printinghouse

printinghouse

برای پیراهن، جعبه‌های شیک چاپ کنید

می‌دانید یکی از روش‌هایی که خیلی می‌ تواند در افزایش فروش تولید شما موثر باشد طراحی و چاپ جعبه پیراهن است. جعبه‌های پیراهن مشخصات و ابعاد گوناگونی دارند مثل مدل، نوع چاپ، جنس استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه. معمولا این جعبه‌ها برای پیراهن‌های مردانه و زنانه، انواع ست‌های مردانه بیشتر استفاده می‌شوند. اگر شما هم از صاحبان یک فروشگاه پوشاک هستید باید بدونید که نوع و طراحی بسته‌بندی و جعبه پوشاک در نظر مشتری خیلی تاثیر دارد و یک جعبه پیراهن با جنس خوب از آسیب رسیدن‌ به محصولاتتان در زمان حمل و نقل و جابه جایی در انبار جلوگیری می‌کند.

 

تاثیرگذاری ساخت جعبه پیراهن در فروش

بعد از اهمیت داشتن کیفیت پارچه استفاده شده برای دوخت پیراهن نوبت می‌رسد به اینکه جعبه پیراهن کیفیت و ظاهر عالی داشته باشد. در ساخت این نوع از جعبه‌ها باید از رنگ‌های چشمگیر استفاده شود تا نگاه مشتری را به خود جذب کند و برای خرید ترغیب شود.

امتیازات استفاده از جعبه برای بسته‌بندی پیراهن‌

  • جعبه پیراهن که کیفیت خوبی داشته باشد در برابر هرگونه آسیب از محصول محافظت می‌کند.

  • عامل موثری در تبلیغ برند و شرکت تولیدکننده است.

  • باعث جذب مشتری هر چه بیشتر می‌شود.

  • تمایز محصول را در برابر رقابت با دیگر رقبا.

  • برند و محصول شما به خوبی در خاطر مشتری ثبت می‌شود.

تنوع در ساخت جعبه پیراهن

مقوا با قابلیت چاپ و فرم دهی بالا امکان تبدیل شدن به هر شکلی را دارد یک انتخاب عالی برای جعبه بسته‌بندی پیراهن است. که در ادامه چندین مدل مختلف جعبه پیراهن را نام می‌بریم.

  • جعبه کیبوردی

  • جعبه دو‌تکه

  • جعبه کشویی

جعبه کیبوردی

جعبه‌هابی کیبوردی به شکل جعبه یک تکه که درب به بدنه وصل است ساخته می‌شود. به خاطر مقوا ایندربرد که امکان چاپ را تا 6 رنگ می‌دهد و دوتایی استفاده شدن مقوا در کناره‌های جعبه قیمت بالایی دارد اما در عین حال بسیار شکیل‌تر از دیگر جعبه‌های موجود در بازار است. جعبه‌های پیراهن کیبوردی به دلیل زیبایی ظاهری که دارند گزینه خوبی برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف هستند.

جعبه دوتکه

به راحتی باز و بسته می‌شوند جعبه‌های دوتکه، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند، برای افرادی که به تازگی کار خود را شروع کرده‌اند و بیشتر به فکر مدیریت بودجه خود هستند بسیار مناسب است.

 

جعبه کشویی

این نوع از جعبه‌ها دقیقا شبیه به یک کشو به کاربر اجازه می‌دهد تا برای باز و بسته شدن قسمت اصلی جعبه را بیرون بکشد.

انواع مقوا برای ساخت جعبه پیراهن:

شما می‌توانید بسته به نوع نیاز،بودجه و سلیقه که دارید جنس مقوا را برای ساخت انتخاب کنید.حتما در تهیه جعبه پیراهن از طرح و رنگ‌هایی برای محصول استفاده کنید که پر زرق و برق باشند و نگاه مشتری را به خود جلب کند.

  • مقوای ایندربرد

  • مقوای پشت طوسی

  • مقوای کرافت

  • مقوای گلاسه

 

سفارش جعبه پیراهن

برای چاپ و تولید جعبه پیراهن‌های مردانه می‌توانید از مشاوره کارشناسان طراحی استفاده کنید.اغلب برای چاپ جعبه پیراهن تیراژی ما بین هزار تا پنج هزارتا در نظر می‌گیرند شما بعد از اعلام مشخصات سفارشتان به کارگاه ساخت و مشخص کردن تعداد تیراژ برایتان یک فاکتور صادر می‌کنند و شما این فرصت را دارید که تا زمان اعتبار این فاکتور تصمیم نهایی خود را برای چاپ بگیرید.

قیمت ساخت جعبه پیراهن

عوامل مختلفی برای تعیین نهایی قیمت چاپ جعبه پیراهن وجود دارند مثلا در بازار قیمت جعبه‌های که به صورت کشویی طراحی شده‌اند بیشتر از جعبه‌هایی است که ساده و دوتکه هستند. هرچقدر که جنس مقوای مصرفی برای ساخت جعبه بهتر و باکیفیت‌تر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می‌شود و از این لحاظ مقوای ایندربرد قیمت بیشتری در مقایسه با مقوای پشت طوسی دارد.

منبع: https://printinghouse.ir/

printinghouse
printinghouse

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋