sina0014

sina0014

بهترین مارک دریل شارژی + چند مدل تاپ بازار

بهترین مارک دریل شارژی کدام است؟ این سوالی است که ما قصد داریم با معرفی بهترین برند ها و محصولات موجود در بازار ایران به طور کامل به آن پاسخ دهیم. دریل های شارژی محصولاتی جدید و فقو العاده کاربردی هستند که مخاطبان و علاقه مندان زیادی را برای خود به دست آورد است از این رو ما هم به نیاز شما عزیزان توجه کرد ایم و محصولاتی جذاب و قدرتمندی را برای شما آماده کرده ایم تا با معرفی آنها بتوانید خریدی جذاب را تجربه کنید.

دریل شارژی جز ابزارآلات برقی است که افراد حرفه ای  و فنی حتما به آنها نیاز دارند. اما کدام برند معتبر است؟ کدام مدل پرفروش و کاربردی است؟ در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: ما در پست بهترین مارک دستگاه جوش اینورتر لیستی از جدیدترین و محبوبترین برند های موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

1) دریل شارژی بوش مدل Gsb 18 V-EC

بهترین دریل شارژی پرقدرت

دریل شارژی بوش مدل Gsb 18 V-EC

بوش (BOSCH) نام یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای صنعتی جهان است که در زمینه تولید محصولات صنعتی سابقه بسیار درخشانی دارد. این شرکت آلمانی که در سال ۱۸۸۶ تاسیس شده است، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات و لوازم خودکار در جهان نیز هست.

دریل شارژی بوش مدل Gsb 18 V-EC می‌تواند هم به عنوان دریل (با توجه به سرعت چرخش دریل) و هم به عنوان پیچ گوشتی شارژی (جهت پیچاندن پیچ‌ها) مورد استفاده قرار بگیرد. در این دریل پیچ گوشتی شارژی میزان گشتاور و سرعت چرخش را می‌توان کنترل کرد. گشتاور بالای این دستگاه، قدرت بالایی به آن بخشیده است.

از مهم‌ترین مشخصات دریل شارژی بوش مدل Gsb 18 V-EC می‌توان به قدرت بالای باتری، دو باتری ۵ آمپری ساعتی بسیار پیشرفته با سیستم نوآورانه Cool Pack، حفاظت از سلول الکترونیکی با سیستم پیشرفته ECP و حفاظت الکترونیکی موتور با سیستم جدید و منحصر به فرد کمپانی بوش اشاره کرد.

اطلاعات دریل شارژی بوش مدل Gsb 18 V-EC

کشور مبدا برند آلمان
وزن ۱٫۹ کیلوگرم
منبع تغذیه باتری
سرعت گردش آزاد ۱۹۰۰ دور بر دقیقه
قفل سوییچ ندارد
سیستم گردش راست گرد، چپ گرد
ولتاژ ۱۸ ولت
سایر مشخصات ۱۰۰ درصد طول عمر بیشتر به لطف فناوری پیشرفته موتور EC

2) دریل شارژی چکشی متابو مدل SB 18 LTX

بهترین دریل شارژی دارای قابلیت چکشی و گیربکسی

دریل شارژی چکشی متابو مدل SB 18 LTX

متابو (Metabo) نام یکی از کمپانی‌های معروف تولیدکننده ابزارهای برقی در جهان است. متابو نزدیک به ۴۰ سال است که فعالیت دارد و کارخانه اصلی آن در شهر نورتینگن آلمان واقع شده است. این شرکت نام آشنا در کشورهای استرالیا، ایالت متحده و چین بیش از ۲۵ شعبه فعال دارد.

دریل شارژی چکشی متابو مدل SB 18 LTX تعداد ضربه در دقیقه ۳۲۳۰۰ ضربه در دقیقه است و ظرفیت سوراخ‌کاری در بتن ۱۶ میلی‌متر است. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایا و نقاط قوت دریل شارژی چکشی متابو می‌توان به سیستم تعویض سری مته و نگهدارنده دستگاه، قابلیت تبدیل به حالت ضربه‌ای برای دریل کاری بر روی سطوح نرم، موتور قدرتمند، چراغ کار، کنترل سرعت الکترونیکی، نمایش وضعیت شارژ دستگاه و پوشش آلومینیومی مستحکم گیربکس که منجر به افزایش طول عمر دستگاه و اتلاف گرمای بهینه می‌شود اشاره کرد.

از مهم‌ترین اقلامی که همراه دریل شارژی چکشی متابو مدل SB 18 LTX هستند، می‌توان به کیف، شارژر، باتری اضافه، دسته و دفترچه راهنما اشاره کرد.

اطلاعات دریل شارژی چکشی متابو مدل SB 18 LTX

کشور مبدا برند آلمان
وزن ۲٫۱ کیلوگرم
منبع تغذیه باتری
سرعت گردش آزاد 0-500/0-1700 دور بر دقیقه
قفل سوییچ دارد
سیستم گردش راست گرد، چپ گرد
قابلیت کنترل سرعت دارد
سایر مشخصات دارای سه نظام اتوماتیک صنعتی

از کجا  بخریم: دریل شارژی چکشی متابو مدل SB 18 LT

3) دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی آاگ مدل BSB 18CBL

بهترین دریل شارژی با چندین کارایی

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی آاگ مدل BSB 18CBL

آاگ (AEG) نام یکی از قدرتمندترین شرکت‌های آلمانی تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان است. این برند کوتاه شده عبارت ALLGEMEINE-ELEKTRIZITATS-GESELLSHAFT به معنای شرکت برق همگانی است و توسط امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ تاسیس شده است. در حال حاضر این برند در عرصه دستگاه‌های صنعتی و برش و فرض‌های نیمه صنعتی و عمومی و همچنین لوازم خانگی با نام AEG  و تحت لیسانس و مدیریت گروه تجاری الکترولوکس فعال است.

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی آاگ مدل BSB 18CBL یک دستگاه همه فن حریف است و فرآیند سوراخ کاری و باز و بسته کردن پیچ‌ها را با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌دهد. یک باتری ۱۸ ولتی نیروی مورد نیاز دریل چکشی شارژی آاگ را تامین می‌کند.

از مهم‌ترین نقاط قوت این دریل پیچ گوشتی می‌توان به گشتاور بالا، حالت ضربه‌ای دریل و سرعت بالا اشاره کرد.

اقلام همراه دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی آاگ مدل BSB 18CBL

شامل کیف، شارژر، باتری اضافه و دفترچه راهنما هستند.

اطلاعات دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی آاگ مدل BSB 18CB

کشور مبدا برند آلمان
وزن ۲٫۱ کیلوگرم
منبع تغذیه باتری
سرعت گردش آزاد 0-2100 / 0-550 دور بر دقیقه
قفل سوییچ ندارد
سیستم گردش راست گرد، چپ گرد
قابلیت کنترل سرعت دارد
سایر مشخصات باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲ آمپر ساعت

راهنمای خرید بهترین دریل شارژی

بهترین مارک دریل شارژی : Makita ماکیتا

مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب دریل شارژی مورد توجه قرار دهید، شامل موارد زیر می‌شوند:

۱. نوع باتری: دریلی را انتخاب کنید که انرژی مورد نظرش را از باتری لیتیوم یونی تامین می‌کند. باتری‌های لیتیوم یونی نسبت به باتری‌های نیکل کادمیوم، سایز کوچک‌تر و وزن کمتری دارند و مدت زمان بیشتری کار می‌کنند.

۲. گشتاور: گشتاور به معنای قدرتی است که دستگاه هنگام پیچاندن پیچ یا مته تولید می‌کند. هر چه گشتاور بیشتر باشد، دستگاه در انجام کار قدرت بیشتری دارد. بهترین دریل شارژی دریلی است که قابلیت تنظیم گشتاور داشته باشد.

۳. سه نظام: دریل‌ها دارای دو نوع سه نظام آچارخور و اتوماتیک هستند. سه نظام دریل‌های شارژی برای سوراخ‌کاری و باز و بسته کردن انواع پیچ‌های تخت و چهارگوش استفاده می‌شود

۴. دریل شارژی چکشی: بهترین دریل شارژی دریلی است که علاوه بر دارا بودن تمام قابلیت‌های دریل معمولی، قابلیت تولید ضربه را نیز داشته باشد و بتواند دیوار و بتن را سوراخ کند. دریل‌های شارژی جدید این ویژگی را دارا هستند و با تنظیم یک کلید می‌توانید از دستگاه در حالت چکشی یا ساده استفاده کنید.

۵. هزینه ابزار: به دلیل گران بودن هزینه‌های خرید ابزارهای متفاوت، دریلی را انتخاب کنید که دارای کیت ابزار (صدها شماره مته و سرپیچ گوشتی متفاوت) باشد.

4) دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی فاین مدل ASB 18 QC

بهترین دریل شارژی با موتور بدون زغال

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی فاین مدل ASB 18 QC

فاین (FINE) نام یک شرکت آلمانی تولیدکننده اولین ابزار موتوری برقی در دنیا است. این شرکت حرف اول را در ساخت و تولید ابزارآلات دارای مدل‌های مختلف صنعتی و خانگی می‌زند. این شرکت در جهت سیایت مشتری مداری، دستگاه‌های اصلی و باکیفیت را با پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی فاین مدل ASB 18 QC یک دریل حرفه‌ای با مشخصات فنی خاص است. گیربکس تمام فلزی دو حالته آن، امکان دریل کاری حرفه‌ای با سرعت بهینه در مواد و قطرهای مختلف را فراهم می‌سازد.

اقلام همراه دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی فاین مدل ASB 18 QC شامل ۲ عدد باتری لیتیومی ۱۸ ولت، یک عدد شارژر سریع و یک گیره کمربند است.

اطلاعات دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی فاین مدل ASB 18 QC

کشور مبدا برند آلمان
وزن ۱٫۳ کیلوگرم
منبع تغذیه باتری
سرعت گردش آزاد 450/2000 دور بر دقیقه
قفل سوییچ ندارد
سیستم گردش راست گرد، چپ گرد
قابلیت کنترل سرعت دارد
سایر مشخصات ·        دارای گیربکس دو سرعته

 

·        دارای گیره کمربند

·        ولتاژ ۱۸ ولت

·        سه نظام یکپارچه فلزی قابل جداسازی

·        دارای باتری لیتیومی ۲٫۵ آمپر ساعت

5) دریل چکشی شارژی میلواکی مدل M12 CPD-402C

بهترین دریل شارژی دارای LED برای ارائه نور بهتر به کاربر

دریل چکشی شارژی میلواکی مدل M12 CPD-402C

میلواکی (Milwaukee) نام یک برند آمریکایی معروف تولید کننده ابزارآلات صنعتی، دستی و لوازم جانبی است. این برند که از سال ۱۹۲۴ شروع به کار کرده است، در ابتدای فعالیتش یک شرکت تولید ابزار تعمیراتی بوده است و با گذشت زمان، موفق به تولید محصولات باکیفیت و با طول عمر بالا شده است.

دریل چکشی شارژی میلواکی مدل M12 CPD-402C انرژی خود را از یک باتری لیتیوم یونی با ولتاژ ۱۲ ولت تامین می‌کند. موتور این دریل چکشی با کمک یک گیربکس دو وضعیتی کار می‌کند. به کمک این ویژگی کاربر این توانایی را دارد تا سرعت حرکت دریل را در دو وضعیت متفاوت انتخاب کند.

به کمک سیستم گردش چپ گرد و راست گرد دریل چکشی شارژی میلواکی مدل M12 CPD-402C کاربر می‌تواند در حالت دریل ورود و خروج مته و در حالت پیچ گوشتی باز و بسته کردن پیچ‌ها را با سهولت بیشتری انجام دهد.

اطلاعات دریل چکشی شارژی میلواکی مدل M12 CPD-402C

کشور مبدا برند آمریکا
وزن ۱٫۳ کیلوگرم
منبع تغذیه باتری
سرعت گردش آزاد 0-1700 / 0-450 دور بر دقیقه
قفل سوییچ ندارد
سیستم گردش راست گرد، چپ گرد
قابلیت کنترل سرعت دارد
سایر مشخصات ·        دارای دفترچه راهنما

 

·        حداکثر گشتاور ۴۴ نیوتون متر

منبع: بهترین دریل شارژی

منبع: دریل شارژی

sina0014
sina0014

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋