hatamiraha39

hatamiraha39

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

خرید انواع یو پی اس

در این صفحه قصد داریم تمامی اطلاعاتی که در رابطه با یو پی اس ها ( UPS ) نیاز دارید و بهترین یو پی اس هایی که در بازار موجود می باشد رو معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید یو پی اس هستید، مطالب این صفحه رو کامل مطالعه کنید.

خرید یوپی اس (UPS) و قیمت فروش دستگاه های برق اضطراری 1401

یو پی اس ( به انگلیسی : Uninterruptible power supply ) در واقع یک منبع تغذیه ی بدون وقفه است که در کنار سیستم هایی همانند کامپیوتر و … که برق مصرف می کنند، نصب می شود و از آسیب هایی که ممکن است به هنگام نوسانات برق شهری به دستگاه وارد شود، جلوگیری می کند.

اما پیدا کردن یو پی اس ( UPS ) مناسب و خوب، امری بسیار دشوار و پیچیده است زیرا در ذیل مشخصاتی که برای UPS های مختلف بیان می شود، از اصطلاحات تخصصی استفاده می شود که هر کسی قادر به تشخیص آن ها نمی باشد.

چیز هایی که شما در خرید UPS  باید به آن اطمینان داشته باشید، رضایت کافی از خرید و کسب اطمینان از این که بهترین محصول را با بهترین کیفیت خریده اید می باشد که در ادامه کانال هایی را که می توان با خرید از آن ها، همه ی این اطمینان خاطر ها را کسب کرد، بیان خواهیم کرد.

انواع یو پی اس ها

یو پی اس ها در انواع مختلفی هستند که به سه دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند.

  1. 1 – یو پی اس های آماده به کار (آفلاین)
  2. 2 – یو پی اس های  آنلاین
  3. 3 – یو پی اس های در تعامل با خط یا لاین اینتراکتیو

1 – یو پی اس ( UPS ) آماده به کار ( آفلاین ) :

این مدل از UPS  ها، ارزان ترین نوع UPS  هستند که نحوه ی کار آن ها به طور خلاصه، به این گونه است که در شرایط عادی دستگاه را مستقیما به برق شهری متصل می کنند و به هنگامی که برق رفت، UPS متوجه مشکل می شود و به حالت باتری تغییر وضعیت می دهد. به همین دلیل است که این نوع از UPS ها، UPS های خوبی نیستند زیرا بدون وقفه نیستند. لذا برای دستگاه های حساس نباید از این گونه UPS ها استفاده کرد.

2 –  یو پی اس UPS ) های آنلاین یا برخط

این دسته از UPS ها، بهترین نوع UPS ها هستند اما گران ترین آن ها نیز می باشند. البته قیمت این UPS ها در گذشته بسیار بالاتر بوده است به گونه ای که تنها برای کاربرد های تجاری از UPS های آنلاین استفاده می کرده اند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این عرصه، استفاده از UPS های آنلاین، برای کاربرد های معمولی نیز مقرون به صرفه شده است. UPS ( UPS ) آنلاین، برخلاف یو پی اس ( UPS ) آفلاین، که تنها در هنگام قطع برق شروع به کار می کند، پیوسته در حال آماده باش است و برق را فیلتر می کند.

3  –  یو پی اس UPS ) در تعامل با خط

نوع بعدی UPS ها، UPS  در تعامل با خط است که این نوع UPS ها، هم در مدیرت قطع برق لحظه ای، عملکرد خوبی دارند و هم با استفاده از ترانسفورماتور هایی که ولتاژ خروجی شان را متناسب با نوسانات لحظه ای برق تنظیم می کند، قیمت بسیار پایینی دارند.

راهنمای خرید از فروشگاه تسلا

شما می توانید انواع باتری یو پی اس و تجهیزات ups  و انواع باتری با بهترین کیفیت و قیمت را از سایت تسلا سفارش دهید و با بهترین کیفیت و قیمت تحویل بگیرد ، شما می توانید علاوه بر باطری تمامی لوازم جانبی راه اندازی ups خودتان را با بهترین کیفیت از فروشگاه تسلا خریداری کنید .

تسلا تمامی محصولات و لوازم خود را به صورت کامل مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند  و مشتریان دیگر هزینه ی اضافی در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند .

hatamiraha39
hatamiraha39

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋