dermaroze

dermaroze

از کاربردهای آنژیوکت آبی بیشتر بدانید!

آنژیوکت آبی با گیج 22 از پر مصرف ترین انواع آنژیوکت است. آنژیوکت برای تزریق مکرر و طولانی مدت دارو و مایعات یا خون بکار می رود. هر رنگ آنژیوکت برای هدف خاصی استفاده می شود. آنژیوکت آبی  بیشتر برای تزریق مایعات و دارو به داخل ورید استفاده می‌شود.

آنژیوکت آبی برای تزریق خون مناسب نیست. و قطر داخلی سوزن آن 0.6 و قطر خارجی 0.9 میلی متر است. آنژیوکت آبی برای تزریق در کودکان و کسانی که رگ های شکننده دارند، مانند افراد میانسال بسیار مناسب است.

آنژیوکت آبی با استفاده از گاز اتیلن اکساید استریل می‌شود و در بسته بندی های تک عددی به فروش می‌رسد. آنژیوکت آبی به عنوان یک وسیله منعطف و ظریف از مواد پلیمری ساخته می شود.

سوزن آنژیوکت از فولاد ضد زنگ ساخته شده و با فولاد سیلیکونی آغشته گردیده تا هنگام وارد شدن به پوست بیمار کمترین درد و احساس ناراحتی را ایجاد کند.

انتهای سوزن آنژیوکت به صورت مورب برش داده شده است تا به راحتی به پوست و رگ وارد شود. انتهای سوزن آنژیوکت به یک لوله متصل است که از طریق این لوله مایعات و دارو به بدن بیمار منتقل می شود.

آنژیوکت آبی دارای یک در پوش تزریق از جنس پلی اتیلن است که مایعات و دارو از این محفظه به بدن وارد می شود.

طراحی آنژیوکت به گونه ای است که محافظ سوزن از جنس پلی اتیلن با رنگ طبیعی ارائه شده است.

همچنین در بی حسی نخاعی و اپیدورال نیز اغلب توسط متخصصین بیهوشی به دلیل کارایی مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. این آنژیوکت به دلیل داشتن ساختار منعطف کمک می کند انجام تزریق به راحتی و تقریبا بدون درد انجام گیرد.

آنژیوکت به دلیل اینکه می تواند برای انجام تزریقات مکرر تا 72 ساعت قابل استفاده باشد علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی به صرفه است و باعث کمتر شدن هزینه ها می شود، کمک می کند که بیماران نیز از تزریق مداوم و احساس درد به دلیل وارد شدن سوزن به درون ورید نیز راحت شوند.

به صورت کاملا استریل و بدون مواد حساسیت زا تولید و به بازار عرضه می شود. بیشترین مقدار آنژیوکت آبی موجود در بازار ساخت کشور هند است که به آنژیوکت آبی هندی شناخته می شود و  در بسته بندی های 100 عددی عرضه می شود.

تولید کنندگان آنژیوکت را برای یکبار مصرف تولید می‌کنند؛ بنابراین قیمت بسیار کمی دارند. قیمت این محصول خارجی در بازار می‌تواند به نوسانات بازار ارز و شرکت تولید کننده آن متغیر باشد. هنگام خرید وسایل تزریق به خوبی بسته بندی های آنها را بررسی کنید. در صورت هر گونه آسیب دیدگی یا پارگی در بسته بندی، از مصرف آنها اجتناب کنید.

dermaroze
dermaroze

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋