آرشا صنعت

آرشا صنعت

آرشا صنعت نماینده رسمی sew در ایران ، پخش و فروش برترین برندهای گیربکس صنعتی و الکتروموتورهای صنعتی | arshasanat.com
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

دلیل کیفیت بالای محصولات Hydro Mec

شرکت های زیادی در دنیا، اقدام به تولید انواع گیربکس های صنعتی با توان های متفاوت می کنند. اما تنها تعدادی از آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین از آنها در انواع صنایع و کارخانه ها استفاده می کنند. یکی از این شرکت ها که گیربکس های مرغوبی تولید می کند، شرکت هیدرومک است. گیربکس های هیدرومک در انواع حلزونی، شفت موازی، شفت مستقیم، بول و ... تولید می شود.

 

این شرکت از سال 1983 فعالیت خود را در کشور ایتالیا شروع کرده و به دلیل عمر طولانی و کیفیت بالای محصولاتش، برندی قابل اعتماد به شمار می رود. یکی از نقاط قوت شرکت هیدرومک در تولید محصولاتش، استفاده از جدیدترین تکنولوژی و فناوری ها می باشد. این ویژگی سبب شده از گیربکس های آن در انواع صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، کارخانه های سیمان، نخ ریسی و ... استفاده شود.

از مزیت های گیربکس های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

     وزن آنها سبک است

     عملیات نصب و راه اندازی راحتی دارند

     توانایی تحمل بار های با وزن بالا را دارند

     اندازه های مناسبی دارند

     و ...

 

اگر به دنبال خرید گیربکس هیدرومک با قیمت مناسب هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت آرشا صنعت به آدرس Arshasanat.com محصولات این برند را مشاهده کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. آرشا صنعت نمایندگی برند هیدرومک در ایران می باشد. خرید از آرشا صنعت سبب دریافت گارانتی رسمی و معتبر به همراه خدمات پس از فروش از این مجموعه می شود.

آرشا صنعت
آرشا صنعت آرشا صنعت نماینده رسمی sew در ایران ، پخش و فروش برترین برندهای گیربکس صنعتی و الکتروموتورهای صنعتی | arshasanat.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋