azita niazi

azita niazi

توسط ۱۶ نفر دنبال می شود
 ۳۲ نفر را دنبال می کند

نحوه انتخاب بهترین پاوربانک برای دستگاه های موبایل

همه ما در شرایطی بوده ایم که آرزو می کنیم هرگز باتری الکترونیک دستگاه موبایل ما تمام نشود، خصوصاً در موارد اضطراری. دانستن نحوه انتخاب پاوربانک برای راحتی و ایمنی شما ضروری است. خوشبختانه دستگاه هایی وجود دارند که می توانند در هر زمان که لازم باشد به باتری تلفن و رایانه لوحی ما عمر طولانی تری می دهند. هنگامی که ایده ای از آنچه در پاور بانک جستجو می کنید دریافت کردید ، دیگر هرگز نگران یک گوشی هوشمند مرده یا در حال مرگ نخواهید بود.

 

نحوه انتخاب پاوربانک

در ابتدا ، ما در مورد مهمترین مواردی که هنگام شروع خرید برای پاوربانک ها باید توجه زیادی داشته باشیم ، بحث خواهیم کرد. ممکن است فکر کنید که همه آنها وقتی یکسان ساخته شده اند که در واقع همه آنها از جهات عمده با یکدیگر متفاوت هستند.

 

1. ظرفیت

 

ظرفیت یک پاور بانک به طور معمول در میلی آمپر توصیف می شود و این مهمترین رقمی است که باید به آن توجه شود. این مقدار کل نیرو را که بسته برای شما در هنگام نیاز به شارژ ذخیره خواهد کرد ، توصیف می کند. به عنوان مثال ، شما می توانید پاوربانک های 10،000mAh یا حتی پاوربانک های 20،000mAh را پیدا کنید.

بسته به دستگاه هایی که قصد شارژ دارید ، ممکن است به ظرفیت کم و بیش نیاز داشته باشید. بیشتر تلفن های هوشمند با پاوربانک 10000 میلی آمپری بیش از میزان کافی شارژ دریافت می کنند که بسته به دستگاهی که دارید ، سه یا چهار بار شارژ می شود. با این حال ، اگر وسایل الکترونیکی بزرگتری مانند نینتندو سوییچ دارید ، می خواهید یکی با 20،000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر در نظر بگیرید.

 

2. بنادر موجود

پورت هایی که در پاوربانک شما موجود است ، بر راحتی دستگاه و تعداد دفعات استفاده از آن تأثیر می گذارد. بیشتر افراد می دانند که یک درگاه کافی است ، زیرا احتمالاً هر بار فقط یک دستگاه را شارژ می کنند. اگرچه ، به شما توصیه می شود پاوربانکی را انتخاب کنید که حداقل دو پورت داشته باشد و از شارژ دوگانه پشتیبانی کند.

اگر کسی هستید که مرتباً با دوستان یا خانواده خود سفر می کنید ، مطمئناً یک پاوربانک با چندین پورت می خواهید تا بتوانید همزمان دستگاههای همه را شارژ کنید. در غیر این صورت ، متوجه خواهید شد که شارژ دستگاه های شما می تواند دو یا سه برابر بیشتر از حد انتظار طول بکشد.

 

3. اندازه و وزن

اگرچه ممکن است در ابتدا پیش پا افتاده به نظر برسد ، شما از اهمیت و اندازه پاوربانک متعجب خواهید شد. آخرین چیزی که می خواهید این است که در سفر با وسیله ای سنگین تر از آجر گیر کنید. در حالت ایده آل ، شما دستگاهی می خواهید که کمتر از 10 اونس وزن داشته باشد و به راحتی در کف دست شما قرار بگیرد.

در بیشتر موارد ، پاوربانک هایی که ظرفیت بالاتری دارند فقط به دلیل اندازه باتری های مورد نیاز بزرگتر خواهند شد. علاوه بر این ، اگر یک پاوربانک با بیش از دو پورت را انتخاب کنید ، بزرگتر از سایر دستگاه های موجود در بازار است. هرچه پاور بانک شما از وزن کمتری برخوردار باشد ، راحت تر خواهد بود که در همه جا با خود بیاورید.

 

4. سرعت شارژ

این ویژگی بزرگ دیگری است که از یک پاور بانک به دیگری متفاوت خواهد بود. سرعت شارژ نه تنها میزان شارژ سریع بانک بلکه تعیین سرعت شارژ دستگاه های شما را تعیین می کند. یک پاوربانک با کیفیت بالا حداقل دارای یک یا دو پورت مجهز به Quick Charge 3.0 یا بالاتر است.

یک درگاه Quick Charge 3.0 می تواند در کمتر از چند ساعت به راحتی به آیفون شما 100٪ دوام برساند. اگرچه یک پاوربانک وجود ندارد که به سرعت پریز دیواری کار کند ، اما شارژ کامل تلفن شما چند ساعت طول نمی کشد. حتی اگر به دنبال یک شارژ سریع باتری هستید ، لازم نیست بیش از یک ساعت صبر کنید.

مرتبط: تکنولوژی شارژ سریع موبایل

 

ویژگی های اختیاری برای در نظر گرفتن

جدا از ویژگی های فوق که مهمترین موارد در نظر گرفتن هستند ، شما همچنین می خواهید این ویژگی ها را تحت توصیه قرار دهید.

 

5. پوشش ضد لغزش

تا زمانی که برای اولین بار پاوربانک خود را رها نکنید ، متوجه خواهید شد که پوشش ضد لغزش چقدر ارزشمند است. بسیاری از افراد هنگام شارژ دستگاه های خود باید بانک خود را نگه دارند و شما مطمئناً نمی خواهید که از دست شما خارج شود و از دستگاه های شما خارج شود.

نوعی از پوشش ضد لغزش بسیار توصیه می شود ، یا خرید آستینی را که می توانید دور دستگاه بپیچید ، در نظر بگیرید.

 

6. کابل های شامل

یافتن پاور بانکی که دارای کابل های اضافی باشد دشوار است ، اگرچه اگر قادر به خرید آن هستید ، باید به فکر خرید آن باشید. شما نه تنها می خواهید اطمینان حاصل کنید که پاور بانک همراه با یک کابل USB برای شارژ بانک ، بلکه کابل های اضافی برای دستگاه های شما نیز ارائه می شود. با این کار همه آنچه برای استفاده از پاوربانک درست خارج از جعبه نیاز دارید را به شما می دهد.

 

7. ضمانت نامه

همانند سایر محصولات الکترونیکی ، ضروری است که ضمانت بازگشت به نقص تولید کننده را داشته باشید. به همان اندازه که مفید هستند ، وسایل الکترونیکی نیز متغیر هستند و شما نمی خواهید 30 روز پس از خرید از جیب پاور بانک خود را تعویض کنید. توصیه می شود دستگاهی را در نظر بگیرید که حداقل با 12 ماه ضمانت پشتیبانی شود. امن ترین تلفن های همراه: http://amniatt.blogfa.com/post/5

 

8. چراغ های نشانگر LED

هنگام شارژ کردن دستگاه هایتان ، از داشتن چراغ های نشانگر LED یا یک صفحه LCD که به شما می گوید چه مقدار باتری در پاور بانک باقی مانده است ، قدردانی خواهید کرد. این همه حدس را از تلاش برای فهمیدن زمان زمان شارژ مجدد دستگاه می گیرد.

 

azita niazi
azita niazi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋