nazaninrahmani

nazaninrahmani

توسط ۴ نفر دنبال می شود

گلدان چوبی و بیش از 100 طرح جذاب

گلدان چوبی : چوب در داخل کشور، تقریبا همه طراحان، اغلب استفاده می شود. و این فقط به این معنی است که یک آیتم دکور ساخته شده از مواد اولیه طبیعی همیشه به طور هماهنگ در فضای داخلی هر خانه، تقریباً در هر نوع طراحی، قرار می گیرد.

در مقاله ما حدود صد عکس ایده برای استفاده از گلدان های چوبی در دکوراسیون داخلی خانه ارائه شده است.

گلدان چوبی

ساخت برخی از گلدان های چوبی با دستان خود بسیار آسان است. در عین حال بدون داشتن مهارت در کار با موادی مانند چوب. بنابراین، لازم نیست که یک مجسمه ساز و نجار باشید.

به نظر می رسد - فقط یک گلدان در فضای داخلی ... اما چگونه درک اتاق تغییر می کند. ظاهر اتاق، با ظهور چنین قطعه ای از دکور، به عنوان "نجیب تر"، راحت تر، "قیمت" آن را افزایش می دهد.

و البته، البته، نمی توان دوستی محیطی چنین دکوری را دست بالا گرفت.

مردم شروع به تزئین فضای داخلی با چوب تقریباً از سیستم ابتدایی کردند. ظروف، تکه‌های اثاثیه از چوب ساخته شده بودند، حتی کفش‌های «چوبی» می‌پوشیدند و می‌پوشیدند. انسان از جنگل برای زندگی استفاده کرده و همچنان از آن استفاده می کند.

قبلاً اعتقاد بر این بود که درخت دارای قدرت و قدرت است. در کنار درخت، قبل از قطع کردن آن، حلالیت و بخشش خواستند.

قطع درختان خیلی جوان یا خیلی پیر اکیدا ممنوع بود. از آنجایی که درخت جوان رشد می کند و "بزرگتر می شود". و گیاه قدیمی دارای حکمت و قدرت عرفانی زیادی است که در روسیه به آن اعتقاد داشتند.

اما برگردیم به روزهای ما

در عکس های ارائه شده حدود صد گزینه برای گلدان های چوبی وجود دارد و البته این بسیار دور از محدودیت است. هر گلدان دست ساز یک شاهکار است. شما می توانید این را با نگاه کردن به کار استادان در سایت Livemaster.ru (نمایشگاه استادان) تأیید کنید. جایی که آثار صنعتگران روسی ارائه می شود. در آنجا نیز می توانید با شرح تمام خواسته های خود برای موضوع دکور به استاد سفارش دهید.

البته می توانید با استاد تماس بگیرید. هزینه کار هر استاد فردی است، اما خدمات استادان را نمی توان ارزان نامید. اما چگونه می توان یک شاهکار را در یک نسخه "برای درما" خریداری کرد.

گزینه دیگری وجود دارد - خودتان را وقف خلاقیت کنید و با دستان خود یک مبلمان چوبی بسازید، عشق خود را در آن قرار دهید و چنین مبلمانی واقعاً گرانبها خواهد شد.

ما از شما دعوت می کنیم تا در فضای داخلی محوطه به دنیای دکورهای چوبی به شکل گلدان غوطه ور شوید. شاید پس از تماشای استعدادهای زیبا و نهفته در شما آشکار شود و فرآیند خلاقیت گلدان را به سمت خود بکشاند... پس...

 

گلدان چوبی جدید

گلدان چوبی جدید

گلدان چوبی فانتزی

گلدان چوبی جدیدگلدان چوبی

گلدان چوبی دست ساز

گلدان چوبی دست ساز

گلدان چوبی شیک

مدل گلدان چوبی جدید

گلدان چوبی دکوری

دوربین دیجیتال OLYMPUS

گلدان چوبی زیبا

گلدان چوبی

امیدواریم که از تصاویر گلدان چوبی لذت برده باشید.
nazaninrahmani
nazaninrahmani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋