محافظت از محصول با قدرت بیشتر
بسته بندی طراحی شده باید بهگونهای باشد که بتواند به افزایش مدت زمان ماندگاری و fresh باقی ماندن محصولات غذایی و سالم ماندن محصولات دیگر کمک کند. در حقیقت شما باید با توجه به نوع محصول، از طراحیهای مدرن متفاوتی برای بهینه شدن تاریخ انقضا و جلوگیری از بروز آسیبهای فیزیکی کمک بگیرید.
امروزه از بسته بندی هایی با اتمسفر اصلاح شده برای بسته بندی گوشت و سبزیجات استفاده میشود. در این بسته بندی ها درصد کمی اکسیژن و مقادیر زیادی نیتروژن و سایر گازهای بیخطر وجود دارند تا عوامل فساد و میکروارگانیسمهای بیماریزا نتوانند در این بسته بندی ها رشد کنند و باعث بروز فساد شوند. با این بسته بندی ها تولید کننده میتواند محصولاتی بدون نگهدارنده و جذاب تولید کند که در بازار بهتر مورد استقبال قرار می گیرند.
آخرین کالاهایی که خریدهاید را به یاد بیاورید، حتی اگر باز هم به سراغ کالاهای تکراری رفته باشید، قطعاً نگاه شما جذب محصول جدید با بسته بندی های خاص شده است. با مطالعه مطالب و نوشتههای روی این محصولات، بسیاری از مشتریان جذب خرید و امتحان کردن ترکیبات جدید و محصولات با بسته بندی های متمایز میشوند. درواقع به کمک بسته بندی های طراحی شده، شما میتوانید با سرعت بیشتری از رقبا پیشی بگیرید و در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.
این نکته را در نظر بگیرید که هزینه کردن برای دریافت بسته بندی های طراحی شده، نوعی سرمایهگذاری برای رشد برندینگ و افزایش فروش است. هزینه طراحی بسته بندی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از مهمترین انها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
گاهی اوقات مشتریان فقط با دیدن چند نمونه بسته بندی آماده با رنگهای متفاوت در اینترنت، انتخاب خود را نهایی میکنند. درواقع مراحل متفاوتی برای شناخت درست بازار، در نظر گرفتن شکل ارائه پیکره اطلاعات و جای رسم لوگوها طی میشوند تا بسته بندی های مختلف طراحی و چاپ شوند.
پاسخ ها