استودیو گرافیک فهار

استودیو گرافیک فهار

طراحی بسته بندی

 

مزایای طراحی بسته بندی محصولات و طراحی جعبه

محافظت از محصول با قدرت بیشتر

بسته بندی طراحی شده باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند به افزایش مدت زمان ماندگاری و fresh باقی ماندن محصولات غذایی و سالم ماندن محصولات دیگر کمک کند. در حقیقت شما باید با توجه به نوع محصول، از طراحی‌های مدرن متفاوتی برای بهینه شدن تاریخ انقضا و جلوگیری از بروز آسیب‌های فیزیکی کمک بگیرید.

  • کاهش احتمال فساد میکروبی و فیزیکی

امروزه از بسته بندی هایی با اتمسفر اصلاح شده برای بسته بندی گوشت و سبزیجات استفاده می‌شود. در این بسته بندی ها درصد کمی اکسیژن و مقادیر زیادی نیتروژن و سایر گازهای بی‌خطر وجود دارند تا عوامل فساد و میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا نتوانند در این بسته بندی ها رشد کنند و باعث بروز فساد شوند. با این بسته بندی ها تولید کننده می‌تواند محصولاتی بدون نگه‌دارنده و جذاب‌ تولید کند که در بازار بهتر مورد استقبال قرار می گیرند.

  • متمایز شدن برند شما از سایر رقبا

آخرین کالاهایی که خریده‌اید را به یاد بیاورید، حتی اگر باز هم به سراغ کالاهای تکراری رفته باشید، قطعاً نگاه شما جذب محصول جدید با بسته بندی های خاص شده است. با مطالعه مطالب و نوشته‌های روی این محصولات، بسیاری از مشتریان جذب خرید و امتحان کردن ترکیبات جدید و محصولات با بسته بندی های متمایز می‌شوند. درواقع به کمک بسته بندی های طراحی شده، شما می‌توانید با سرعت بیشتری از رقبا پیشی بگیرید و در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

قیمت طراحی بسته بندی

این نکته را در نظر بگیرید که هزینه کردن برای دریافت بسته بندی های طراحی شده، نوعی سرمایه‌گذاری برای رشد برندینگ و افزایش فروش است. هزینه طراحی بسته بندی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از مهم‎‌ترین ان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع چاپ
  • شِمای کلی
  • نوع ماده خام
  • حجم کلی سفارش
  • حضور رنگ‌های خاص
  • لیبل دار بودن یا نبودن
  • تعداد لایه‌های بسته بندی
  • شکل کلی پیکره اطلاعات

انواع طراحی بسته بندی

گاهی اوقات مشتریان فقط با دیدن چند نمونه بسته بندی آماده با رنگ‌های متفاوت در اینترنت، انتخاب خود را نهایی می‌کنند. درواقع مراحل متفاوتی برای شناخت درست بازار، در نظر گرفتن شکل ارائه پیکره اطلاعات و جای رسم لوگوها طی می‌شوند تا بسته بندی های مختلف طراحی و چاپ شوند.

 

1- طراحی بسته بندی زعفران

2 - طراحی بسته بندی لوازم آرایشی

3 - طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار

4 - طراحی بسته بندی چای

5 - طراحی بسته بندی محصولات غذایی

6 - طراحی بسته بندی عسل

7 - طراحی بسته بندی پسته

8 - طراحی بسته بندی شکلات

 

مشاهده کامل مقاله طراحی بسته بندی

استودیو گرافیک فهار
استودیو گرافیک فهار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋