برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اپل ویژن پرو احتمالا تا اواسط ژوئن در چین عرضه خواهد شد

اپل ویژن پرو احتمالاً تا اواسط خردادماه در چین عرضه می‌شود

گزارشی تازه مدعی است که هدست اپل ویژن پرو در ماه مه (خرداد) روانه بازار چین می‌شود تا احتمالاً برای WWDC 2024 آماده باشد.

گزارشی تازه به نقل از منابع زنجیره تأمین حکایت از آن دارد که هدست اپل ویژن پرو در زودترین حالت، در ماه آوریل (فروردین) و در دیرترین حالت، در ماه مه (خرداد) وارد بازار چین خواهد شد. این هدست به‌تازگی تنها در ایالات‌متحده آمریکا عرضه شده، اما به‌زودی قرار است در چند کشور دیگر نیز رسماً به بازار بیاید.

براساس گزارش خبرگزاری Wall Street News، فرایند ثبت هدست ویژن پرو در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رو به پایان است. با تکمیل این مرحله، مسیر برای عرضه این هدست در این کشور بزرگ آسیایی هموار خواهد شد. بااین‌حال، ظاهراً عرضه ویژن پرو در ابتدا در این کشور محدود خواهد بود.

عرضه هدست ویژن پرو در خارج از ایالات‌متحده آمریکا

اگرچه اپل از عرضه ویژن پرو در کشورهای دیگر در ماه‌های آینده خبر داده، اما به‌طور رسمی نام کشورها یا تاریخ عرضه اعلام نشده است. بااین‌حال، «مارک گرمن» از بلومبرگ نیز به نقل از منابع آگاه خود گفته بود که فاصله میان عرضه در ایالات‌متحده و دیگر کشورها چندان طولانی نخواهد شد.

اپل ویژن پرو احتمالاً تا اواسط خردادماه در چین عرضه می‌شود

به گفته گرمن، کوپرتینویی‌ها در مرحله نخست، درحال آماده‌سازی شرایط عرضه این هدست در بریتانیا و کانادا هستند. سپس نوبت به عرضه در چند کشور اروپایی نظیر فرانسه و آلمان خواهد رسید. در آسیا نیز پس از چین باید منتظر عرضه در ژاپن، هنگ‌کنگ و کره جنوبی باشیم.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس امور اپل، پیش‌تر مدعی شده بود که عرضه ویژن پرو در خارج از آمریکا پیش از کنفرانس توسعه‌دهندگان 2024 آغاز می‌شود. به گفته او، اپل در این کنفرانس می‌خواهد اطلاعاتی را با توسعه‌دهندگان جهانی خود در میان بگذارد و به‌ همین دلیل از قبل، عرضه در سایر کشورها را شروع خواهد کرد.

از زمانی که هدست ویژن پرو روانه بازار شده، آزمایش‌های مختلفی ازجمله آزمایش دوام روی آن صورت گرفته است. همچنین وب‌سایت iFixit این دستگاه را کالبدشکافی کرده تا بتوانیم پیچیده‌ترین سخت‌افزار تاریخ اپل را ببینیم.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋