آتش مهار البرز

آتش مهار البرز

مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.
توسط ۵ نفر دنبال می شود

آتش مهار البرز ، پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی و ایمنی در حسن آباد تهران

فروشگاه اینترنتی آتش مهار البرز فعال در زمینه تامین و عرضه انواع لوازم و البسه آتش نشانی، تجهیزات اعلام و اطفا حریق، تجهیزات حفاظت فردی و انواع کپسول های آتش نشانی با بالاترین کیفیت می باشد؛ این شرکت فعالیت خود را در تهران از اسفند ماه سال 1380 شمسی با هدف واردات و فروش تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، همچنین سرویس و کنترل شارژ خاموش کننده‌های دستی حریق آغاز نمود و پیش از شروع بکار این فروشگاه آنلاین ، محصولات درخواستی مشتریان، به صورت سنتی و استعلامی تامین می گردید .

 

آتش مهار البرز

نظر به حسن توجه و اعتماد شما سروران عزیز،  به منظور سهولت در دسترسی به اطلاعات و مشخصات محصولات و همچنین امکان سفارش و خرید آنلاین، بر آن شدیم فروشگاه اینترنتی آتش مهار البرز را راه اندازی نماییم.

مفتخریم که گستره بسیار زیاد و تنوع فراوان محصولات با کیفیت، با بالاترین استانداردهای روز دنیا، در فروشگاه آنلاین آتش مهار البرز، در کنار تلاش مستمر و روزانه ما در ارائه خدمات بهتر، سبب رضایت شما عزیزان گردیده است.

امید است با نظرات و انتقادات خود ما را در این مهم یاری فرمایید.

برخی از محصولات و خدمات این مجموعه 

- انواع کپسول آتش نشانی 

- انواع جعبه و شیلنگ آتش نشانی 

- مانیتورهای آتش نشانی و اتصالات جانبی

- انواع شیر های آتش نشانی 

- سیستم های تنفسی و ماسک 

- فن های تخلیه دود 

- لباس های عملیاتی اعم از ( ماسک - کفش - دستکش - کلاه و هود )

خدمات آتش مهار البرز 

مجموعه آتش مهار البرز آماده ارائه خدمات مشاوره آتش نشانی ، مشاوره خرید تجهیزات و لوازم ، و نصب و اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق است. جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت به وب سایت این مجموعه به آدرس www.atash-mahar.com مراجعه نمایید.

آتش مهار البرز
آتش مهار البرز مجموعه آتش مهار وارد کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی در ایران است. همچنین این مجموعه نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه ی آتشنشانی و ایمنی در ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋