info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

راهکارهایی برای دیده شدن فروشگاه اینترنتی و افزایش مشتریان و بالا بردن فروش

با گسترش COVID-19، سفارشات آنلاین بیش از هر زمان دیگری شکوفا شد. در این مدت تمام افرادی که فروش آنلاین همراه با فروش غیرمش در فرد داشتند نه تنها در این شرایط به کسب و کار خود آسیبی نرسانند، بلکه باعث رونق کسب و کار خود شدند. افرادی که سکویی برای ارائه و فروش آنلاین محصولات خود نداشتند به سرعت به فکر ایجاد یک سایت فروش بودند که بتواند با رقبای خود به جلو برود. امروزه نیاز به فروش آنلاین محصولات تحت پوشش هیچ نیست.
اما برای فروش آنلاین، راه اندازی یک سایت اولین گام است. افزایش فروش آنلاین اولین نگرانی و تقاضای هر فروشگاه آنلاین است.  ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین شما داریم که به مهم ترین آنها در زیر اشاره خواهیم کرد. از میان ایده های زیر می توانید آنهایی را انتخاب کنید که بیشتر برای کسب و کار شما مناسب هستند.

 

تجزیه و تحلیل چگونگی ورود مشتریان به سایت شما:


از ابزارها برای تجزیه و تحلیل چگونگی بازدید از سایت خود استفاده کنید و بررسی کنید که بازدیدکنندگان سایت شما چقدر با سایت شما اشنا هستند. ابزارهای تحلیلی مانند تجزیه و تحلیل گوگل می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. این ابزار کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن صفحات که شما بیشتر بازدید و چگونه مشتریان خود را به سایت خود وارد سایت شوید.
به عنوان مثال اگر این پست یک وبلاگ در مورد تغذیه سالم باشد... وجود دارد مقدار زیادی از ترافیک به فروشگاه ظروف شما می رویم به, و به عنوان یک نتیجه شما فکر می کنم مصرف کننده مقاله جذاب است و می تواند جذب بازدید کننده با محتوای بیشتر, بیشتر به نوع خود از زمینه. یا شما می توانید بیشتر سرمایه گذاری کنید اگر اطلاعات زیادی را از طریق تبلیغات در سایت مشاهده کنید.
پیشنهادات فروش منحصر به فرد وجود دارد:
پیشنهاد های ویژه ای را به مشتریان خود بدهید که قبلا هرگز از فروشگاه دیگری بازدید نکرده اند. هنگامی که شما می دانید چه چیزی شما را از دیگران جدا می کند باید از راه های مجازی خود احضار کنید. شما می توانید تفاوت خود را در قالب یک شعار در صفحه اصلی وب سایت خود را. پیشنهادات فروش ویژه و منحصر به فرد را در کمپین های بازاریابی خود اعلام کنید. این کار افراد را متقاعد می کند که فروشگاه شما را در میان تمام فروشگاه های اینترنتی موجود انتخاب کنند و محصولات خود را از شما خریداری کنند.
ساده سازی خدمات مشتری:
هر دو طبقه بندی محصولات و محل سایت باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند به راحتی چیزی را که به دنبالش هستند پیدا کنند و بخرند. اگر تعداد زیادی از مردم از سایت شما بازدید می کنند و بدون خرید می گذارند به این معنی است که تجربه کاربری خوبی در سایت شما نداشته اند. برای دسته بندی و چیدمان سایت خود می توانید از دوستان و دوستان خود کمک بگیرید. از او بخواهید به عنوان یک خریدار به سایت شما وارد شود و سعی کنید محصول خود را قبل از مرحله اتصال پورت خریداری کنید. بررسی کنید که چه مراحل شما روبرو می شوند و یا اشتباه. در صورت لزوم, انتشار متن راهنما برای برخی از بخش ها و یا تغییر بخش از سئو سایت خود را که شما می خواهید به تغییر.

 

کار بر روی سئوی وب سایت شما:


جستجوگرها یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توانید برای توسعه کسب و کار خود و افزایش فروش در یک فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. هدف اصلی توسعه وب سایت فروشگاه این است که توسط کاربران وب سایت شما مورد توجه قرار گیرد و در نهایت فروش اینترنتی شما را افزایش دهد. اگر شما به درستی کار در سایت جستجوگرها خود را, شما این هدف دست یابد. در ابتدای راه اندازی سایت, شما احتمالا باید چند بازدید کننده, اما اگر شما به درستی کار در جستجوگرها را در سایت خود, تعداد بازدید کنندگان به سایت شما قطعا افزایش خواهد یافت.
سعی کنید با استفاده از ابزار مانند برنامه ریزی کلمه کلیدی, پیدا کردن کلمات کلیدی که اغلب در منطقه شما استفاده می شود, و نوشتن یک استراتژی محتوای خوب برای طراحی سایت شما. هدف از این کار این است که هنگامی که کاربران جستجو برای موتورهای جستجو توسط کلمات کلیدی مانند گوگل یا دیگران, سایت یکی از اولین نتایج است که اجازه می دهد تا کاربران به راحتی شما را پیدا است.
تولید محتوای مفید:
وقتی مردم سوالی دارند به گوگل میروند و به دنبال پاسخ میگردند. با ایجاد محتوایی که حاوی اطلاعات جالب و مرتبط در مورد مشتریان شما باشد می توانید به مردم کمک کنید تا از طریق جستجوگرها برای شما خرید کنند. به جای نوشتن در مورد محصولات خود شما روبرو می شوند مشکلات رایج و یا راه هایی برای استفاده از محصولات خود را. اگر شما فروش اسباب بازی سگ, نوشتن در مورد بازی های سرگرم کننده سگ و یا چگونه برای کمک به سگ مقابله با اضطراب جدایی.

 


هرگز فراموش نکنید که موتورهای جستجو صفحات را با محتوای واقعی اولویت بندی می کنند. سعی کنید پیام های جدید را به طور منظم بنویسید یا محتوای قدیمی را به روز کنید.
فراهم می کند که خدمات به مشتریان خوب به مشتریان خود:
مشتریان قدردانی خدمات عالی. با توجه به تحقیقات انجام شده و به اصطلاح. برای ارایه خدمات خوب به مشتریان در حین فروش و پس از فروش شما تاثیر بزرگی بر افزایش فروش فروشگاه و بازگشت مشتری به سایت شما خواهد داشت. یک صفحه تماس در وب سایت خود ایجاد کنید و تمام راه های ارتباط با فروشگاه خود را مشخص کنید. به سرعت به تماس های مشتری پاسخ دهید. شما می توانید از چت اینترنتی استفاده کنید تا سایت شما سریعتر واکنش نشان دهد.
پس از خرید مشتری به او فرم نظرسنجی ارسال کنید که کیفیت خرید را در مراحل مختلف خرید از صندوقدار تا دریافت محصول ارزیابی کنید. سیستم تحقیق دو مزیت اصلی دارد. در مرحله اول احساس خوبی برای مشتری ایجاد می کند و در مرحله دوم به شما کمک می کند تا نقاط ضعف خود را بر اساس نظر مصرف کنندگان شناسایی و بهبود دهید.

 

انتشار نظرات مشتریان در صفحات محصول:


برای برخی از فروشگاه ها ممکن است ترسناک باشد که مشتریان نظرات مثبت و منفی خود را در مورد محصولات خود در صفحه شما به اشتراک بگذارند. اضافه کردن بازخورد مشتری می تواند فروش فروشگاه اینترنتی شما را افزایش دهد. خواندن نظرات افرادی که از این محصول استفاده کرده اند به افراد دیگر کمک می کند تا انتخاب های بهتری داشته باشند و در فروشگاه شما اعتماد ایجاد کنند. اگر محصول به طور مداوم دریافت نظرات منفی, این نشانه ای است که شما هم باید برای حل مشکلات و یا متوقف کردن محصول.
سایت شما باید پاسخگو باشد:
درصد زیادی از مردم از تلفن های همراه برای دیدن وب سایت فروشگاه شما استفاده می کنند. وب سایت شما باید به درستی در گوشی های مختلف تلفن همراه نمایش داده شود و مشتریان به راحتی می توانند محصولات را با تلفن همراه خود مشاهده کنند و از طریق فرایند خرید بروند.
از تصاویر با کیفیت بالا و توضیحات کامل برای محصولات خود استفاده کنید:
عکس ها در وب سایت شما بسیار مهم هستند. سرمایه گذاری در یک عکاس حرفه ای در صورت لزوم برای گرفتن عکس با کیفیت بالا. تصاویر باید مانند نمایش ویژگی های محصولات شما باشد. اطمینان حاصل کنید که عکس ها با دقت نشان می دهد کالا, چرا که در% از افرادی که پس از دریافت کالا, و غیره. کارشان را از سر خواهند گرفت. افرادی که ادعا می کنند که خشم جوش است که دست خود را به دست با تصاویر موجود در وب سایت ناسازگار است وجود دارد. علاوه بر تصاویر واقعی و با کیفیت بالا سعی کنید توضیحات کامل محصول را در وب سایت خود قرار دهید. دقیق تر اطلاعات در سایت بیشتر اعتماد مشتری حاصل خواهد شد.

 

منبع:

anyitgostar

 

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋