hamide.bakhshi

hamide.bakhshi

کارشناس سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

طراحی بسته بندی خیارشور

آیا طراحی بسته بندی خیارشور(Pickled cucumber packaging design) در صادرات این محصول تاثیر گذار است؟ خیارشور به دلیل داشتن طعمی خاص و قابلیت سرو در کنار انواع غذاهای فست فودی و سنتی طرفداران زیادی در بین مردم دنیا دارد. به همین دلیل بستر مناسبی را در داخل و خارج از کشور برای فروش فراهم کرده است.

همین تقاضا موجب افزایش رقابت در بین شرکت‌های تولید کننده گردیده است. یک بسته بندی با طراحی حرفه‌ای میتواند برند شما را از دیگر برندهای رغیب متمایز کرده و مسیر صادرات این محصول را برای‌تان هموارتر کند. در طراحی بسته بندی خیارشور از روش‌های مختلفی برای ارائه به مشتریان استفاده می‌شود که هر کدام جنس، مقاومت و قیمت متفاوتی دارند. به عنوان مثال در بسته بندی‌های شیشه‌ای فروش محصول در وزن‌های بیشتر امکان پذیر است.شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک، با داشتن طراحان پرسابقه و قیمت طراحی بسته بندی مناسب و ارائه مشاوره طراحی بسته‌ بندی رایگان آماده همکاری با شما صاحبان تولید می‌باشد. برای اطلاع از جزئیات قرارداد طراحی بسته بندی و قیمت طراحی بسته بندی با ما در تماس باشید.

خیارشور و شور از دسته مواد غذایی پرطرفدار در بین عموم مردم است. این محصولات غذایی در اروپا و آمریکا دارای استاندارد خوراکی نمی باشند، به همین دلیل انواع مدل شور و خیارشور به کشورهای دیگر صادر می شود. امروزه تولید کنندگان خیارشور و شور، این نوع محصولات را ابتدا به کشورهایی که شرایط وارداتی آسان دارند صادر می کنند.

بسته بندی خیارشور باری افزایش فروش بسیار از اهنیت زیادی برخوردار است و باید به فازایش فروش محصولات خود به آن توجه زیادی داشته باشید. طراحی بسته بندی خیارشور را باید به یک تیم حرفه ای و بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را از ان بگیرید. 

بسته بندی خیار شور در انواع مختلفی تولید و به فروش میرسد. به طور مثال بسته بندی شیشه ای، دبه ای، پلاستیکی و قوطی. با توجه به میزان بودجه که در نظر دارید میتوانید با قیمت های مختلفی این کار راه به امام برسانید.

 

باری اطلاعات بیشتر :https://higraphics.ir/package-design/pickle-packaging-design/

hamide.bakhshi
hamide.bakhshi کارشناس سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋