آرشا صنعت

آرشا صنعت

آرشا صنعت نماینده رسمی sew در ایران ، پخش و فروش برترین برندهای گیربکس صنعتی و الکتروموتورهای صنعتی | arshasanat.com
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

دلایل محبوبیت بسیار بالای گیربکس های اس ای دبلیو چیست ؟

هنگامی که صحبت از گیربکس های صنعتی می شود اولین برندی که به ذهن می رسد SEW آلمان است اما چرا این شرکت در کل دنیا و در میان صنایع مختلفی که از گیربکس ها استفاده می کنند انقدر محبوب و شاخته شده است ؟ در ادامه به بررسی علل این اعتبار و محبوبیت خواهیم پرداخت. 

شرکت المانی اس ای دابلیو که چندین دهه است در حال فعالیت و تولید گیربکس ها و الکتروموتور های صنعتی در بالاترین سطح کیفی است در هر 5 قاره و در کشور های متعدد نمایندگی ها و عاملیت های فروش زیادی دارد. در ابتدای مسیر این برند از آن جا که از اولین تولیدکنندگان گیربکس های خاص و صنعتی به شمار می رفت به سرعت توانست مشتریان زیادی را از آن خود کند و سپس با بیشتر شدن رقابت در بازار استراتژی این برند روی بیشتر کردن کیفیت محصولات و البته خدمات پس از فروش متمرکز شد. 

 

پس کیفیتی و البته قیمت گیربکس SEW که نسبت به سطح و عملکرد آن بسیار مناسب است دو دلیل اصلی محبوب شدن این محصولات دربین  صنایع سبک و سنگین بود. سومین دلیل را می توان به تنوعی که در لیست محصولات این شرکت دیده می شود نسبت داد شما از گیربکس های حلزونی تا خورشیدی و..حتی مدل های دو متغیر و ضد انفجار را می توانید به راحتی خریداری کنید. 

وب سایت آرشا صنعت نمایندگی رسمی و عاملیت فروش محصولات اس ای دبلیو در ایران است و شما می توانید جهت خرید گیربکس و موتور های ساخت این برند وارد آدرس مشخص شده شوید و با بهترین قیمت و گارانتی محصول مورد نظر خود را بخرید. ارسال محصول به تمام شهر های کشور رایگان است و خدمات پس از فروش نظیر سرویس و تعمیرات نیز توسط تیم متخصص آرشا صنعت ارائه خواهد شد 

آرشا صنعت
آرشا صنعت آرشا صنعت نماینده رسمی sew در ایران ، پخش و فروش برترین برندهای گیربکس صنعتی و الکتروموتورهای صنعتی | arshasanat.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋