movekadeh

movekadeh

مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه
توسط ۲۴ نفر دنبال می شود

شخصیت گالم در فیلم The Lord of the Ring: The Two Towers ارباب حلقه ها 2

 

دانلود فیلم ارباب حلقه ها 2 2002 با زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود فیلم 2002 The Lord of the Rings: The Two Towers با لینک مستقیم

گولوم موجود وحشتناکی است، اما به اندازه پوستر پخش فیلم The Lord of the Ring: The Two Towers بد نیست. ارباب حلقه ها 2 دو برج The Lord of the Rings 2002

گولوم همیشه یکی از اسرارآمیزترین شخصیت های  ارباب حلقه ها بوده است. او به حق  به خاطر ترسناک بودن شهرت پیدا کرده است ، به خصوص زمانی که او به دنبال حلقه ی یکان است. اما او هرگز در تبلیغات ارباب حلقه ها مورد توجه قرار نگرفت  . این نقش اغلب برای  آراگورن یا فرودو محفوظ است . با این حال،  پوستر فیلم The Two Towers یک گولوم را با مفاهیمی ترسناک به تصویر می کشد.

اخیراً یکی از کاربران توییتر متوجه چیزی غیرعادی در مورد پوستر فیلم The  Two Towers در پلتفرم‌های استریم شده است. به جای فرودو و شرکت معمولی، پوستر فقط یک شخصیت روی آن دارد: گولوم. اما این فقط یک گولوم معمولی نیست - او  عظیم الجثه است و مانند یک هیولای غول پیکر و در حال ظهور در بالای کوه های مه آلود ایستاده است.

پوستر  کاملاً تصور اشتباهی از گولوم به عنوان یک شخصیت ایجاد می کند. با این حال، اندازه گولوم ممکن است یک تصمیم عمدی نبوده باشد. شاید اشتباه بود زاویه عکس، همراه با این واقعیت که پس‌زمینه زمین کوهستانی است، نشان می‌دهد که گولوم بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که واقعاً هست. این پوستر به نظر می رسد که گولوم به اندازه کافی بزرگ است که در بالای این کوه ها بایستد و با کینگ کنگ رقابت کند. گولوم تقریباً به اندازه یک هابیت است که هر طرفدار آن را می‌داند و این پوستر استریمینگ را کمی مضحک می‌کند.

همچنین می تواند برای افرادی که هنوز هیچ فیلمی از ارباب حلقه ها را ندیده اند گمراه کننده باشد. در این پوستر، گولوم به عنوان یک شخصیت شرور ظاهر می شود و با توجه به اندازه او، مانعی بزرگ برای قهرمانان داستان است. در حالی که این تا حدودی درست است، زیرا فرودو و سم مجبور بودند در کل  دو برج با شیطنت‌های او کنار بیایند، گولوم قطعاً  شخصیت منفی اصلی فیلم یا سریال نیست. در واقع، گولوم موجودی است که ارزش ترحم را دارد، نه ترسیدن.

در حالی که گولوم را نمی توان به عنوان یک قهرمان داستان ارباب حلقه ها  طبقه بندی کرد ، اما نشان دادن او به عنوان یک شرور تمام عیار پیش نمایش دقیقی برای افرادی نیست که هنوز فیلم ها را تماشا نکرده اند. پوستر استریم تقریباً فتوشاپی به نظر می رسد. گولوم واقعی در مقایسه با کوه ها کوچک به نظر می رسد. چشم انداز کوه ها واقعاً اندازه گولوم را تغییر می دهد. در حالی که ممکن است او در بالای کوه نشسته باشد ، عکس کلی باعث می‌شود به نظر برسد که کوه‌ها به جای کوه‌های جداگانه‌ای که به خاطر عکس به هم فشرده شده‌اند، یک تکه متصل هستند.

به طور کلی، این یک پوستر عالی نیست، حتی برای یک پلت فرم استریم. همانطور که کاربر توییتر نیز اشاره می کند، گمراه کننده است و ظاهر خوبی ندارد. در مقایسه با برخی دیگر از پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده در طول سال‌ها برای  سه گانه ارباب حلقه‌ها ، این قطعاً نقطه پایانی است.

movekadeh
movekadeh مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋