مهندس کوچولو

مهندس کوچولو

یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

تاریخ عرضه احتمالی هدست ویژن پرو در ایالات متحده فاش شد

تاریخ عرضه احتمالی هدست ویژن پرو در آمریکا فاش شد

یک سایت چینی تاریخ و روز عرضه هدست ویژن پرو را فاش کرده است.

هنگامی که اپل برای اولین‌بار هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را در ژوئن 2023 (خردادماه 1402) به نمایش گذاشت، این شرکت اعلام کرد که این محصول را در اوایل سال 2024 عرضه خواهد کرد. اکنون یک گزارش تأییدنشده وجود دارد که تاریخ دقیق عرضه ویژن پرو را مشخص می‌کند.

سایت چینی Wall Street Insights ادعا می‌کند که اطلاعاتی انحصاری در دست دارد که نشان می‌دهد ویژن پرو در روز شنبه، 27 ژانویه (7 بهمن‌ماه 1402) در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که این سایت 27 ژانویه را به منطقه زمانی در چین اعلام کرده و در آمریکا این تاریخ باید 26 ژانویه باشد، یعنی روز جمعه که تاریخ محتمل‌تری برای عرضه این محصول است.

تاریخ احتمالی عرضه ویژن پرو

اپل به‌ندرت محصولات سخت‌افزاری خود را در روزهای شنبه عرضه می‌کند، بنابراین بعید به‌نظر می‌رسد که هدست ویژن پرو در روز شنبه 7 بهمن عرضه شود. این شرکت ترجیح می‌دهد محصولات خود را در روزهای هفته در آمریکا روانه بازار کند تا با ساعات کاری عادی مطابقت داشته باشد و حداکثر پوشش رسانه‌ای و واکنش بازار سهام را تضمین کند. جمعه، 6 بهمن احتمالاً پیش‌بینی دقیق‌تری است، زیرا اپل به‌طور عمده جمعه‌ها را برای عرضه دستگاه‌های جدید خود انتخاب می‌کند.

تاریخ عرضه احتمالی هدست ویژن پرو در آمریکا فاش شد

اپل تاکنون فقط گفته است که هدست ویژن پرو «اوایل» 2024 عرضه می‌شود و هنوز هیچ چهارچوب زمانی خاصی برای پیش‌خرید و عرضه محصول اعلام نکرده است. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور اپل، اخیراً گفته بود که انتظار دارد ویژن پرو در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه (بهمن‌ماه) روانه بازار شود که درواقع با گزارش این سایت مطابقت دارد. از سوی دیگر، «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در بیان اینکه اپل قصد دارد این دستگاه را در ماه فوریه عرضه کند، قاطعانه‌تر بوده است.

درحال‌حاضر وضعیت بازار هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی خوب به‌نظر نمی‌رسد، اما ویژن پرو اپل می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد؛ اگرچه با قیمت اولیه 3499 دلاری این هدست، تنها تعداد محدودی از افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت.

مهندس کوچولو
مهندس کوچولو یه مهندس خسته که مهندس کوچولوی درونش زنده است و دایم داره میچرخه دنبال چیزای جالب و جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋