fatemeh mohammadi

fatemeh mohammadi

چگونه با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟

 

 

در چه مواقعی میتوانید با مرکز پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس بگیرید

با توجه به مشکلات عملکردی اینترنت، که اخیرا طبق گزارش کاربران پیش آمده، ممکن است مشکلاتی نیز در استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای شما پیش آید. اگر شما نیز یکی از مشکلات زیر را دارید میتوانید با مرکز پشتیبانی تلفنی اینستاگرام ایران تماس بگیرید تا کارشناسان مختصص پشتیبانی به صورت آنی و غیرحضوری مشکل شما را بررسی و حل نمایند:

  1. اگر اطاعات ورود پیج خود، مثل نام کاربری یا رمز عبور را فراموش کرده اید، یا آنها را گم کرده اید یا حتی از ابتدا آنها را نداشته اید و حالا امکان وارد شدن به پیج را ندارید.
  2. اگر به شماره موبایل یا آدرس ایمیلی که در پیج خود ثبت کرده بودید، ندارید، یا آنها را گم کرده اید یا حتی از ابتدا آنها را نداشته اید و حالا امکان ورود به پیج را ندارید.
  3. اگر دچار مشکل تعلیق (ساسپند) شدن پیج اینستاگرام و یا مشکل دیسیبل (غیرفعال) شدن پیج اینستاگرام یا مسدود حسابتان شده ایدو
  4. اگر پیج شما اصطلاحا دچار مشکل “اینستاگرام یوزر” یا “Instagram User” یا “کاربر Instagram” یا “کاربر اینستاگرام” شدن شده است.
  5. اگر پیج شما ربات شناسایی شده است و پیام هایی مثل “به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید” ، یا “Help Us Confirm It’s You” و یا “من ربات نیستم“، “I’m not a robot”، را مشاهده میکنید.
  6. اگر دچار یکی از مشکلات مربوط به تایید دو مرحله ای اینستاگرام (ورود ۲ عاملی) ، مثل عدم دریافت کد امنیتی ۶ رقمی، یا کار نکردن کدهای امنیتی ۶ رقمی، و یا گم شدن یا کار نکردن کدهای پشتیبان ۸ رقمی و همچنین سایر مشکلات مربوط به تایید دو مرحله ای اینستاگرام شده اید.
  7. روبرو شدن با پیام پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستاگرام یا پیام couldn’t refresh feed
  8. اگر متوجه شده اید که پیچ شما هک شده (حتی اگر هکر شماره تلفن، ایمیل، گذرواژه و ای دی پیج را تغییر داده باشد)
  9. اگر پیج شما طوری شده است که بخش نمایش پست ها خالی و سفید شده، و همزمان امکان استوری گذاشتن ندارید و همچنین دایرکت شما کار نمیکند. در این حالت شما دچار حالت پیشرفته ای از اکشن بلاک شده اید.
  10. اگر وقتی اینستاگرام را باز میکنید فقط با یک صفحه تماما سفید رنگ (یا تماما سیاه رنگ) بدون هیچ دکمه و نوشته ای مواجه میشوید.
  11. اگر اکانت شما دچار مشکل فیشینگ اینستاگرام شده است و یا با پیغام We Detected an Unusual Login Attempt مواجه شده اید.
  12. اگر با پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام مواجه ده اید.
  13. اگر پیج شما مسدود یا بلاک شده است.
  14. در صورتی که حساب اینستاگرام شما محدود شده یا اکشن بلاک (Action Block) شده است و شما امکان انجام دادن یکی یا چند مورد از فعالیت های لایو، لایک، کامنت، استوری، دایرکت، پست گذاشتن و … را ندارید.
  15. اگر پیچ شما قفل شده (لاک شده) و با پیغام Your account has been temporarily locked مواجه شده اید.
  16. اگر صفحه شما دچار مشکل شدو بن شدن یا فلاپ شدن شده است.
  17. اگر به هر دلیلی اینستاگرام شما بیرون پریده است.
  18. اگر برای ورود به اینستاگرام و پیج خود دچار مشکل شده اید و نمیتوانید وارد پیج خود شوید.
  19. هر زمان که نیاز به احراز هویت وجود داشته باشد.
  20. هر زمان که نیاز به ارسال فرم بازنگری برای اینستاگرام و یا هر نوع مکاتبه دیگری با اینستاگرام وجود داشته باشد.
  21. اگر در دریافت لینک بازیابی گذرواژه (رمز عبور) مشکل دارید و این لینک برای شماره یا ایمیل شما ارسال نمیشود.
  22. هر زمان که با پیام “sorry, there was a problem with your request” مواجه شده اید.
  23. در زمان عدم امکان ارسال یا دریافت پیام در دایرکت و کلا مشکلات مربوط به دایرکت
  24. اگر با یکی از پیغام های Checkpoint Required یا Challenge Required در اینستاگرام مواجه شده اید.
  25. اگر یک پست یا استوری شما چند ساعت یا چند روز پس از انتشار ناگهان حذف میشود و پیامی مشابه Your Post Has Been Removed مواجه میشوید.
  26. اگر هر جا پیغام خطای We are sorry but something went wrong اینستاگرام م را مشاهده کردید.
  27. برای دیلیت اکانت (حذف) کردن دائم و موقت یک یا چندین پیج بلااستفاده و یا بازگردانی پیچ های قبلا دیلیت شده (حتی اگر ای دی پیج را فراموش کرده اید)
  28. مسائل مربوط به امنیت پیج  و بالا بردن امنیت پیج برای جلوگیری از هک شدن

و همچنین شما برای برطرف کردن تمام مشکلات مربوط به اینستاگرام خود میتوانید با مرکز پشتیبانی تلفنی اینستاگرام در ایران تماس بگیرید و تا مشکل شما به صورت غیرحضوری و تلفنی بررسی و حل شود.

 

تماس با پشتیبانی اینستاگرام

۱.استفاده از تلفن تماس:

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام ؟

برای ارتباط تلفنی با مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران، از سراسر کشور بایستی فقط از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ (بدون کد و صفر) تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به شما و حل آنی و تلفنی تمامی مشکلات اینستاگرام شما هستند.

چرا اینستاگرام پاسخ درخواست های مارو نمی دهد؟

این سوالی است که بسیاری از مخاطبان ما در تماس با کارشناسان ما مطرح میکنند.پاسخی که ما به این دسته از عزیزان میدهیم این است که پلتفرم ها و شرکت های خیلی بزرگ، به دلیل گستردگی و کاربران زیاد و به طبع تعداد درخواست های بالا، معمولا یک مدل سیستم اتوماتیک پشتیبانی طراحی و اجرا میکنند که دارای چارچوب و ظوابط خاصی است.

پشتیبانی اینستاگرام نیز به همین شکل است، اگر شما درخواست های خود را خارج از آن چارچوب ارسال کنید، قطعا به مرحله بررسی نخواهد رسید و در همان مرحله اول توسط ربات رد می شود.

تماس با پشتیبانی اینستاگرام قواعد خاصی دارد که اگر بخواهیم یک مثال بسیار ساده بزنیم این است که درخواست های با متن فارسی رد می شوند.یا در مثال دیگر درخواست هایی که توضیحات کامل و جزیی نداشته باشند مورد قبول نیستند.

در بحث آپلود مدارک شناسی که دلیل اصلی رد و نادیده گرفتن درخواست های کاربران ایرانی است، بسیاری در چارچوب پشتیبانی اینستاگرام مدارک خود را بارگذاری نمیکنند.

به همین دلیل است که بالای ۹۵ درصد از درخواست هایی که کارشناسان مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران ارسال میکنند به نتیجه ختم می شود. شما در صورتی که قصد دارید برای بازگردانندن اکانت هک شده خود و یا برای رفع بلاک اینستاگرام اقدام کنید، کافیست با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس بگیرید.

۲.استفاده از سایت اینستاگرام:

راه دومی که شما می توانید از طریق آن با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید، استفاده از خود نرم افزار یا سایت اینستاگرام است.

بدین ترتیب که شما ابتدا وارد اینستاگرام می شوید، در صورتی که برنامه روی گوشی موبایلتان باز نشد، از طریق گوگل مطابق شکل وارد سایت اینستاگرام شوید. البته در مواردی که اکانت شما هک شده و یا کلمه عبور را فراموش کرده اید قطعا از طریق اپ نمی توانید وارد شوید و حتما باید از طریق سایت خود اینستاگرام اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تایید دو مرحله ای اینستاگرام-نحوه فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

سپس گزینه Help  را انتخاب کرده و وارد آن شوید. از طریق وارد کردن آدرس help.instagram.com  در مرورگر بطور مستقیم نیز می توانید وارد صفحه پشتیبانی اینستاگرام شوید.

مطابق شکل گزینه های زیر را میبینید.

اگر با مشکلاتی در خصوص حساب کاربری خود در اینستاگرام مشکلی داشتید، گزینه “Something’s Not Working” را انتخاب کنید.

در صورتی هم که می‌خواهید حساب کاربری خود را بازیابی کنید، گزینه “I Can’t Log In” را انتخاب کنید.

اگر هم قصد ارتباط به صورت عمومی و یا گزارش سایر مشکلات را دارید، گزینه “Report a Broken Feature” را انتخاب کنید.

اگر حساب شما هک شده است و یا مشکلات امنیتی برایتان رخ داده است باید گزینه”Privacy & Safety Center” و سپس”Report Something” را انتخاب کنید. در صفحه بعدی می‌توانید با توجه به مشکل خود یکی از عنوان‌ها را انتخاب کنید.

 

در مقاله فوق، نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام و ۵ را تماس با پشتیبانی اینستاگرام را شرح داده ایم. بهترین روشی که در زمان کمتر شما را به نتیجه می رساند و می توانید مشکل خود را سریع تر حل کنید روش ارسال پیام از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام در ایران و خود سایت اینستاگرام است. جهت استفاده از ارائه خدمات پشتیبانی اینستاگرام در ایران، و ارسال فرم های درخواست بازنگری، میتوانید از ۵ راه نام برده استفاده نموده و مشکلات اینستاگرامی خود را برطرف نمایید.

پشتیبانی اینستاگرام در ایران، با سرورهای اصلی این پلتفرم در ارتباط بوده و از این طریق، به حل مشکلات عملکردی در اینستاگرام بپردازید.

این موضوع تجربه شخصی مشاوران گروه الورایانه کمک می باشد، که از طریق این ۲ راه زودتر توانستند مشکل مشترکین خود را حل کنند.

سوالات متداول:

آیا امکان تماس تلفنی با پشتیبانی اینستاگرام در ایران وجود دارد؟

بله. ما در مقاله چند راه ساده جهت ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام ذکر کرده ایم با کلیک برروی لینک اقدام به خواندن مقاله کنید.

ایا برای بازگردانی و بازیابی پیج های از دسته رفته میتوانیم با پشتیانی اینستاگرام تماس بگیریم؟

بله. یکی از خدماتی که کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران ارائه میکنند، بازیابی پیچ های از دست رفته اینستاگرام به دلایل مختلف است.

مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران چه خدماتی را به صورت تلنفی (و یا واتساپی) ارائه میدهد؟

بله، مرکز مشاوره الورایانه کمک پشتیبانی اینستاگرام در ایران را انجام داده و در کوتاه ترین زمان مشکلات شمارا حل خواهد کرد.

منبع

fatemeh mohammadi
fatemeh mohammadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋