dermarozteb

dermarozteb

در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

آنژیوکت چه کاربردی دارد؟

 

آنژیوکت وسیله ای است که برای تزریقهای داخل وریدی استفاده می شود. احتمالا در اورژانس یا قبل از عمل های جراحی مشاهده کرده اید که یک کاتتر را وارد رگ بیمار کرده و بعد از خارج کردن سوزن یک چسب روی آن می زنند تا کاملا محکم شود.

این کاتتر که در رگ بیمار باقی می ماند همان آنژیوکت است و چسبی که برای محکم کاری می زنند هم چسب آنژیوکت نامیده می شود.

کارکرد کاتتر به این شکل است که هر زمان نیاز به تحویل دارو یا مایعات دارد از طریق همین آنژیوکت به بدن بیمار منتقل می شود. این امر از رگ گیری های مجدد جلوگیری می کند و زخم های ناشی از فرورفتن پی در پی در بدن را کاهش می دهد.

حال که با کاربرد آنژیوکت آشنا شدید بهتر است کمی درباره انواع آنژوکت های صحبت کنیم.

 

انواع آنژیوکت

بسته به کاربرد، سن و سال بیمار و باریک بودن یا کلفت بودن رگ آنژیوکت های مختلفی در دسترس است که با سایزهای مختلف مشخص می شود. در ادامه  انواع سایز آنژیوکت را با هم بررسی می کنیم.

همان طور که گفتیم انواع سایزهای آنژیوکت در بازار موجود است که بسته به ضخامت سوزن مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت سوزن که به گیج معروف است در پنج شماره معرفی می شود. برای سادگی و افزایش سرعت کار نیز به هر گیج یک رنگ اختصاص داده شده است.

آنژویکت نارنجی : گیج 14

آنژویکت طوسی : گیج 16

آنژویکت سبز : گیج 18

آنژویکت صورتی : گیج 20

آنژویکت آبی : گیج 22

آنژویکت زرد : گیج 24

آنژویکت بنفش : گیج 26

آنژیوکت خارجی یا ایرانی؟

مسلما اجناس خارجی از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند؛ آنژیوکت خارجی نیز از این دیدگاه پیروی می کند. در این بین آنژیوکت هندی پرطرفدارتر از بقیه است. اما آنژیوکت ایرانی مرغوب و قیمت مناسب هم کم نداریم. آنژیوکت سوپا و ثمین از بهترین برندهای موجود در بازار هستند.

قیمت آنژیوکت

قیمت آنژیوکت خارجی علاوه بر نوع رنگ آن به نوسانات ارز نیز بستگی دارد. قیمت آنژیوکت ایرانی نسبت به آنژیوکت هندی و خارجی با توجه به اینکه به نوسان ارز وابسته نیست، مقرون به صرفه تر و در دسترس تر است.

خرید آنژیوکت

آنژوکت وسیله ای پرکاربرد در مراکز درمانی و بیمارستان هاست. بنابراین خرید آنژیوکت به صورت عمده به صرفه تر است. آنژیوکت ایرانی و خارجی هر دو با کیفیت هستند و انتخاب بین آنها به بودجه شما بستگی دارد. بهترین جا برای خرید آنژیوکت فروشگاه های کالای پزشکی است. اکثر این فروشگاه ها ارسال به سراسر ایران دارند. بنابراین با خیال راحت می توانید آنژوکت و سایر اقلام پزشکی مصرفی را به قیمت مناسب خریداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

dermarozteb
dermarozteb در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋