آریا حریق

آریا حریق

شرکت آریا حریق با بیش از 20 سال سابقه در زمینه های ساخت تجهیزات آتش نشانی، تولید و تجهیز خودرو های اطفا حریق، نصب و اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معرفی معتبرترین برند تجهیزات اعلام حریق در بلغارستان

استفاده از تجهیزات اعلام حریق با کیفیت می تواند، ایمنی و امنیت ساکنین و افراد حاضر در ساختمان را نیز افزایش دهد. زیرا اعلام و اطلاع آتش سوزی و حریق در زمان مناسب و در مراحل اولیه شکل گیری، سبب می شود تا مردم نسبت به خروج از محل و یا اقدام به خاموشی شعله ها عمل کنند.

به دلیل اهمیت و نقش اساسی تجهیزات سیستم اعلام حریق، برند های زیادی در دنیا در زمینه تولید آنها فعالیت می کنند. یونی پاس یکی از این برند ها است در کشور بلغارستان شروع به فعالیت کرده است.

 

این شرکت در سال 1995 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان مجرب، سبب شده تا همواره کیفیت تولیدات این برند، در سطح جهانی مطرح باشد.

محصولات

به دلیل تنوع بالا در تولید، از محصولات این برند در بسیاری از ساختمان ها و سازه ها استفاده می شود. انواع تجهیزات سیستم اعلام حریق یونی پاس شامل:

      1.کنترل پنل اعلام حریق

      2.انواع دتکتور دودی، گازی و حرارتی

      3.شستی اعلام حریق

      4.آژیر اعلام حریق

این محصولات در دسته بندی های متعارف (کانونشنال) و آدرس پذیر در بازار موجود هستند.

برای خرید سیستم اعلام حریق یونی پاس و مشاهده محصولات و استعلام قیمت، به وبسایت Aryaharigh.com مراجعه نمایید.

آریا حریق
آریا حریق شرکت آریا حریق با بیش از 20 سال سابقه در زمینه های ساخت تجهیزات آتش نشانی، تولید و تجهیز خودرو های اطفا حریق، نصب و اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋