آتش مهار البرز

آتش مهار البرز

مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.
توسط ۵ نفر دنبال می شود

معرفی سیستم GST

سیستم های اعلام حریق از چندین دستگاه تشکیل شده اند که در شبکه ای منسجم قرار می گیرند. این سیستم ها مجهز به اجزایی مانند آشکارساز های حریق می باشد که در انواع مختلفی دارند. این آشکارساز ها که تحت عنوان دکتورهای آتش نشانی شناخته می شوند با سنسورهای تشخیص دهنده دود، حرارت، شعله و یا گازهایی خاص، بروز آتش سوزی و یا خطر شروع حریق را شناسایی کرده، پیام هشدار را از طریق سیستم به پنل کنترل ارسال می کنند.

یکی از انواع این سیستم ها برند GST می باشد که تحت استانداردهای جهانی نظیر CCCT چین، استاندارد جهانی CE و LPCB اروپا تولید شده و در ایران نیز قابل سفارش، نصب و راه اندازی می باشد.

 

شرکت انگلیسی GST یکی از برترین تولید کننده های این سیستم ها در دنیا می باشد و محصولات آن در کشور چین تولید می شوند.

محصولات جی اس تی

  • دتکتورهای حرارتی، دود، شعله، گاز، ترکیبی و ..
  • پنل اعلام کننده حریق و تکرار کننده
  • آژیر و آژیر فلاشر
  • شستی
  • و ...

کلیه محصولات این برند در ایران موفق به اخذ تاییدیه های سازمان آتش نشانی گردیده اند.

 

ویژگی های کلیدی

یکی از قابلیت های مهم این سیستم توانایی آن در فعال کردن دستگاه های هشدار دهنده نظیر آژیر و فلاشر ها در مدت زمان تنها یک ثانیه است. قدرت ارسال سیگنال خطر در سیستم GST به حدی است که در کمترین زمان ممکن بروز حریق را شناسایی و اعلام می نماید و در نتیجه به طور چشمگیری از خسارات ناشی از آتش سوزی های وسیع پیشگیری می نماید.

همچنین یکی دیگر از مزایای این سیستم ها قابلیت عیب یابی خودکار پنل آنهاست که در بین برند های مشابه، یک قابلیت منحصر به فرد به شمار می رود.

این سیستم مناسب نصب در کلیه کارخانجات، سوله ها و انبارهای نگهداری، ساختمان و مجتمع های بزرگ اداری ،تجاری و مسکونی و اماکن مشابه می باشد. برای سفارش سیستم اعلام حریق GST در ایران می توانید از طریق این لینک و یا مراجعه به وبسایت آتش مهار البرز به نشانی www.atash-mahar.com اقدام فرمائید.

 

آتش مهار البرز
آتش مهار البرز مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋