hatamiraha39

hatamiraha39

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

خرید و قیمت موثر ترین واکسن گارداسیل

در کشور ایران هیچ بیمه ای هزینه واکسن HPV  را تقبل نمیکند و هزینه آن کاملا به صورت آزاد میباشد .موثر ترین واکسن های موجود در ایران برای پیشگیری از ابتلا به HPV در حال حاضر گارداسیل ۹ ظرفیتی ، گارداسیل ۴ ظرفیتی و پاپیلوگارد میباشد . گارداسیل ۹ ظرفیتی و گارداسیل ۴ ظرفیتی MSD آمریکا ، هلند ، آلمان میباشند .

خرید واکسن گارداسیلموثر ترین واکسن گارداسیل چند ظرفیتی است ؟

موثر ترن واکسن گارداسیل ،گارداسیل ۹ ظرفیتی است که سوی های (۱۶ ،۶، ۱۱، ۱۸، ۳۱، ۳۳، ۴۵، ۵۲، و ۵۸) پوشش میدهد .این واکسن موجب میشود تا در برابر سوی های کم خطر۶،۱۱ که باعث بروز زگیل تناسلی میشوند از شما محافظت شود همچنین در برابر سوی های پرخطرکه موجب  سرطان دهانه رحم میشود  مانند ۱۶ ،۱۸ و دیگر سویه های پر خطر که برای شما بالاتر نام بردیم.

واکسن HPV را از کجا تهیه کنیم ؟

برای تهیه واکسن گارداسیل میتوانید با شماره تماس ۰۲۱۴۴۶۱۲۷۱۲   تماس حاصل فرمایید همچنین میتوانید از طریق چت گفتینو که در سمت چپ پایین صفحه آیکون آن برای شما نمایش داده میشود اقدام فرمایید .

خرید آنلاین واکسن گارداسیل

برای خرید انلاین واکسن گارداسیل شما میتوانید با شرکت های خدمات پرستاری در منزل مثل لیما طب در ارتباط باشید تا خدماتی مثل تهیه واکسن و تزریق واکسن  تزریقات اعم از تزریق انواع سرم و انواع آمپول و یا انجام تمامی آزمایشات چکاپ روتین و یا تخصصی و غربالگری ها در منزل و محل کار برای شما فراهم آورند .

چگونه از لیما طب واکسن گارداسیل را خریداری کنیم ؟

برای تهیه واکسن گارداسیل شما میتوانید با مشاوران شرکت خدمات پرستاری لیما طب از طریق چت گفتینو در سمت چپ پایین صفحه ، واتساپ لیماطب در سمت راست پایین صفحه ، تلگرام ، پیج اینستاگرام به نشانی WWW.INSTAGRAM.COM/LIMATEB , یا از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید .

لیماطب در کمترین زمان ممکن وقت برای تزریق واکسن را با شما هماهنگ میکند و برای تعزریق واکسن به صورت حضوری میتوانید تشریف بیاورید همچنین میتوانید با استفاده از خدمات تزریق واکسن در منزل لیما طب در منزل یا محل کار خود واکسن را برای شما آوریم و تزریق نماییم .

خدمات تزریق واکسن در محل برای استان های تهران و البرز هست اما لیماطب میتواند واکسن گارداسیل را برای شما تهیه و به سراسر ایران ارسال نماید .

قیمت واکسن گارداسیل ۱۴۰۲

با توجه به نوسانی بودن قیمت ارز قیمت دائمی برای واکسن گارداسیل نمیتوان درج کرد اما شما برای اطلاع لحظه ای از قیمت واکسن میتوانید با مشاوران لیماطب در تماس باشید .

کدام hpv باعث بروز زگیل تناسلی میشود ؟

HPV انواع ۶ و ۱۱ که باعث ۹۰ درصد زگیل تناسلی می شوند

HPV انواع ۱۶ و ۱۸، دو HPV پرخطر که باعث حدود ۷۰ درصد سرطان های دهانه رحم و درصد بالاتری از برخی دیگر از سرطان های ناشی از HPV می شوند .

HPV انواع ۳۱، ۳۳، ۴۵، ۵۲ و ۵۸، HPV های پرخطر که ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر از سرطان های دهانه رحم را تشکیل می دهند.

 واکسن سرواریکس از عفونت با انواع ۱۶ و ۱۸ جلوگیری می کند و واکسن گارداسیل ۴ ظرفیتی از عفونت با انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ جلوگیری می کند. هر دو واکسن  درکشورما استفاده می شود.

منبع: https://limateb.com/buy-gardasil-vaccine/

hatamiraha39
hatamiraha39

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋