آتش مهار البرز

آتش مهار البرز

مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.
توسط ۵ نفر دنبال می شود

برترین برندهای سیستم اعلام و اطفا حریق

 

تنوع برند سیستم های اعلام حریق در دنیا و از جمله در کشور خودمان ایران، بسیار بالا می باشد. هر یک از این سیستم ها دارای تجهیزات منحصر به فرد خود با ویژگی های خاص می باشند. به کمک نصب سیستم های اعلام کننده و اطفا حریق استاندارد می توانید از بروز خسارات جانی و مالی گسترده در زمان بروز حریق پیشگیری نمائید.

توانایی اطفای موفقیت آمیز حریق پیش از صدمه و آسیب های جدی به ساختمان و افراد، از ویژگی های مهم هر نوع سیستم می باشد. بنابراین مهم است که برند استاندارد با عملکرد خوبی را برای ساختمان مورد نظر خود انتخاب نمائید. 

معرفی بهترین برند های سیستم اعلام حریق

کاربرد هر یک از برندهای سیستم اعلام حریق با دیگری متفاوت می باشد. برخی از معروف ترین سیستم ها که در ایران نیز موجود هستند، عبارتند از:

سیستم اعلام حریق ZETA

سیستم آریاک

سیستم کانونشنال سنس

سیستم متعارف GST

سیستم TESLA

آپولو

سنس

زیتکس

و ...

 

سیستم آریاک

یکی از برندهای مطرح اعلام و اطفای حریق در ایران سیستم اطفا حریق آریاک می باشد که توسط شرکتی با همین نام تولید و طراحی شده است. اجزای مختلفی در این سیستم ها طراحی شده اند که عملیات تشخیص و اطفای حریق را بخوبی انجام می دهند. برخی از این تجهیزات عبارتند از دتکتورها در انواع مختلف دودی، حرارتی و ... به همراه آژیر های هشدار دهنده، شاسی ریست کننده، دستگاه کنترلر و ...

سیستم های اعلام حریق آریاک در چند نوع مختلف 2 زون، 4 زون و سیستم های ۶ زون طراحی و تولید شده اند. 

 

سیستم کانونشنال سنس

این سیستم در اصل از انواع متعارف می باشند که اجزای آن با توجه به آدرس خاصی عمل نمی نمایند. بلکه کنترلر این سیستم ها بر اساس منطقه یا زون تعیین شده عمل می نماید. سیستم کانونشنال سنس ساخت ایران می باشد و دارای اجزای مختلف و متنوعی از جمه کنترل پنل، انواع آشکار ساز دودی و حرارتی، آژیر و ... می باشند.

 

سیستم zeta

سیستم زتا نیز دارای انواع متعارف و آدرس پذیر می باشد. سیستم های آدرس پذیر قابلیت تشخیص کلیه اجزای تعریف شده را به صورت مجزا دارا می باشند. در نتیجه در این سیستم ها هر یک از آشکارسازها، آژیر ها و شستی ها دارای آدرس اختصاصی می باشند. 

از جمله مزایای مهم سیستم های اعلام حریق زتا حساسیت بسیار خوب دتکتورها، قابلیت شناسایی کلیه اجزا به صورت دقیق و ارسال هدفمند به کنترلر هوشمند با قابلیت زون بندی دقیق می باشد. 


اعلام حریق GST

سیستم اعلام حریق جی اس تی از سیستم های با کیفیت ساخت کشور انگلستان است که شامل اجزای متنوع و کاملی از جمله انواع شاسی ها، دتکتورها، مرکز های کنترل و ... می باشد. این سیستم ها در ایران نیز بطور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و از کیفیت و عملکرد بالایی نیز برخوردار می باشند. 

سیستم آپولو

سیستم اعلام حریق Apollo محصول کشور انگلستان می باشد. برند آپولو یکی از مطرح ترین نام ها در دنیا است که محصولات آن دارای طیف وسیعی از تجهیزات اعلام و اطفا کننده حریق با کیفیت بسیار بالا، استانداردهای معتبر جهانی به همراه قیمت مناسب می باشند. 

تمامی سیستم های معرفی شده از برندهای مطرح و با کیفیت موجود در بازار ایران می باشند.

آتش مهار البرز
آتش مهار البرز مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋