crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

استیکینگ (Staking) در ارز دیجیتال (کراکن)

 

کراکن اکسچنج با خوشحالی اعلام می‌کند که مشتریان می‌توانند برای دریافت جوایزی از 5% تا 17%، اتریوم 2 را در صرافی کراکن فهرست کنند. پاداش شبکه متغیر است و در حال حاضر 17 درصد بالاترین بازده سالانه است.

استیکنیگ ارز دیجیتال باید به عنوان یک راه حل جایگزین برای فرآیند استخراج با منابع تولید و برق کمتر مورد توجه قرار گیرد.

یکی از مهمترین مزایای استیکینگ در مقایسه با ماینینگ، امکان ورود با سرمایه بسیار کم است. بدون پرداخت هزینه های گزاف برای راه اندازی ماینینگ و همچنین بدون استفاده از برق زیاد، ارز دیجیتال کسب خواهید کرد.

هنگامی که ارز دیجیتال را اعمال می کنید، به یک گره در شبکه آن تبدیل می شوید و تراکنش ها را بررسی می کنید و بلاک های جدیدی را به بلاک چین اضافه می کنید، همانطور که ماشین های استخراج در شبکه سکه هایی مانند بیت کوین و اتریوم انجام می دهند.

مزایای استیکینگ اتریوم ۲ در صرافی کراکن

بسته به نرخ شبکه خود، می توانید پاداش های متغیری از حدود 5٪ تا 17٪ در سال دریافت کنید.
هر هفته جایزه بگیرید.

مقدار کم یا زیاد را استیک کنید. با Kraken می‌توانید به اندازه ۳۲ اتریوم سرمایه‌گذاری کنید، که حداقل مقدار مورد نیاز در شبکه است.
به پشتیبانی از ارتقاء نسخه اصلی به اتریوم 2.0 کمک کنید.
به زودی: اتریوم سهامدار را با اتریوم غیر سهامدار مبادله کنید (بازار برای مشتریان در ایالات متحده و کانادا در دسترس نخواهد بود)

 

استیکینگ در درجه اول برای دارندگان بلند مدت اتریوم است

مشتریان باید توجه داشته باشند که اتریوم استیک در طول دوره قرعه کشی نمی تواند به طور نامحدود باطل یا منتقل شود. این بدان معناست که مشتریان فقط باید اتریومی را که قصد دارند برای بلندمدت نگه دارند، داشته باشند. این محدودیت برای Kraken اعمال نمی شود، این محدودیت شبکه اتریوم است.

به عنوان یک حرکت حسن نیت به مشتریانی که مایل به معامله ETH بدون سهام خود هستند، صرافی کراکن یک جفت معاملاتی ویژه برای این منظور فراهم می کند تا زمانی که قابلیت حذف سهام اتریوم در شبکه اتریوم در دسترس باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد اتریوم ۲٫۰ و استیکینگ

پس از تکمیل ارتقای اتریوم 2.0، انتظار می‌رود که شبکه بتواند هزاران تراکنش را در ثانیه انجام دهد که یک جهش بزرگ در سرعت شبکه است.

دو مولفه فنی اصلی اصلاحات وجود دارد، اولین جزء انتقال از مدل اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) است. در مرحله اول انتقال، اتریوم دارای زنجیره های POW و POS خواهد بود.

عنصر دوم، معرفی "زنجیره شارد شده" است که مجموعه ای از زنجیره های POS به هم پیوسته است که بار شبکه را به اشتراک می گذارند. یک زنجیره مانند یک نسخه بلاک چین از پردازش موازی یا داشتن چندین هسته پردازنده در یک کامپیوتر است.

انتظار می‌رود ارتقا به اتریوم 2.0 در چهار مرحله انجام شود. فاز اول به‌روزرسانی «Phase Zero» نام دارد که مکانیزم اثبات سهام را برای شبکه با زنجیره‌ای خاص به نام Beacon Chain معرفی می‌کند. زنجیره‌های Beacon با هماهنگ کردن استیکرها در شبکه و ایمن‌سازی و همگام‌سازی زنجیره‌های خرد، نقش مهمی در حاکمیت اتریوم 2.0 خواهند داشت.

مشتریانی که اتریوم را در فاز صفر قرار می دهند، نه تنها واجد شرایط دریافت جوایز هستند، بلکه با کمک به تقویت زنجیره Beacon، که مبنایی برای بهبودهای آینده است، خدمات عمومی مهمی را نیز ارائه می دهند

انتظار می‌رود زنجیره کار اثبات اتریوم 1.0 تا مرحله سوم که به عنوان «فاز 1.5» شناخته می‌شود وجود داشته باشد و تا زمان انتقال به مکانیسم اثبات سهام زنجیره شارد شده در اتریوم 2.0 به طور معمول کار خواهد کرد.

توانایی استخراج اتریوم در شبکه تا سطح 1.5 انتظار نمی رود. مشخص نیست که آیا فصل 1.5 واقعاً آغاز خواهد شد یا خیر

برای اینکه بدانید متاورس چیست کلیک کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋