filmology

filmology

سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم
توسط ۱۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

یکی از بازیگران نقش اصلی سریال « ارباب حلقه ها » معرفی شد

 

ویل پولتر یکی از بازیگران اصلی سریال "ارباب حلقه‌ها" خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از  30 نما، سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون یکی از بازیگران نقش اول خود را شناخت. ورایتی گزارش می‌دهد که «ویل پولتر» به پروژه‌ی فانتزی و پرخرج آمازون پیوسته، اما اطلاعات دقیقی از شخصیت این بازیگر ۲۶ ساله‌ی بریتانیایی فاش نشده است. جولای گذشته نیز اعلام شده بود که «مارکلا کاوانا» بازیگر استرالیایی برای بازی در «ارباب حلقه‌ها» در حال مذاکره با آمازون است.

این نقش موفقیتی بزرگ برای پولتر به شمار می‌آید چرا که به نوشته‌ی ورایتی بازیگران جوان بسیاری در آن در نظر گرفته شده بودند. او امسال در فیلم «بندراسنچ» (Bandersnatch) نت‌فلیکس و «میدسامر» (Midsommar) به کارگردانی «آری استر» ظاهر شده است. پولتر پیش از این عناوین با فیلم «فرار از هزارتو» (The Maze Runner) و «ازگوربرخاسته» (The Revenant) شناخته می‌شد.

نویسندگی سریال طبق اعلام آمازون به «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» سپرده شده است. علاوه بر این، «برایان کاگم» از «بازی تاج‌وتخت» به عنوان مشاور با «جی.ای بایونا» کارگردان چند اپیزود از فصل اول سریال همکاری می‌کند.

تاکنون اطلاعات زیادی از داستان فاش نشده جز اینکه سریال «دوران دوم» افسانه‌های «جی.آر.آر. تالکین» و وقایع پیش از «یاران حلقه» را روایت می‌کند. در این دوران «حلقه‌های قدرت» از جمله «حلقه‌ی یک» سائورون خلق شدند.

ورایتی نوامبر سال ۲۰۱۷ گزارش داد که «ارباب حلقه‌ها» در قالب چند فصل توسط آمازون تولید می‌شود.

filmology
filmology سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋