dermarozteb

dermarozteb

در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

بهترین مارک آبسلانگ در بازار

آبسلانگ یکی از پر مصرف ترین وسایل برای معاینه می باشد. آبسلانگ از جنس چوب مقاوم تهیه شده و سطح کاملا صیقلی و صاف دارد و فاقد هر گونه رنگ و بو است. آبسلانگ حتی ممکن است به صورت پلاستیکی یا فلزی ساخته شود اما آبسلانگ چوبی بیشتر استفاده می شود.

آبسلانگ در همه مطب ها و مراکز درمانی وجود دارد. اولین و مهمترین کاربرد این وسیله نمونه برداری و معاینه حلق و گلو است. اما برای استفاده در مراکز کاشت مو نیز کامل مناسب است. این محصول کاملاً ضدعفونی شده و غیر قابل استریل مجدد است.

آبسلانگ کاشت مو

این نوع از آبسلانگ برای مصارف پزشکی مانند معاینه، در آزمایشگاه ها برای مخلوط کردن موادی مانند داروها و در مراکز کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. سر این محصول نیز گرد طراحی شده است تا در حین استفاده آسیبی وارد نکند. آبسلانگ کاشت مو تفاوت ظاهری با دیگر آبسلانگ ها ندارد. تنها تفاوت این آبسلانگ با دیگر انواع آن، فقط در نحوه استفاده از آن است. آبسلانگ برای کاشت مومانند دیگر مدل ها یکبار مصرف است.

آبسلانگ استریل

آبسلانگ استریل نوعی از انواع آبسلانگ است که به صورت استریل تهیه شده است. برای معاینه نقاط حساس و در معرض عفونت بدن از جمله مهم ترین دلایل استفاده از آبسلانگ استریل شده است. این محصول در بسته بندی های تکی و یکبار مصرف قابل سفارش می باشد.

از آبسلانگ استریل علاوه بر معاینه، برای تست شکستگی فک و باز کردن را تنفس نیز استفاده می شود. همچنین از آن در آزمایشگاه ها برای مخلوط کردن موادی مثل دارو و پماد نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آبسلانگ استریل با توجه به کاربرد و کیفیت آن دارای قیمت مناسب و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

بهترین مارک آبسلانگ

آبسلانگ توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود. از بین محصولات ایرانی آبسلانگ سلامت و آبسلانگ سینا و آبسلانگ آلار جز بهترین و باکیفیت ترین ها هستند.

این آبسلانگ ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در سفارشات تعداد بالا نیز به خاطر این که به قیمت عمده محاسبه می شوند بسیار مقرون به صرفه هستند.

قیمت آبسلانگ پزشکی

آبسلانگ خارجی و ایرانی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. قیمت آبسلانگ چینی تحت تاثیر نواسانات قیمت ارز است. با وجود تولید کنندگان مطرح در داخل کشور مانند سلامت، سینا و آلار قیمت آبسلانگ ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر است، در عین حال که از کیفیت بالایی برخودار است. برای خرید عمده آبسلانگ پزشکی و دندانپزشکی فروشگاه های متعددی وجود دارد که شرکت درمارز یک از بهترین این مراکز فروش است. در درمارز می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید آبسلانگ

شما در هر جای ایران که باشید می توانید آبسلانگ را از فروشگاه درمارز طب سفارش دهید. درمارز طب دارای نماد اعتماد است و با خیال راحت می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

فروشگاه درمارز طب به عنوان مرکز فروش عمده آبسلانگ در تهران آمادگی کامل برای ارسال محصولات به تهران و سایر شهرها را دارد. همچنین قبل از خرید می توانید با شماره های درمارز طب تماس گرفته و قیمت های به روز را استعلام بگیرید.

 

dermarozteb
dermarozteb در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋