Extreme Walls

Extreme Walls

Feel the differences!

طراحی دکوراسیون منزل به سبک تلفیقی

 

 

سبک تلفیقی، ترکیب و تلفیقی از دو تا چهار سبک دکوراسیون داخلی است که در آن میتوان به صورت همزمان از چند سبک طراحی همچون سبک های سنتی، کلاسیک، مدرن و ... در طراحی منزل استفاده کرد. به این صورت که شما می توانید با استفاده از این سبک، فرش گل سرخی سنتی را در کنار مبلمانی مدرن و مینیمال با بدنه و پایه هایی ظریف، داشته باشید.

 اگر علاقمند به این نوع دیزاین هستید و نمیخواهید از قاعده و قانون خاصی برای دکوراسیون منزلتان پیروی کنید؛ در ادامه همراه ما باشید.

 

سبک تلفیقی

در این سبک میتوانید به طور همزمان، وسایل سنتی و وسایل مدرن و ساده و شیک را در کنار هم دیزاین و چیدمان کرده و با این وجود خانه ای شیک و لوکس و منحصر به فردی داشته باشید؛ چرا که این سبک ازدکوراسیون داخلی از قانون و موازین خاصی پیروی نکرده و از به هم پیوستن دو تا چهار سبک طراحی، ایجاد می شود.

 

طراحی دکوراسیون به سبک تلفیقی

برای شروع طراحی و چیدمان منزلتان به کمک سبک تلفیقی، می توانید با ایجاد تضاد و تناقض، فضایی جذاب و حیرت انگیز را در محیط منزل ایجاد کرده و تغییری شگرف را در دیزاین خانه تان شاهد باشید. برای ایجاد این تضاد می توانید از یک رنگ آرام و روشن و خنثی همچون سفید، طوسی روشن و ... در کنار یک رنگ تند و پر شور، در لوازم ها، دیوارها، و سایر المان ها و جزئیات خانه، استفاده کنید. همچنین می توانید برای انتخاب این پالت رنگی متضاد و مکمل، یکی از بزرگترین وسایل خانه را در نظر گرفته و از روی رنگ آن، رنگ سایر جزئیات خانه را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر دیوارهای شما رنگ هایی ساده و بدون طرح دارند، می توانید از مبلمانی کلاسیک و پر جزئیات و طرح دار استفاده کنید.

اگر فرش اتاق نشیمن یا پذیرایی تان، رنگ هایی پر شور مانند قرمز لاکی و سنتی  و طرح هایی پر نقش و نگار دارد، از وسایل و اشیا دکوری کم جزئیات و ساده و مینیمال، با تعداد کم استفاده کنید.

توصیه می شود که برای طراحی خانه تان به سبک تلفیقی، رنگ دیوارها و یا کاغذ دیواری ها ساده باشند، چرا که کاغذ دیواری های پر طرح و پر رنگ و پر زرق و برق، محیط خانه را شلوغ و نامنظم نشان داده و باعث می شود که دیگر نتوانیم با دست باز ازتضادها در دیگر رنگ ها و وسایل خانه بهره برده، و از عناصری پر جزئیات، زیاد استفاده کنیم . چرا که در این صورت، فضای خانه بیش از اندازه نامرتب و شلوغ و دلگیر جلوه می کند. بنابراین پیشنهاد می شود که برای دکوراسیون داخلی منزلتان به کمک سبک تلفیقی، از کاغذ دیواری های ساده با الگوها و طرح های کم و خطوط ساده و خلوت برای پوشش دیوارها استفاده کنید.

همچنین می توان متناسب با این سبک، برای جذابیت بیشتر دیوارهایتان، از یک کاغذ دیواری با شکل و الگوهای هندسی زیاد و رنگ هایی برجسته، برای یک دیوار، و از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های روشن و آرام و ملایم برای دیوارهای دیگر استفاده کرد. این امر سبب می شود تا دیوارهایتان جذاب و چشم نوازتر به نظر برسند.

 

پذیرایی و اتاق خواب در سبک تلفیقی

برای طراحی دکوراسیون داخلی یک پذیرایی یا اتاق نشیمن در سبک تلفیقی، می توان از مواد مدرن مانند شیشه و فلز در کنار تزئینات کلاسیک مانند آینه های بزرگ و آثار هنری، استفاده کرد. برای دیزاین یک اتاق خواب به سبک تلفیقی، میتوانید از یک تخت ساده در کنار وسایل و دکوری جات شیک و پر زرق و برق استفاده کنید.

 

در پایان

اگر فردی پویا و فعال بوده و برای دکوراسیون منزلتان به دنبال ایده ای نوآور و جدید و جذاب می باشید، سبک تلفیقی مخصوص شما است. شاید تصور کنید که سبک تلفیقی ، به دلیل تضاد و تناقضی که در بین عناصر خود دارد، سبکی شلوغ و به دور از نظم و ترتیب می باشد و زیبایی خاصی ندارد، اما اینطور نیست؛ شما می توانید با استفاده از تفاوت های جذاب در المان های متفاوت خانه، خانه ای شیک و در عین حال جذاب را داشته باشید.

 

 

Extreme Walls
Extreme Walls Feel the differences!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋