maryam banoo

maryam banoo

آشنایی با بهترین شرکت ها برای خرید باتری یو پی اس

شاید بتوان گفت مهم‌ترین قطعه‌ای که در هر دستگاه یو پی اس وجود دارد، باتری آن است. از آنجایی که دستگاه یو پی اس برق مورد نیاز در مواقع اضطراری را از باتری تامین می‌کند، بدون شک باتری آن بسیار مهم است؛ بدون وجود باتری، دستگاه یو پی اس نیز کاربردی برای ما نخواهد داشت. باتری دستگاه یو پی اس، یک قطعه مصرفی است و لازم است که هر چند سال یک‌بار، آن را تعویض کنیم.

خرید باتری یو پی اس باکیفیت، بسیار اهمیت دارد. برای آنکه بتوانیم از کیفیت باتری یو پی اس خود اطمینان داشته باشیم، باید آن را از یک مرجع مطمئن خریداری کنیم. مراجع بسیاری در ایران برای خرید باتری یو پی اس وجود دارد، اما تشخیص اینکه کدام یک معتبر و مطمئن است، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. در این مقاله، ما بهترین شرکت ها برای خرید باتری یو پی اس را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

شرکت تجهیز آرمان پویان هونام 

به عنوان آخرین و البته بهترین شرکت موجود در این فهرست، می‌توانیم شرکت تجهیز آرمان پویان هونام را نام ببریم. شرکت تجهیز آرمان را می‌توان از تازه‌ترین شرکت‌هایی دانست که در زمینه فروش باتری یو پی اس و دیگر تجهیزات مربوط در ایران، مشغول به فعالیت است. این شرکت هرچند قدمت کمی دارد، اما از جمله شناخته‌شده‌ترین مراجعی است که در بازار صنایع الکتریکی، نام آن را خواهید شنید.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر شیراز قرار دارد؛ اما نکته جالب ماجرا اینجاست که این شرکت خدمات خود را به سرتاسر ایران ارائه می‌دهد. اما باید بدانید که این تنها مزیت و امتیاز شرکت تجهیز آرمان نیست، از دیگر نقاط قوت این شرکت می‌توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

وب‌سایت کامل و مناسب استفاده کاربران به راحت‌ترین شکل ممکن
تنوع بسیار بالای محصولات و همین‌طور ارائه بهترین برندهای بین‌المللی
فروش محصول با نازل‌ترین قیمت بازار، بسیار منصفانه‌تر از رقبای موجود
ارائه خدمات مشاوره تخصصی قبل از خرید همینطور راهنمایی برای انتخاب محصول
ضمانت محصول، ارائه خدمات پشتیبانی قوی و همچنین ارسال به سرتاسر ایران


برای ارتباط با این مجموعه، راه‌های بسیاری وجود دارد. در اولین قدم، برای خرید باتری یو پی اس و مشاهده محصولات، می‌توانید به آدرس اینترنتی این سایت، www.tajhizarman.com مراجعه فرمایید. از دیگر راه‌های ارتباطی برای این شرکت را نیز می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک

شرکت آلجا 

 

از جمله شرکت‌های تازه‌کار در زمینه فروش باتری یو پی اس، می‌توان به شرکت آلجا اشاره کرد. هرچند که این شرکت به نسبت دیگر اعضای حاضر در این فهرست قدمت چندانی ندارد، اما کیفیت کار و اعتبار آن باعث شده است که نامش را برای شما ذکر کنیم.

شرکت آلجا در ابتدا کار خود را در صنایع و تجهیزات الکتریکی شروع کرد؛ اما با افزایش نیاز بازار به باتری دستگاه یو پی اس و خود این دستگاه، قدم در این مسیر نیز گذاشت. امروزه این شرکت از بهترین مراجع فروش دستگاه یو پی اس در ایران نیز به شمار می‌رود.

راه های ارتباطی شرکت آلجا

 

 واحد فروش:021 22035650

کارشناسی فنی:22035650 021

فاکس:021 22035615

وب سایت:www.aljaco.com

پست الکترونیک:info@aljaco.com

نشانی دفتر فروش:تهران، بلوار آفریقا، خیابان ناهید شرقی، پلاک 18، واحد 2

 

شرکت پارس کویر اروند

 

این شرکت از سال 85 شمسی شروع به کار گرده و سابقه کاری قابل‌قبولی در زمینه فروش انواع باتری یو پی اس در ایران دارد. علاوه بر باتری یو پی اس، شما می‌توانید برای خرید انواع دستگاه یو پی اس و همینطور برای خرید دستگاه استابلایزر نیز این مجموعه را انتخاب کنید. این شرکت بهترین برندهای بین‌المللی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. لازم است بدانید که این شرکت تمامی گواهینامه‌ها و استاندارهای لازم را در این زمینه داراست و می‌تواند انتخابی امن و مطمئن، برای رفع نیازهای شما باشد.

https://parskavirarvand.com/

 

آدرس: تهران، ولی عصر،نرسیده به تجریش،باغ فردوس، ساختمان فردوس،شماره 3047، طبقه یازدهم، واحد 61

تلفن: ۱۰ – ۲۲۷۲۷۶۰۹ ۲۱ ۹۸+

 

شرکت پرسو 

 

شرکت پرسو از سال 69 شمسی شروع به فعالیت کرده است و به همین دلیل می‌توان گفت که قدمت آن در بازار، بسیار زیاد است. مانند شرکت آلجا، این شرکت نیز رفته رفته قدم در مسیر فروش دستگاه یو پی اس و تجهیزات مربوط به آن گذاشت. امروزه این شرکت بیشتر از 300 نفر پرسنل دارد و درست به همین دلیل، می‌توان آن را از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی در این زمینه دانست. شرکت پرسو از جمله پرافتخار‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه صنایع الکتریکی نیز به حساب می‌آید.


آدرس دفتر مرکزی شرکت صنایع پُرسو الکترونیک

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، کوچه آزادگان، پلاک2، ساختمان پُرسو

کارخانه: کیلومتر 50 بزرگراه تهران-قزوین، بعد از شهرک صنعتی بهارستان، سمت راست، جاده اختصاصی به سمت شمال

+۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۶ و +۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۷۰۰۰ (خدمات پس از فروش)

info [at] porsoo.ir

 

شرکت تکام 

 

شرکت تکام نیز تقریبا همزمان با مورد قبل تاسیس شده‌ است، درست به همین دلیل می‌توان آن را نیز از پرسابقه‌ترین شرکت‌های ایرانی به شمار آورد. اگر قصد خرید باکیفیت‌ترین باتری‌ یو پی اس موجود در بازار را دارید، شرکت تکام می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ادعا و شعار این شرکت، کسب رضایت حداکثری مشتری با ارائه بهترین خدمات ممکن است. آمار موجود نشان می‌دهد که این شرکت از قضا در این زمینه بسیار هم موفق بوده است.

ارتباط با شرکت تکام

https://www.tacomups.com/

شماره تلفن

021-77349651(10خط)فاکس

021-77337595

 

آدرس

تهران-منطقه صنعتی اتحاد-خیابان پنجم شیدایی-کوچه توانگری شمالی پلاک1-

شرکت فاران

 

از دیگر شرکت‌هایی که در دهه 60 تاسیس شده است، می‌توانیم به شرکت فاران اشاره کنیم. این شرکت خیلی زود بعد از شروع به فعالیت، توانست جای پای خود را در بازار صنایع الکترونیک محکم کند. امروزه این شرکت، در زمره یکی از بهترین شرکت‌ها برای خرید باتری دستگاه یو پی اس به شمار می‌رود. جالب است بدانید که در سال 88، این شرکت خط تولید داخلی باتری را نیز راه‌اندازی کرد. اگر به دنبال باتری یو پی اس ایرانی هستید، این شرکت می‌تواند به شما کمک کند.

ارتباط باشرکت فاران

https://farancorp.com/

  • آدرس : ایران‌ – تهران – اتوبان شهید بابایی – آزاد راه تهران پردیس – پارک فناوری پردیس – خیابان نوآوری 20 – ساختمان شرکت صنایع الکترونیک فاران
  • فروش : 327 71 – 021
  • خدمات مشتریان : 291 74 – 021
  • فکس : 828 250 76 – 021
  • کدپستی : 1654120185
  • پشتیبانی واتساپ فروش: 232 4925 – 0905

 

شرکت فرصت کیش 

 

این شرکت را می‌توان در زمره شرکت‌های جدیدتر در زمینه فروش باتری یو پی اس دانست. به باور بسیاری از مخاطبان ما در زمان نظرسنجی، شرکت فرصت کیش از جمله بهترین شرکت‌ها برای خرید محصولات موردنیاز بود؛ به همین دلیل نیز ما آن را برای شما در این فهرست جای دادیم. این شرکت در زمینه فروش تجهیزات یو پی اس، انواع دستگاه یو پی اس و همینطور دستگاه استابلایزر، به بهترین شکل ممکن عمل کرده است.

 

شرکت مگا مداوم 

 

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ایرانی برای فروش باتری یو پی اس، شرکت مگا مداوم است. این شرکت شهرت بسیار زیادی در زمینه فروش تجهیزات محافظت الکتریکی دارد و می‌توان به اعتبار و اطمینان آن به عنوان یک مرجع خرید، قسم خورد. این شرکت با شرکت‌های بین‌المللی همچون اینفورم ترکیه همکاری کرده است و امروزه نیز زیر نظر شرکت لگراند فرانسه مشغول به کار است. همین باعث می‌شود که اعتبار آن در بین مشتریان، بسیار بالا باشد.

ارتباط با مگامداوم

استان تهران، خیابان دماوند، بلوار اتحاد، خیابان یازدهم غربی، پلاک ۲۸، ساختمان مگامداوم، واحد ۵

 

شرکت مهندسی زینر

 

شرکت زی – نر نیز از دیگر شرکت‌های ایرانی برای خرید باتری یو پی اس است. قدمت این شرکت بسیار زیاد است؛ این شرکت از سال 60 شروع به کار کرده است و به همین دلیل، می‌توان آن را قدیمی‌ترین شرکت ایرانی برای خرید باتری یو پی اس دانست. علاوه بر باتری، برای خرید انواع یو پی اس و استابلایزر نیز می‌توانید از همین شرکت اقدام نمایید. فروش محصول از بهترین برندهای ایرانی و همین‌طور ارائه مشاوره تخصصی قبل از خرید، از جمله مهم‌ترین مزایای خرید از این شرکت به شمار می‌رود.

ارتباط با شرکت مهندسی زینر

خیابان انقلاب (ضلع جنوب) بین خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا) و میدان فردوسی شماره ۸۱۲ طبقه ۴ کدپستی: ۱۱۳۱۸۶۳۷۳۵

تلفن: ۳۹۷۲ ۷۲ ۶۶ ۰۲۱

https://zenerco.com/

 

شرکت مهندسی نامیرا 

 

از دیگر شرکت‌های معتبری که می‌توانیم برای خرید باتری یو پی اس به شمار معرفی کنیم، شرکت مهندسی نامیرا است. با نام کامل شرکت ایمن الکترونیک نامیرا، این شرکت توانست خیلی از زود بعد از شروع به فعالیت، اسم و رسمی قابل‌توجه برای خود بر هم زند. نه‌تنها برای خرید باتری یو پی اس، که برای خرید دستگاه یو پی اس و همین‌طور استابلایزر نیز می‌توانید به این شرکت مراجعه کنید. ارائه خدمات باکیفیت در کمترین زمان ممکن، از جمله مزایای بزرگ شرکت نامیرا به شمار می‌رود.

ارتباط با شرکت نامیرا

http://www.namiraa.com/

  • تلفکس
  • (021) 77921453
  • واتس اپ
  • (+98)938-330-48-07
  • ایمیل
  • sales|@|namiraa.com

 

 


 

maryam banoo
maryam banoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋