برگ زرین

برگ زرین

مجتمع طراحی و چاپ فاکتور ، سربرگ ، تراکت ، قبض ، کارت ویزیت ، بنر ، مهر و... بزرگ ترین مرکز چاپ در غرب تهران
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۲۱ نفر را دنبال می کند

آشنایی با انواع فاکتور و چاپ فاکتور

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز که این مقاله را مطالعه می کنی . امروز می خوام نکات مهمی که باید در طراحی و چاپ فاکتور در نظر بگیرید و مواردی که باید بدانید را باشما به اشتراک می گذارم .

فاکتور = فاکتور یک سند رسمی می باشد که به منظور تضمین خرید توسط فرد فروشنده به فرد خریدار ارائه داده می شود . اگر شما صاحب کسب و کار هستید بی شک به اگر برای شرکت لوازی رو خریده باشید حسابدار به منظور ثبت آن خرید در سیستم حسابداری فاکتور صادر شده را از شما درخواست می کند. اگر شما برای خرید و فروش های خود از فاکتور استفاده نمی کنید بی شک در اشتباه هستید. 

داشتن یک فاکتور خود می تواند در رونق کسب و کار شما بسیار نقش بسزاری داشته باشه . زیرا اگر شما به مکانی برید و خرید کنید و به شما فاکتور ارائه داده شود بی شک اعتماد بیشتر به آن مکان خواهید داشت تا جایی که به شما فاکتور ارائه داده نشود. 

یک فاکتور خوب و حرفه ای می تواند اعتبار کار و شغل شما را بسیار افزایش دهد. اگر به دنبال مکانی برای طراحی و چاپ فاکتور هستید برگ زرین می تواند بهترین گزینه باشد.

فاکتور ها به طور استاندار در دو اندازه A4 , A5 طراحی و چاپ می شوند . فاکتور های بزرگتری هم هستند که نمونه اش را می توانید در بنگاه های املاک و یا خرید فروش ماشین مشاهده کنید که اندازه آنها تقریبا A3 می باشد. همچنین فاکتور شما می تواند 2 برگی 3 برگی باشد (البته این مورد بستگی به نیاز شما می باشد)

در طراحی فاکتور هم دقت فرمایید که اطلاعات شما بصورت منظم در مکان مناسب قرار بگیره . حال فاکتور نمونه فاکتور تک رنگی سه برگی سایز A5  زیر را مشاهده فرمایید.

 

چاپ فاکتور کاربن لس

شاده قبلا دیده باشید که وقتی شخصی فاکتوری لحاظ می کرد ، یک کاربن در بین برگه اول فاکتور و دوم قرار می داد تا اطلاعات به برگه پایین هم انتقال بیابد . حال کاغذ های با جنس کاربن لس به وجود آمدند که نیازی به کاربن دیگر نیست و خود کاغذ اطلاعات را به برگه پایینی انتقال می دهد. چاپ فاکتور کاربن لس امروزه از پرمصرف ترین فاکتور مصرفی می باشد. چاپ فاکتور کاربن لیس در مجموعه برگ زرین بسیار سریع و با کیفیت بالا صورت می گیرد و شما در کوتاه ترین زمان می توانید از تیراژ 2 بسته فاکتور تا بی نهایت طراحی و چاپ فرمایید.

 

چاپ فاکتور رسمی

طراحی و چاپ فاکتور رسمی از سری فاکتور های می باشد در برگ زرین طراحی و چاپ می شود. چاپ فاکتور رسمی دارایی به سه صورت کاربن لس ، مخصوص پرینتر و معمولی قابل چاپ می باشد. چاپ کلیه فاکتور های رسمی دارایی به صورت سایز استاندارد A4 و تک رنگی می باشد. سری فاکتور های رسمی دارایی مالیاتی به صورت ۱۰۰۰ عددی در ۲۰ دسته فاکتور صحافی و دسته بندی خواهند شد.

قیمت چاپ فاکتور

قیمت چاپ فاکتور بستی به اندازه ، نوع کاغذ ، تیراژ می باشد 

کاغذ های که می توان استفاده کرد عبارتند از کاغذ تحریر 80 گرم که می توانید بصورت رنگی طرح خود چاپ کنید و نوع دیگر کاغذ تحریر 80 گرم کاربن دار می باشد که یک مقدار گرون تر می باشد و کاغذ ارزان تر جهت چاپ فاکتور استفاده کرد کاغذ تحریر 70 زیر الوان 60 می تواند باشد.

برگ زرین
برگ زرین مجتمع طراحی و چاپ فاکتور ، سربرگ ، تراکت ، قبض ، کارت ویزیت ، بنر ، مهر و... بزرگ ترین مرکز چاپ در غرب تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋