نی نی های بامزه

نی نی های بامزه

برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مهم ترین پایانه های اتوبوسرانی ایران

مهم ترین ترمینال های اتوبوسرانی ایران

معمولا بسیاری از افراد، سفر به شهرهای اطراف را با اتوبوس تجربه می‌کنند. البته، سفر به مقاصد دورتر نیز با اتوبوس امکان‌پذیر است ولی مدت زمان سفر شما کمی بیشتر می‌شود. خیلی از مسافران به دلیل هزینه‌های کمتر، سفر با اتوبوس را ترجیح می‌دهند. پس از تهیه بلیط اتوبوس به صورت آنلاین، شما باید خود را به ترمینال شهر خود برسانید تا سوار اتوبوس شوید. البته، برخی از ترمینال‌های اتوبوسرانی، امکان خرید بلیط از همان‌جا را به شما می‌دهند. به‌عنوان مثال، پس از تهیه بلیط اتوبوس شیراز بوشهر یا بلیط اتوبوس مشهد بیرجند ، باید به ترمینال شیراز یا مشهد بروید.

معرفی مهم‌ترین ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران

شهر تهران، چهار ترمینال اتوبوسرانی برای مسافران دارد که هر یک در مناطق متفاوتی از تهران قرار دارد. در ادامه به معرفی این چهار ترمینال اتوبوسرانی که از مهم‌ترین ترمینال‌های اتوبوسرانی ایران هستند، می‌پردازیم.

ترمینال غرب (آزادی)

تریمنال غرب مهم‌ترین ترمینال اتوبوسرانی تهران است. چرا که دقیقا در مرکز شهر تهران یعنی میدان آزادی قرار دارد و دسترسی از آنجا به هرجایی از تهران، به سادگی انجام می‌شود. ایستگاه BRT و ایستگاه مترو دقیقا نزدیک ترمینال غرب واقع شده‌اند. این ترمینال به دلیل وسعت بالایی که دارد، از تمامی امکانات موردنیاز برخوردار است. برخی از این امکانات این ترمینال، اتاق مادر و کودک، خوابگاه برای رانندگان، تعمیرگاه، پارکینگ، کارواش، درمانگاه، آزانس، سرویس بهداشتی و... است. از ترمینال غرب می‌توانید به بسیاری از شهرهای غربی، جنوبی، شمالی و مرکزی کشور سفر کنید.

بلیط اتوبوس

ترمینال شرق (تهرانپارس)

ترمینال شرق نیز یکی دیگر از مهم‌ترین ترمینال‌های اتوبوسرانی شهر تهران است. این ترمینال در منطقه تهرانپارس شهر تهران قرار دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن، ایستگاه تهرانپارس است. از این ترمینال می‌توانید به مقصدهای مختلفی از جمله، آمل، ساری، بابلسر، بجنورد، مشهد، قم، یزد، گنبدکاووس، اصفهان و... سفر کنید. این ترمینال از امکانات مهمی از جمله اتاق مادر و کودک، اورژانس 24 ساعته، نمازخانه، تاکسیرانی و کلانتری برخوردار است.

ترمینال جنوب (خزانه)

ترمینال جنوب از قدیمی‌ترین ترمینال‌های اتوبوسرانی شهر تهران، واقع در خیابان خزانه تهران است. برای دسترسی به این ترمینال می‌توانید از ایستگاه مترو ترمینال جنوب استفاده کنید. ساختمان مربوط به ترمینال جنوب، سه طبقه دارد که طبقه اول مربوط به غرقه‌های خدماتی و تجاری، طبقه دوم رستوران و کافی شاپ و طبقه سوم مربوط به قسمت‌های اداری می‌شود.

ترمینال بیهقی (آرژانتین)

ترمینال بیهقی نیز یکی دیگر از ترمینال‌های اتوبوسرانی شهر تهران است که در منطقه آرژانتین قرار دارد. برای دسترسی به این ترمینال می‌توانید خود را به ایستگاه مترو شهید حقانی در خط یک برسانید و از آنجا با تاکسی یا BRT به میدان ونک بیایید. در میدان ونک، اتوبوس‌های خطی یا BRTهای ونک-آرژانتین وجود دارد که شما را به ترمینال بیهقی می‌رسانند. این ترمینال یک پارکینگ با ظرفیت 2000 خودرو را دارد که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. به دلیل وجود چندین شرکت مسافربری خارجی در این ترمینال، امکان سفر به کشورهای ترکیه، عراق و سوریه از اینجا وجود دارد. برخی از امکانات ترمینال آرژانتین شامل اتاق مادر و کودک، غرفه غذا و تنفلات، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، سالن انتظار، فروش بلیط، سفره خانه سنتی و... می‌شود.

بلیط اینترنتی اتوبوس

معرفی ترمینال‌های اتوبوسرانی دیگر شهرها

دیگر شهرها نیز از ترمینال‌های اتوبوسرانی مهمی برخوردار هستند که شما را به مقاصد مختلفی می‌رسانند. بلیط اتوبوس شیراز بوشهر یا بلیط اتوبوس مشهد بیرجند را می‌توانید از سایت علی بابا تهیه کنید. برخی از مهم‌ترین ترمینال‌های شهرهای ایران عبارت‌اند از:

ترمینال کرج

مسیرهای ورودی به این ترمینال، شهرهای بابل، آمل، بابلسر، چالوس، اصفهان، آبادان، نیشابور، ایلام اردبیل، گرگان، سرعین، میبد، شیراز، کرمان و... هستند. مسیرهای خروحی از این ترمینال به شهرهای بندرعباس، شیراز، کرمانشاه، ملایر، خرم آباد، تبریز، اهواز، گنبدکاووس، بابل و... است. تقریبا 20 شرکت مسافربری با ترمینال کرج کار می‌کنند. شما اگر در شهر کرج زندگی می‌کنید، برای مسافرت نیازی نیست که از ترمینال‌های تهران استفاده کنید. ترمینال کرج شما را به مقاصد مختلفی می‌رساند.

ترمینال اهواز

مسیرهای خروجی از این ترمینال به شهرهای تهران (ترمینال بیهقی و ترمینال جنوب)، شهریار، اراک، لنگرود، ارومیه، بروجرد، شاهین شهر، تبریز، کرمان، شیراز و... است. این ترمینال در سه راهی خرمشهر شهر اهواز قرار دارد. شرکت‌های تعاونی مسافربری زیادی با این ترمینال کار می‌کنند که شما می‌توانید از آنها برای سفرهای خود بلیط تهیه کنید.

ترمینال یزد

مسیرهای ورودی به این ترمینال، شهرهای تهران (تمام پایانهها)، ساری، مشهد، کاشمر، بابل، آمل، آبادان، لاهیجان، همدان، گرگان، داراب، سیرجان، اصفهان، شیراز، شهرکرد، یاسوج، گنبدکاووس و... هستند. مسیرهای خروحی از این ترمینال به شهرهای تهران (تمام پایانه‌ها) ساری، اراک، رشت، اهواز، آبادان، بابل، کرج، ارومیه، زاهدان، قشم، بوشهر، خرم آباد، ایذه، تبریز، اصفهان، مشهد، بهبهان و... است. برای سفر از یزد به شهرهای دیگر می‌توانید از این ترمینال استفاده کنید. تهیه بلیط این پایانه‌ها از طریق سایت علی بابا نیز انجام می‌شود.

ترمینال کاوه اصفهان

مسیرهای ورودی به این ترمینال، شهرهای تهران (تمامی پایانه‌ها)، بوکان، زاهدان، رشت، قم، قزوین، ساری، سیرجان، شوشتر، ایلام، بندرعباس، کنگان، خرم آباد و... هستند. مسیرهای خروحی از این ترمینال به شهرهای تهران (پایانه جنوب و بیهقی)، اهواز، اراک، رشت، ملایر، ارومیه، خمین، دلیجان، کرمانشاه، زنجان، سنندج و... است.

برای تهیه بلیط تمامی پایانه‌ها به تمامی مقصدهای مختلف مانند بلیط اتوبوس شیراز بوشهر یا بلیط اتوبوس مشهد بیرجند وارد صفحه مربوط به خرید بلیط اتوبوس سایت علی بابا شوید.

 

نی نی های بامزه
نی نی های بامزه برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋