damapouya

damapouya

توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید پکیج دیواری

سیستم های گوناگونی به منظور گرمایش هوا وجود دارد که پکیج گرمایشی یکی از آن هاست. در مکان های مختلفی از جمله مسکونی، اداری و صنعتی از پکیج به منظور گرمایش استفاده می شود. این سیستم علاوه بر تامین گرمایش محیط، آب گرم مورد نیاز را نیز تولید می کند که جهت استحمام، شستشو و آشپزی مورد نیاز است. برندهای مختلفی در عرصه طراحی و تولید پکیج فعالیت دارند و مدل های زیادی را سالیانه در توان های متنوع تولید و به بازار رقابت عرضه می کنند تا تقاضای مشتریان را فراهم سازند. در جریان این رقابت مارک های خارجی و داخلی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین کیفیت را به بازار ارائه دهند و با بکارگیری تکنولوژی های نوین، محصولات مدرنی را به دست مشتریان برسانند. ناگفته نماند که دو مدل از پکیج ها شامل مدل فن دار و بدون فن است که مدل فن دار را می توان خارج از واحد مسکونی نصب نمود تا برای چندین واحد مسکونی مورد استفاده قرار گیرد. مدل بدون فن را صرفا می توان در داخل واحد قرار دارد و آن را به کار گرفت. به منظور مشاهده انواع مدل های پکیج و مشخصات فنی آن ها می توان به صفحه مربوطه آن با نشانی https://damapouya.com/پکیج-گرمایشی مراجعه نمود.


پکیج با توجه به معیار موقعیت نصب دارای مدل های از جمله دیواری، زمینی، چگالشی و مرکزی می باشد. پکیج دیواری از پرفروش ترین و رایج ترین مدل ها بوده که اغلب مورد استقبال مکان های مسکونی قرار می گیرد. این مدل فضای زیادی از محیط را اشغال نمی کند و بازدهی بسیار بالایی را دارد. یکی دیگر وجوه مثبت آن مصرف بهینه انرژی بوده که با توجه به هزینه های بالای برق، مشخصه بسیار مطلوبی می باشد. این محصول را عمدتا در آشپزخانه و آبدارخانه تعبیه می کنند. نحوه عملکرد انرژی حرارتی پکیج دیواری بدین صورت است که آب گرم تولید شده را به رادیاتور یا فن کویل منتقل می کند تا گرمای مورد نیاز محیط تامین گردد. بدین وسیله انرژی گرمایشی محیط به سرعت فراهم شده و آسایش و رفاه را برای ساکنین ایجاد می کند. به منظور خارج کردن دود ایجاد شده توسط این دستگاه، دودکشی برای آن طراحی می شود که به صورت دوجداره است. این دودکش امنیت لازم را برای ساکنین محیط فراهم می سازد. امروزه پکیج ها جایگزین های بسیار مناسبی برای موتورخانه های قدیمی که فضای زیادی را اشغال می کنند، به شمار می روند. به این خاطر مورد استقبال زیادی قرار دارند.


شما عزیزان می توانید به منظور مشاهده و خرید انواع سیستم های گرمایشی به فروشگاه اینترنتی دماپویا مراجعه کرده و بر روی آن کلیک کنید تا مشخصات هر محصول را نیز مورد مطالعه قرار دهید و خرید متناسب با نیاز و آگاهانه را تجربه کنید.

 

damapouya
damapouya

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋