برگ زرین

برگ زرین

مجتمع طراحی و چاپ فاکتور ، سربرگ ، تراکت ، قبض ، کارت ویزیت ، بنر ، مهر و... بزرگ ترین مرکز چاپ در غرب تهران
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۲۱ نفر را دنبال می کند

کاربرد چاپ قبض رسید در اوراق اداری

چاپ رسید مانند چک های معمولی است و در قالب یک سوم کاغذ A4 به مشتریان ارائه می شود. در این نوع کاغذ اداری پس از برش قسمت سوراخ شده کاغذ، قسمت کوچکتر سمت چپ در اختیار فروشنده است و قسمت سمت راست و بزرگتر صورتحساب به دست خریدار می رسد. چاپخانه "برگ زرین" با ارائه دو مدل چاپ چک (چاپ دیجیتال و چاپ افست) آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد.

 

چاپ دیجیتال قبض رسید

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید قبض خود را سریع، با کیفیت بالا و تیراژ پایین سفارش دهید میتوانید از روش چاپ دیجیتال استفاده کنید. چاپ دیجیتال در روند چاپ به روش فوری اوراق اداری با سرعت بالا و تحویل فوری گفته میشود.

 

چاپ افست قبض رسید

بسیاری از کسب و کار ها سفارشات خود را در اویل سال با تیراژ بالا سفارش میدهند و تا آخر سال شرکت خودرا بی نیاز از محصول چاپی می کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از کسب و کار ها هستید بهتر هست چاپ افست را مدنظر قرار بگیرید. در این مرحله قیمت بسیار مقرون به صرفه می شود و هزینه چاپ قبض افست بسیار پایین می شود.

قبض رسید دسته چکی

بسیاری قبض رسید را قبض دسته چکی نیز میشناسند و این به این خاطر هست که بسیار شبیه به این دسته چک می باشد و اندازه آن ماننده دسته چک میباشد. چاپ قبض دسته چکی.

قبض رسید کاربن دار

چاپ قبض رسید کاربن دار این کاربرد را دارد که اگه قبض شما دوبرگی باشد می تواند محتوای نوشته شده روی برگه اول را بر روی برگه دوم انتقال دهد.

 

قبض رسید فروش چیست؟


قبض که گاهی اوقات قبض فروش نامیده می شود، سندی است که توسط عرضه کننده کالا یا خدمات برای مشتری صادر می شود. اعتبار توانایی خریدار برای پرداخت را نشان می دهد که در نتیجه امتیاز اعتباری به دست می آید. به عبارت دیگر، قبض تأییدیه کتبی قرارداد فروش کالا یا خدمات است.
رسیدهای فروش به شما کمک می کند تا از میزان فروش خود مطلع شوید و در عین حال وجهه شرکت خود را ارتقا دهید. اگر می خواهید اطلاعاتی مانند مبلغ و شرایط فروش از پیش تعیین شده را اضافه کنید، یک رسید فروش سفارشی خریداری کنید. شما می توانید از طریق سایت چاپ ورق طلا به صورت آنلاین، رسید خرید شخصی با طرح خود را سفارش دهید. بنابراین اگر ظاهر خاصی را دوست دارید، می توانید بروشورهای فروش خود را طراحی کنید.
پرداخت های بهره
فرم های فاکتور فروش اسناد بسیار مهمی برای مشاغل مرتبط با فروش کالا می باشد. خرید فرم های فاکتور چند صفحه ای به شما این امکان را می دهد که یک نسخه برای مشتری خود ارسال کرده و یکی را نگه دارید.
فاکتورهای فروش سفارشی هر روز توسط مشاغل برای معاملات در قالب فروش کالا و خدمات استفاده می شود. چند نمونه از شرکت هایی که از فاکتورهای فروش استفاده می کنند:
فروشگاه های عمومی که محصولات متنوعی را به فروش می رسانند از فاکتورهایی با آرم شرکت برای ایجاد یک برند قوی استفاده می کنند. فروشگاه هایی که ابزار، تجهیزات، لوازم خانگی و ... می فروشند نیز از فاکتورهای فروش استفاده می کنند. این نشان دهنده اهمیت فاکتورهای فروش است.
چه زمانی باید از فاکتور فروش سفارشی استفاده کرد؟
بازاریابی سفارشی برای کسب و کار شما منحصر به فرد است و می توانید هر بار که محصول یا خدماتی را می فروشید از آن استفاده کنید. اطلاعات خرید برای ثبت اطلاعات مشتری مانند تاریخ، نام مشتری، آدرس و سایر اطلاعات مربوط به خرید استفاده می شود. این کار بر روی کاغذ بدون کربن انجام می شود، بنابراین مشتری یک کپی دریافت می کند و شما سوابق خود را نگه می دارید.

جهت خرید و سفارش می توانید به سایت برگ زرین به نشانی https://b-zr.com/bill-ticket/ مراجعه فرمایید.

 

 

برگ زرین
برگ زرین مجتمع طراحی و چاپ فاکتور ، سربرگ ، تراکت ، قبض ، کارت ویزیت ، بنر ، مهر و... بزرگ ترین مرکز چاپ در غرب تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋