امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عرضه جهانی هدست اپل ویژن پرو احتمالا قبل از WWDC 2024 آغاز خواهد شد

عرضه جهانی هدست اپل ویژن پرو احتمالاً قبل از WWDC 2024 آغاز می‌شود

اپل احتمالاً هدست ویژن پرو خود را قبل از رویداد سالانه توسعه‌دهندگان در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

«مینگ چی کو»، تحلیلگر مسائل اپل با انتشار پستی می‌گوید اپل احتمالاً هدست ویژن پرو خود را قبل از بزرگ‌ترین رویداد سالیانه توسعه‌دهندگان خود یعنی WWDC 2024 در بازارهای جهانی و در خارج از ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

وی همچنین در پست خود به این موضوع اشاره کرد که اپل قصد دارد در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC)، جزئیات جدیدی در مورد visionOS به اشتراک بگذارد. در همین راستا برای اینکه شرکت بتواند عملکرد خوبی را در پیش بگیرد، باید هدست ویژن پرو را قبل از این رویداد بزرگ در بازارهای بین‌المللی خارج از ایالات متحده عرضه کند.

عرضه این هدست در سطح بین‌المللی قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ظاهراً اپل را قادر می‌سازد تا اکوسیستم توسعه جهانی را برای visionOS ارتقا دهد.

عرضه جهانی هدست اپل ویژن پرو احتمالاً قبل از WWDC 2024 آغاز می‌شود

عرضه جهانی هدست ویژن پرو قبل از کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل آغاز می‌شود

مینگ-چی کو تحلیلگر اپل توضیح داد که به‌دلیل عرضه محدود، هدست ویژن پرو ابتدا به‌صورت انحصاری در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این شرکت ظاهراً می‌خواهد اطمینان حاصل کند که فرایند فروش به‌خوبی پیش می‌رود و زمان کافی برای اصلاح باگ‌های نرم‌افزاری در اختیار داشته باشد. سپس این هدست را در بازارهای جهانی عرضه کند. مینگ-چی کو می‌گوید بعد از سپری‌شدن بازه زمانی اولیه، هدست ویژن پرو آماده عرضه در کشورهای دیگر نیز خواهد بود.

در واقع اپل به‌صورت دقیقی عرضه هدست ویژن پرو را برنامه‌ریزی کرده است و کاربران سایر کشورها نیز می‌توانند درنهایت این هدست را خریداری کنند.

اپل از سال 2007 هر سال WWDC را در اوایل ماه ژوئن برگزار کرده است، بنابراین احتمال دارد همین برنامه را برای سال جاری میلادی نیز در پیش بگیرد. اوایل ژانویه، «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز اعلام کرد که عرضه ویژن پرو در بازارهای جهانی فاصله زیادی با عرضه آن در آمریکا نخواهد داشت. گفته می‌شود اپل در نظر دارد هدست خود را در بریتانیا، کانادا و چین، به عنوان بازارهای بعدی به فروش برساند.

با توجه به اینکه انتظار می‌رود تنها 80 هزار دستگاه در هنگام عرضه در ایالات متحده در دسترس باشد، انتظار می‌رود این هدست به سرعت فروخته شود و پس از آن با تأخیرهای طولانی برای عرضه مواجه شود.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋