ادیب

ادیب

رضایی

لیست قیمت امروز پرفروش ترین دریل های شارژی و برقی ادون

برای خرید یک تمرین خوب باید به وب سایت ها یا فروشگاه ها مراجعه کنید. بدون شک ، شما نیز موافقید که انتخاب تمرین مناسب از بین همه این مارک ها ، در کنار ویژگی های متفاوت آنها ، به هیچ وجه کار ساده ای نیست. بدون شک داشتن راهنمای جامع و مناسب خرید دریل می تواند در یک خرید آگاهانه و هوشمندانه بسیار مفید باشد.

ما به شما اطمینان می دهیم که با خواندن این مقاله ، خواهید فهمید که چگونه بهترین تمرین متناسب با شغل خود را پیدا کنید.

اما چگونه؟

پاسخ باید گفته شود؛ در این مقاله سعی شده است به بیشتر سوالات شما پاسخ داده شود. از قدرت حفاری و شارژ باتری گرفته تا انواع دریل و حفاری و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید!

اگر هنوز مته نخریده اید ، موفق باشید! با مرور این مقاله ، به احتمال زیاد به اشتباهات خود در مورد آموزش پی خواهید برد. از طرف دیگر ، شما معیارها و عوامل موثر در خرید تمرین مناسب خود را خواهید دانست. همچنین ، حتماً بعد از خواندن این مقاله ، لیست بهترین تمرینات موجود در بازار را بخوانید.

ابزارهای ادون مجموعه ای از ابزارها هستند که متفاوت و قدرتمند بوده و از بازده اقتصادی و عملی بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. ابزارهای آدون یک سری ایمنی و تولید دارند و دارای گارانتی هستند. امروز در این مطلب به معرفی پرفروش ترین دریل های شارژی و برقی شرکت ادون میپردازیم.

اولین نکته مهم در انتخاب بهترین دریل شارژی نوع کار شما با مته شارژی است.


دریل های بی سیم نوعی مته است که در سال های اخیر به گزینه مناسبی برای مته های برقی معمولی تبدیل شده و به دلیل پیشرفت در فناوری باتری لیتیوم ، حتی به گزینه ای بهتر از دریل های برقی معمولی تبدیل شده است.


انعطاف پذیری و قابلیت های دریل شارژی آن را به یکی از محبوب ترین ابزارها برای هر صنعتگر و نصاب حرفه ای تبدیل کرده است. دریل بی سیم دارای قابلیت های مختلف چندین ابزار قدرت مختلف ، از جمله گزینه های زیر است:

راهنمای خرید دریل ادون شارژی و برقی

موتور دریل شارژی

موتورهای مورد استفاده در مته های بی سیم یا پیچ گوشتی های بی سیم و به طور کلی تمام ابزارهای بی سیم موتورهای DC هستند که با نیروی ثابت (DC) تغذیه می شوند. موتورهای بی سیم به دو نوع ذغال سنگ و بدون کربن (بدون برس) تقسیم می شوند که در مدل های مته بی سیم ارزان تر از موتورهای دارای زغال سنگ و در خال های پیشرفته تر و قدرتمندتر از موتورهای بدون برس بدون کربن استفاده می شود.

موتورهای بدون برس دارای قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به موتورهای زغال سنگ هستند که شامل قدرت و گشتاور بیشتر و میرایی کمتری نسبت به موتورهای زغال سنگ هستند. برای انتخاب دریل بی سیم مناسب در این حالت ، باید به میزان بودجه و مبلغی که برای خرید دریل بی سیم در نظر گرفته اید توجه کنید ، زیرا مته بی سیم با موتور بدون برس قدرت بیشتری نسبت به دریل بی سیم یا دریل بی سیم دارد با موتور موتوری. ، و در همه موتورها قدرت برسها بسیار بیشتر از موتورهای زغال سنگ است.

Gibrex در دریل پیچ گوشتی بی سیم


دریل های بی سیم معمولاً دارای یک گیربکس برای تنظیم نسبت سرعت به گشتاور هستند که با تغییر کلید جعبه دنده به سیستم سه سرعته و به دنبال آن افزایش چشمگیر گشتاور دریل و بستن پیچ های بزرگ که به گشتاور نیاز دارند ، کاهش می یابد. بسیار زیاد است یا برای حفاری فلزات و فولاد با یک مته یا کمربند گرد بسیار مناسب است و با تنظیم کلید جعبه دنده در مدار دوم سرعت افزایش می یابد و گشتاور کاهش می یابد و برای حفاری چوب با مته گاز یا مته های معمولی یا حفاری دیواری این با مته های الماس بسیار مناسب است.

جیبرس از وارد آمدن فشار به مته جلوگیری می کند و فشار را بر روی مته خنثی می کند ، به همین دلیل یکی از مهمترین موارد در هنگام انتخاب مته بی سیم وجود کاهنده است.

سرعت و کلید گاز را تنظیم کنید


سوئیچ با تعداد مختلف در دریل برقی برای کم نور شدن سوئیچ یا بدنه مته نصب شده است که میزان چرخش سه سیستم را تنظیم می کند و به آن دیمر گفته می شود و با کاهش ولتاژ ورودی میزان چرخش موتور را تنظیم می کند . شارژ این تنظیم سرعت توسط سوئیچ گاز انجام می شود و با فشار دادن کلید دور موتور تنظیم می شود و با فشار دادن بیشتر دور موتور و سه سیستم افزایش می یابد و این مورد در مورد موتورهای DC است که در واقع موتورهای مورد استفاده در دریل ها باتری قابل شارژ بسیار کارآمدتر و موثرتر از موتورهای AC ذغالی است.

گشتاور کمتر و گشتاور قابل تنظیم


یکی از راحت ترین ویژگی های دریل پیچ گوشتی شارژی قابلیت تنظیم گشتاور یا گشتاور پیچ گوشتی بی سیم است که در صورت نیاز به بستن پیچ های نازک و کوچک بسیار چشمگیر خواهد بود. به عنوان مثال ، برای بستن یک پیچ MDF 1 سانتی متری در نئوپان یا MDF ، باید مراقب باشید خیلی فشار ندهید تا پیچ شل نشود. برای این کار ، مته بی سیم را در موقعیت پیچ قرار دهید و گشتاور را بر روی حداقل گشتاور تنظیم کنید و پیچ را ببندید. وقتی پیچ به انتهای نخ می رسد ، درام پیچ گوشتی کار می کند و صدای عبور سه سیستم شنیده می شود.

برای بستن پیچ های بزرگتر و متراکم تر به همین روش ، مته را روی گشتاورهای بالاتر و بالاتر تنظیم کرده و سوراخ پیچ را ببندید.

درایوهایی که در بیت های مته باتری یا باتری و درایوهای جهانی با جریان مستقیم (DC) استفاده می شوند. موتورهای بی سیم به دو نوع چرخ دنده و بدون سیم پیچ (بدون برس) تقسیم می شوند که در مدل های ارزان قیمت بی سیم نسبت به موتورهای سیم پیچ مورد استفاده قرار می گیرند و در موتورهای موفق تر و بدون قدرت بیشتر بدون طناب استفاده می شود.

رانندگان بی خانمان گزینه های بسیار بیشتری نسبت به رانندگان خودرو دارند که شامل قدرت و گشتاور بیشتر و استهلاک کمتری نسبت به رانندگان اتومبیل است. برای انتخاب دریل بی سیم مناسب در این حالت ، باید به میزان بودجه و مبلغی که قصد اجاره دریل بی سیم را دارید ، توجه کنید ، زیرا یک دریل بی سیم بی سیم از یک دریل باتری و تمام این درایوها قدرت بیشتری دارد. قدرت برس ها بسیار بیشتر از دریل است.

Gibrex در یک باتری مته


باتری ها اغلب دارای یک گیربکس برای تنظیم سرعت کاهش سرعت هستند که از طریق سرعت کلید گیربکس با سرعت چرخش سه سیستم کاهش می یابد که منجر به افزایش قابل توجه سرعت می شود. الان تماس بگیر. آنها کم و بیش به مته های مته و مته با یک مته یا نوار اندازه گیری دسترسی دارند ، و با تنظیم جعبه سوئیچ جعبه دوم سرعت افزایش می یابد و گشتاور کاهش می یابد ، و هنگامی که شکسته می شود یا مته کاهش می یابد. با الماس بسیار سرگرم کننده است.

Gibrex طبیعی را تقریباً تا حد واقعی مجدداً راه اندازی کرده و مقدار پیک طبیعی را خنثی می کند ، به همین دلیل یکی از مهمترین موارد هنگام انتخاب دریل باتری ، ظاهر جعبه دنده است.

سرعت را تنظیم کنید


در دریل برقی برای کم نور شدن سوئیچ یا بدنه بالایی مته سوئیچی با تعداد مختلف نصب شده است که میزان چرخش سه سیستم را تنظیم می کند و به آن کم نور گفته می شود و سرعت چرخش روتور را تنظیم می کند. این تنظیم سرعت توسط کلید دریچه گاز انجام می شود و با فشار دادن صفحه کلید روی سرعت راننده و با فشار دادن سرعت بیشتر راننده تنظیم می شود و سه سیستم حرکت می کنند که در اسرع وقت افزایش می یابد. آموزش. باتری قابل شارژ بسیار کارآمدتر و موثرتر از راننده هایی است که جریان چوب متغیر دارند.

ما لحظه را اصلاح می کنیم و لحظه را اصلاح می کنیم


یکی از مناسب ترین ویژگی های کمک فنرهای باتری ، توانایی تنظیم گشتاور یا گشتاور باتری است که در صورت نیاز به سفت کردن ، بسیار چشمگیر خواهد بود. به عنوان مثال ، برای بستن یک پیچ MDF 1 سانتی متری در MDF یا MDF ، باید مراقب باشید که فشار زیادی ندهید تا پیچ خراب نشود. برای انجام این کار ، دریل باتری را در موقعیت پیچ قرار دهید و گشتاور را بر روی حداقل گشتاور تنظیم کنید و پیچ را ببندید. وقتی پیچ به انتهای نخ می رسد ، درام اگزوز کار می کند و صدای عبور سه سیستم شنیده می شود.

برای بستن پیچهای بزرگتر و پرتر از همه جهات ، مقدار را برای گشتاورهای بیشتر و بالاتر تنظیم کنید و سوراخ پیچ را ببندید.

چکش یا دریل باتری معمولی

یکی دیگر از ویژگی های مهم دریل های بی سیم شباهت و عدم توانایی درایو دریل های بی سیم است که در دریل های بی سیم از مارک های مختلف در مدل های مختلف این مارک ها وجود دارد و بسته به شغل مورد نظر شما ممکن است این ویژگی ها را داشته باشید یا نداشته باشید. . در حین کار بسیار مهم است. برای سوراخکاری در سنگها ، سنگها یا مصالح ساختمانی ، توانایی سوراخکاری از ویژگیهای مهم آن است. هدف چکش ایجاد سوراخ کننده است. یعنی همزمان با چرخش سیم پیچ ، سیم پیچ برای عملکرد بهتر در سیمان و مصالح ساختمانی چندین بار به سیم پیچ می خورد و شکستگی در مصالح ساختمانی مانند آجر ، سیمان ، سنگ و بتن دیده می شود.

به طور معمول ، یک حلقه در گردن مته بی سیم وجود دارد که عملکرد مته بی سیم را تنظیم می کند ، که ممکن است دارای دو ، سه یا چند حالت حلقه باشد که حالت طبیعی مته یا خرابی روتاری مته را پر می کند. نشان داده شده است. یکی از حالت ها باز و بسته شدن پیچ و تبدیل مته باتری به خروجی باتری است که در این حالت با تنظیم مقیاس گشتاور می توان از مته باتری استفاده کرد و در آن کار می کند

لیست قیمت امروز دریل های شارژی و برقی ادون

دریل شارژی ادون مدل ED-1201

۴۸۹,۰۰۰ تومان

دریل شارژی ادون مدل AD-12A

۶۱۱,۵۰۰ تومان

دریل شارژی ادون مدل AD-12CA

۶۱۵,۰۰۰ تومان

دریل بتن کن ادون مدل ED2603

۱,۰۱۵,۷۴۰ تومان

دریل بتن کن ادون مدل ZIC-ED-32X

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

دریل ادون مدل 600

۳۹۹,۰۰۰ تومان

دریل بتن کن ادون مدل ED-2803

۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان

دریل چکشی ادون مدل ID13-HYL1135

۴۳۵,۰۰۰ تومان

دریل پیچ گوشتی ادون مدل ED-1100

۴۸۹,۰۰۰ تومان

دریل پیچ گوشتی شارژی ادون مدل AD-18

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 
منبع: سایت بیک نیک
ادیب
ادیب رضایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋