای داشتن یک معیار میتواند از پیج های معروف استفاده کنید.

2. فالوورهای فیک این پیج ها را چک کنید. داشتن فالوور فیک میتواند یک زنگ خطر برای پیدا کردن افراد کلاهبردار باشد. کسی که سعی دارد پیج فیک را به اسم واقعی به شما بفروشد قطعا یک کلاهبردار است.

3. نرخ بازدید استوری های اکانت را چک کنید. فیک کردن تعداد لایک و کامنت بسیار ساده تر چیزی است که بیشتر ما تصور میکنیم. استوری کمی سخت تر، غیر منتظره تر و البته دقیق تر است.

4. فراموش نکنید که قبل از خرید پیج اینستاگرام فالوور واقعی، اطلاعات Insight پیج ها را چک کنید.

چطور به صورت رایگان یک پیج فالوور واقعی داشته باشیم؟

 

رشد دادن پیج برای خرید و فروش کار سختی نیست. شاید در اوایل کار سرعت رشد چندانی نداشته باشید اما مطمئن باشید که بعد از چند ماه کار کردن روی پیج و بالا آوردن آن، شما به سادگی میتوانید با شات کردن اکانت های جدید خود در اکانت قدیمی باعث رشد آن شوید. البته بسیاری از ادمین ها هستند که این روزها به این کار مشغول هستند و درآمد بسیار خوبی از این کار دارند.

با وجود درآمد بسیار بالای این کار و تقاضا برای اکانت های موفق اینستاگرامی، هنوز دوره ی مناسبی برای آموزش بالا آوردن پیج در کمتری زمان ضبط نشده است. البته شاید نیازی به دیدن دوره های فارسی برای این کار نباشد. یوتیوب همیشه پر است از راهکارهای عملی برای افزایش فالوور پیج ها. کافیست سرچ کنید، زمان صرف کنید و یاد بگیرید تا پول پارو کنید.

خرید پیج اینستاگرام موضوعی انتخاب خوبی است؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، پیج هایی که فالوورهای واقعی دارند معمولا در چند موضوع محدود فعالیت دارند. این موضوعات که معمولا شامل اکانت های طنز و فن پیج هستند، باعث میشوند که کارهای افزایش فالوور ساده تر و قیمت خرید پیج معقول تر شود.

با وجود این که این اکانت ها قیمت پایین تری نسبت به سایر نوع اکانت ها دارند، باز هم بسیاری از کسب و کارها به دنبال خرید پیج اینستاگرام موضوعی هستند تا کسب و کار خود را از همان ابتدای فعالیت به درآمدزایی برسانند.

اساسی ترین مشکل برای این طرز تفکر، کمیاب بودن این نوع از اکانت هاست. پیج اینستاگرام موضوعی چیزی نیست که کسی حاضر به فروش آن باشد. این نوع از پیج ها معمولا بعد از 2 یا 3k شدن شروع به فروش میکنند و برای ادمین درآمد زایی دارند. طبیعی است که کسی حاضر به فروش این اکانت نباشد.

فروشگاه های زیادی برای خرید و فروش این نوع پیج ها پیشقدم شده اند، اما مشکل یک مورد اساسی است. پیج هایی که این فروشگاه ها برای خرید ارائه میکنند، معمولا فیک هستند و نمیتوانند فروش داشته باشند. علاوه بر سخت بودن فروش با این نوع از حساب های اینستاگرام، رساندن آن ها به اکسپلور هم تقریبا غیر ممکن است.

از کجا باید به خرید پیج اینستاگرام اقدام کنیم؟

 

شکل و روش خرید و فروش اکانت های اینستاگرام به سرعت در حال تغییر است. از این رو هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ای را برای این کار به شما معرفی نمیکنیم. به جای این کار، در ادامه ی این بخش شما را با راه و روش شناسایی پلتفرم های معتبر برای خرید و فروش این نوع خدمات آشنا میکنیم. برای شروع کافیست به موارد زیر توجه کنید:

1. در قدم اول سعی کنید همیشه از طریق درگاه پرداخت امن خرید کنید. این درگاه ها همیشه بهترین گزینه برای برگشت وجه و پیگیری قانونی هستند. اگر این مورد را به دقت بررسی کنید، خیالتان همیشه از بابت پولتان راحت است.

2. قدم دوم بررسی نماد اعتماد سایت مورد نظر است. توجه کنید که پلتفرم های خرید و فروش عمومی مانند دیوار مسئولیتی در قبال خرید و فروش های شما ندارند. توصیه میکنیم خرید از این محیط ها را فراموش کنید.

3. مطمئن شوید اکانتی که تحویل میگیرید، همان چیزی است که به شما نشان داده شده است. واقعی بودن فالوورها با چند ترفند ساده قابل تشخیص است.

4. پشتیبانی را چک کنید. این واحد همیشه یکی از مهم ترین قسمت های خرید من است. میتوانم به جرئت بگویم که بیش از 10 بار به خاطر پشتیبانی ضعیف از خریدهای بعدی منصرف شده ام.

با بررسی این موارد میتوانید مطمئن شوید که فروشنده ی پیج معتبر است و سرتان کلاه نمیرود.

mohammad eshgi
mohammad eshgi در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋