ادیب

ادیب

رضایی

پرفروش برند لوستر مدرن در ایران کدام است؟

لوستر برای زیبایی و ظرافت اتاق نشیمن و آشپزخانه و حتی برای اتاق خواب و سایر اماکن عمومی مانند هتل ها و عبادتگاه ها و مکان های دیگر برای دکوراسیون بسیار مناسب است. که لوسترها با قیمت های مختلف در بازار ایران و خارج عرضه می شوند.

که به جنس و نوع نمونه بستگی دارد. مدل های کریستالی، چوبی، برنزی، سقفی و لوستر فانتزی ارائه شده است. آنها با بهترین قیمت ارزان تا گران در وب سایت محبوب کافه راهنما به فروش می رسند. امروز لیست قیمت و راهنمای خرید چندین مدل پرفروش را با ما بررسی می کنیم.

بهترین مارک لوستر مدرن و جدید سقفی

 

 

لوستر هامان

برند هامانی توزیع کننده روشنایی و لوازم الکترونیک صنعتی است که تلاش و تلاش و تجربه بیش از 15 سال در بازار بوده و بهترین تجهیزات الکترونیکی را با کنترل و کنترل خوب انتخاب، ارسال، تحویل، توزیع و توزیع کرده است. فنی و فنی. . و از نظر بسته بندی و اصالت می کوشد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

هامان در حال حاضر روی بازاریابی آنلاین تمرکز دارد و همیشه در تلاش است تا سایت مناسب را انتخاب کند. اگرچه محصولات ارائه شده توسط هامانی فاقد گارانتی صنعتی هستند، اما هامانی دارای سرویس تعویض 7 روزه ویژه محصولات موجود می باشد.

ایران لوستر

ایران لوستر

ایران لوستر فعالیت خود را در زمینه تولید لوسترهای آنتیک از ابتدای سال 1389 آغاز کرد و به تدریج با توجه به نیاز بازار وارد عرصه واردات و تولید لوسترهای معاصر شد.

و با تجمیع سبد کامل مغازه با تنوع بیش از 4000 مدل کالا از بهترین کالاهای ایرانی و وارداتی و با ارائه خدماتی مانند پرداخت در محل برای استان های تهران و البرز و خدمات مناسب قبل و بعد از فروش و همچنین اطمینان از بازگشت کالاهای معیوب، گامی در جهت کاهش هزینه ها و همچنین سهولت خرید محصولات روشنایی برای مصرف کنندگان است.

خرید اینترنتی لوستر نیز از طریق سایت امکان پذیر است. در سایت این شرکت حدود 4000 مدل لوستر مختلف وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر این، باید بدانید که ایران لوستر می تواند سفارشات طراحی شما را برای لوسترهای مختلف در اشکال و اندازه های مختلف انجام دهد.

لوستر دارکار

یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید نورپردازی های دکوراتیو «دارکار» است که می توان آن را اولین طراح، مخترع و سازنده لوسترهای چوبی در ایران دانست. بیش از 37 تلاش، دارکار را به یکی از بزرگترین و موفق ترین تولیدکنندگان لوستر چوبی در ایران و خاورمیانه تبدیل کرده است.

طراحی منحصر به فرد مهمترین ویژگی محصولات دارکار است که به دلیل استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از ایده های خلاقانه در دپارتمان طراحی این شرکت می باشد.

لوسترسازان

لوسترسازان

لوسترسازان مفتخر است که یکی از بزرگترین و بهترین برندها در زمینه فروش انواع لوستر و لوازم نورپردازی برای خرید لوستر و همچنین انواع لوستر و چراغ های سنتی برای مکان های خاص مانند مسجد، رستوران، لیخنتن، lireschorente، رستوران های مسکونی، رستوران ها، آمفی تئاتر و در مواردی که انجام می شود.

تلاش شده است تا تمامی مزایای ممکن از جمله خرید با بهترین قیمت، ارائه بهترین طیف لوستر، ارسال سریع به موقع و سراسری، مشاوره و پس از فروش و همچنین پرداخت در محل در تهران به مشتریان ارائه شود.

چشمه نور

چشمه نور

چشمه نور یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لوستر، لوازم تزیینی و لوکس و مبلمان منزل می باشد که با بیش از 25 سال سابقه، بهترین گام ها را برمی دارد و تاثیری در عرضه محصولات خود به مشتریان دارد. ویژگی اصلی چشمه نور رضایت مشتری و مشتری است.

اساس فعالیت های مختلف چشمه نور جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است و با در نظر گرفتن نیازها و نیازهای مشتریان، بهینه سازی مصرف و افزایش رقابت پذیری از ویژگی های اصلی این برنامه های مجموعه می باشد. کارخانه چشمه نور هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی تعریف کرده است و سعی دارد استراتژی متناسب با سلیقه بازار ارائه دهد.

نکات مفید و مهم در خرید لوستر

لوسترها یکی از پرطرفدارترین انواع نورپردازی هستند زیرا جدا از طرح های جذاب، کاربردی هستند و می توانند جذابیت و زیبایی زیادی به فضای داخلی خانه ببخشند. لوسترها می توانند به اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، آشپزخانه و حتی حمام جذابیت بیشتری بخشند. شما اساسا می توانید آن را در هر جایی که می خواهید استفاده کنید. حتی دال سنگی بیرون با آن چشمگیر به نظر می رسد.

اما برخی افراد تنها زمانی موفق می شوند که بتوانند طرح مناسبی برای لوستر انتخاب کنند. آنها حتی می توانند یک لوستر متناسب با بودجه خود تهیه کنند. بنابراین اگر دوست دارید یک لوستر برای زنده کردن فضای خود تهیه کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا لوستر مناسب خود را انتخاب کنید. امروز راهنمای خرید لوستر را در اختیار شما قرار می دهیم. نکات زیر را بررسی کنید:

1. مقدار هزینه و بودجه خود را تعیین کنید.

از آنجایی که ما در مورد خرید صحبت می کنیم، باید بودجه خود را بررسی کنید. قیمت های مختلفی برای لوستر وجود دارد. دقت داشته باشید که آنهایی را که متناسب با بودجه شما هستند انتخاب کنید. موارد گرانتر وجود دارد، اما برخی از آنها ارزان تر نیز هستند. می‌توانید چند لوستر را برای فروش آنلاین بررسی کنید، تا بتوانید در مورد میزان هزینه‌ای که باید برای یکی از آن‌ها خرج کنید، ایده بگیرید.

2. موضوع طراحی داخلی خود را بشناسید.

قبل از لوستر، باید در مورد نوع طراحی داخلی خود تصمیم بگیرید. این بدان معناست که فضای داخلی شما باید مدرن، سنتی، معاصر، التقاطی و غیره باشد. لوسترها نیز بسته به فضای داخلی خانه طراحی می شوند. لوسترهایی با طراحی مناسب برای خانه خود پیدا کنید. جدا از موضوع، می توانید سبک لوسترها را نیز بررسی کنید، مانند اینکه آیا روی آنها کریستال وجود دارد، فلزات حکاکی شده، سایه ها و غیره. حتی رنگ هم مهم است.

3. فضای خود را در نظر بگیرید.

لوسترها اغلب در اتاق خواب، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن قرار می گیرند. لوستر شما به نوع فضایی که در آن خواهید بود نیز بستگی دارد. اندازه اتاق نیز مهم است. یک لوستر بزرگ برای یک اتاق بزرگ خوب به نظر می رسد زیرا اگر یک لوستر کوچک قرار دهید، در منطقه بسیار کوچک به نظر می رسد. اگر چراغ‌های کوچک‌تری می‌خواهید، می‌توانید به جای آن از چراغ‌های آویز استفاده کنید.

4. مواد لوستر را انتخاب کنید.

اشاره کردیم که لوستر از مواد مختلفی ساخته شده است. موارد دیگری نیز وجود دارند که از آهن فرفورژه، فلز، مهره، کریستال و غیره استفاده می کنند. این واقعیت را در نظر بگیرید که وسایل داخلی شما مانند یک لوستر هستند. بگذارید به خوبی با پنجره ها، کاغذ دیواری ها، مبلمان و موارد دیگر ترکیب شود. همچنین سعی کنید با تمام وسایل روشنایی خود از لوستر گرفته تا آویزهای دیواری ارتباط برقرار کنید.

5. نگهداری را در نظر بگیرید.

لوسترها گرد و غبار هستند. گرد و غبار به راحتی روی آنها جمع می شود، به خصوص اگر طرح های پیچیده ای داشته باشند. هرچه طراحی ساده تر باشد، تمیز کردن آن آسان تر است. اگر کیفیتی می خواهید که نگهداری آن آسان باشد، از طرح های ساده استفاده کنید. پس از نصب لوستر، مطمئن شوید که می توانید آن را به طور مرتب تمیز کنید تا ظاهر و کیفیت آن برای مدت طولانی حفظ شود.

6. به ارتفاع سقف فکر کنید.

علاوه بر اندازه اتاق، ارتفاع سقف نیز باید در نظر گرفته شود. هرچه بالاتر باشد، لوستر بزرگتر مورد نیاز است. اگر لوستر دارای روشنایی بدون درز است، باید آن را بالاتر نصب کنید تا خیره نشود. اما نه خیلی زیاد وگرنه طاقت فرسا به نظر می رسد.

7. لامپ ها را بررسی کنید.

مراقب تعداد لامپ ها باشید زیرا هر چه تعداد لامپ ها بیشتر باشد، نور بیشتری ارائه می کنند. اگر لوستری می خواهید که بیشتر برای تزیین باشد، لوسترهایی را انتخاب کنید که حباب های کمتری دارند. اگر می خواهید درخشش بیشتری داشته باشید، از لوسترها و نورهای دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید یک لوستر سایه دار در نظر بگیرید تا بتوانید میزان نور ساطع آن را کنترل کنید. همچنین بررسی کنید که از لامپ های مخصوص استفاده می کند زیرا یافتن آنها سخت و حتی گران تر است.

8. اندازه لوستر را انتخاب کنید.

سایزهای مختلف لوستر وجود دارد. علاوه بر لوستر بزرگ، لوسترهای کوچکتری نیز وجود دارد. بهتر است یک لوستر بزرگ برای اتاق های غذاخوری قرار دهید. یکی از لوازم کوچک برای یک جلوه تزئینی یا حمام عالی است. فقط باید هوشمند باشید تا اندازه مناسب را انتخاب کنید تا در اتاق شما خوب به نظر برسد.

برای اینکه بیشتر در مورد نوع لوستری که می توانید تهیه کنید، کمی تحقیق کنید. فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که می توانید نقد و بررسی لوسترها و مشخصات و قیمت آنها را مشاهده کنید. به غیر از آن، به فروشگاه محلی خود بروید و ببینید چه چیزی دارند. برای مقایسه قیمت ها، طرح ها و ویژگی ها با کاتالوگ مشورت کنید. این به شما کمک می کند تا لوستر مناسب خانه خود را پیدا کنید.

به نظر می رسد بهتر است به جای اینکه اتاقتان لوستر دارد به فکر موارد ذکر شده باشید. این تضمین می کند که می توانید لوستری را پیدا کنید که در خانه شما عالی به نظر برسد. همچنین از پول شما استفاده بهتری می کند و باعث می شود فکر کنید پولی که خرج می کنید ارزشش را دارد. علاوه بر این، ظاهر یک اتاق با لوستر شگفت انگیز و بدون شک زیبا است! اگر می خواهید لوسترها را به رخ بکشید، به دنبال لوسترهای فلزی مدرن باشید.

منیع 1
منیع 2

ادیب
ادیب رضایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋