azita niazi

azita niazi

توسط ۱۶ نفر دنبال می شود
 ۳۲ نفر را دنبال می کند

بهترین پوکه برای گلدان ها و باغچه ها، چند روش ساده جهت یافتن با کیفیت ها

با کیفیت ترین و بهترین پوکه، چه پوکه ای است؟ با چه معیاری؟ یک شرکت تولید مواد صنعتی و مصالح ساختمانی که از پوکه به عنوان اولیه استفاده می کند، می تواند در خدماتی که ارائه می دهد بسیار خوب باشد، مانند؛ قیمت گذاری رقابتی، تخصص لجستیکی، سازگاری با مشخصات، روش های تولید نوآورانه و کارآمد، اما! بدون یک محصول اولیه با کیفیت، نمی توان سطح بالایی از انتظارات را پوشش داد و نتایج خوبی را به بار آورد. بله تنها بهترین پوکه معدنی است که می تواند بهترین نتایج را نیز داشته باشد. در ادامه معیار های بهترین بودن پوکه را بررسی می کنیم.

 

چگونه بهترین پوکه معدنی را تشخیص دهیم؟

چگالی

خب همانگونه که می دانید، از بهترین مزیت های پوکه معدنی نسب به دیگر سنگ ها در ساخت وساز و فعالیت های ساختمانی؛ وزن پایین آن است. در واقع پوکه از سبک ترین سنگ های کشف شده در منابع طبیعی زمین می باشد. اما دقیقا وزن پوکه معدنی چقدر است؟

تنها معیاری که همیشه بر مرغوبیت و کیفیت پوکه ثابت است، چگالی آن است. به هر حال همه ی ما پوکه را به خواطر چگالی و وزن پایین آن احتیاج داریم و از مهم ترین دلایل استفاده ی آن نیز وزن پایین و استقامت بالای پوکه می باشد. در نتیجه شاخص اولیه کیفیت پوکه، چگالی آن است.

استحکام و استقامت پوکه

دومین مورد مهم در تعیین خوب یا بد بودن پوکه که بیشتر در ساخت و ساز و ساخت تونل و سد نیز بسیار اهمیت دارد، استحکام و استقامت پوکه معدنی می باشد که طبیعتا هر چه بالاتر باشد، بیشتر معیار های بهترین پوکه معدنی را آشکار می کند.

ناخالصی پوکه

برخی معادن به دلیل عدم استفاده از تجهیزات مناسب و یا عدم داشتن دقت و حوصله لازمه در استخراج و جابجایی پوکه، ناخالصی موجود در تپه های پوکه زیاد است، یعنی پوکه ی خالص با خاک، ماسه، سنگ و غیره ترکیب شده است. خب قطعا بهترین پوکه، زمانی بهترین نتایج را در فعالیت ها دارد که درصد ناخالصی های آن کمتر باشد.

نیاز شما

معیار های بعدی در تعیین بهترین پوکه، مرتبط با هدف و استفاده شما از پوکه می باشد، یعنی با توجه به نیازی که دارید، بهترین پوکه معدنی مشخص می شود. به عنولن مثال اگر هدف شما از تقاضای پوکه جهت ساخت بلوک هاس سبک باشد؛ با توجه با قالب و اندازه بلوک ها باید بهترین پوکه معدنی را انتخاب کنید به صورتی که پوکه های درشت تر برای اندازه بلوک های بزرگ تر مناسب تر هستند.

اما بحث مهمی که در استفاده از پوکه بیشتر سوال می شود، تشخیص بهترین پوکه برای شیب بندی می باشد. البته باید گفت بهتر است در شیب بندی از پوکه های درشت تر و سبکتر استفاده کرد. البته در این زمینه وبسایت تخصصی منتشلو می تواند بهترین پوکه برای شیب بندی را برای تعریف و ارستل نماید.

استفاده از پوکه در کف سازی و شیب بندی؛ بسیار مقرون به صرفه بوده و مزایای بسیار خوبی به لحاظ استحکام، وزن پایین و عایق بودن دارد و باعث احساس آرامش و امنیت بیشتر در منازل شما خواهد شد.

 

رنگ پوکه معدنی

پوکه معدنی سیاه و محکم

احتمالا دیده اید که برخی معادن پوکه سفید تولید می کنند و برخی پوکه سیاه و حتی برخی از دیگر رنگ ها! اما واقعا کدام یک بهتر است؟ پوکه سفید یا پوکه سیاه؟ آیا می توان این مورد را به عنوان معیار تعیین بهترین پوکه معدنی قرار دهیم؟

باید گفت رنگ پوکه بسیار کم در تعیین بهترین آن موثر است، چرا که احتمال دارد پوکه ای با رنگ سفید اما با داشتن معیار های چگالی و ناخالصی مناسب، بسیار بهتر از پوکه ای سیاه اما بدون داشتن این معیار ها باشد. اما به هر حال در شرایطی که هر دو رنگ پوکه در تمام معیار ها بجز رنگ آن مساوی باشند، پوکه سیاه به دلیل سختی بیشتر به پوکه سفید ارجعیت دارد، مگر اینکه پوکه را برای استفاده در موارد تزیینی نیاز داشته باشند.

azita niazi
azita niazi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋