amirjafar

amirjafar

امروز روزه زندگی کردنه

راهنمای خرید بهترین غذای خشک گربه

بهترین غذای خشک گربه هر صاحب گربه ایده ای دارد که غذای گربه برای بچه گربه اش مناسب است - و آنها درست می گویند. غذاهای خشک ، مرطوب و خام گربه ها مزایای خود را دارند ، اما معایبی نیز دارند ، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام نوع غذای گربه برای گربه شما مناسب است.

غذای خشک گربه عالی است زیرا می توانید هر زمان و هر زمان که بخواهید غذای گربه خود را بخورید. همچنین بسیار بادوام است و یکی از ارزان ترین گزینه ها برای غذای گربه است. همیشه باید مطمئن شوید که بهترین غذای خشک گربه حاوی مواد طبیعی است - به ویژه پنج ماده اولیه روی برچسب. غذای خشک گربه همیشه باید با غذای مرطوب ، ترجیحاً از مواد طبیعی مانند مرغ یا ماهی ، استفاده شود.

انواع غذای گربه براساس ساختار

 

مواد غذایی مرطوب

بهترین غذای گربه خیس نسبت به کباب آب بیشتری دارد ، بنابراین می تواند برای گربه شما بسیار مفید باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، گربه ها به طور طبیعی آب نمی نوشند و باید برای استفاده از یک کاسه آب آموزش ببینند. اگر این کار نمی کند ، می توانید گربه خود را روی غذای مرطوب بگذارید تا رطوبت شما افزایش یابد. با این حال ، غذاهای کنسرو شده و مرطوب می توانند کمی گرانتر از غذاهای خشک باشند و نگهداری و سرو آنها بسیار آسان است.

غذای خام

رژیم خام کاملاً طبیعی است و از رژیمی که بهترین غذای خشک گربه شما در طبیعت تجربه می کند تقلید می کند. در طبیعت ، گربه ها بسیار گوشتخوار هستند و فقط گوشت خام می خورند. بنابراین ، می تواند برای آنها بسیار مفید باشد که سعی کنند این را در خانه پخش کنند. رژیم غذایی گربه های خام معمولاً حاوی محصولاتی مانند BHA و BHT نیست. اینها نگهدارنده های شیمیایی هستند و به طور بالقوه برای حیوانات مضر هستند. با این حال ، پختن گوشت خام برای گربه ها هر روز می تواند گران و وقت گیر باشد ، به ویژه با توجه به مشکل اضافی غذای خراب و نگهداری آن. به همین دلیل همیشه برای بسیاری از صاحبان گربه ها گزینه مناسبی نیست.

گربه ها عطش کمی دارند که می تواند منجر به کم آبی بدن و در نهایت مشکلات ادراری و کلیوی شود. غذای مرطوب می تواند به کمبود آبی که گربه مصرف می کند کمک کند. اگر تصمیم دارید از غذای مرطوب استفاده کنید ، بهتر است یک برنامه غذایی برای گربه خود تنظیم کنید تا بتواند هر وعده غذایی خود را کامل کند.

نیازهای اصلی تغذیه ای گربه ها

بهترین غذای خشک گربه گربه ها نیازی به کربوهیدرات ندارند ، اگرچه ذرت ، گندم و برنج به عنوان پرکننده غذای کنسروی و خشک گربه استفاده می شود. سایر مواد ، مانند چسب ، طعم دهنده و رنگ آمیزی ، توسط تولید کنندگان غذای گربه به منظور رفع نیازهای زیبایی مصرف کننده اضافه می شوند. اگرچه نگهدارنده ها برای تازه نگه داشتن غذا برای گربه های ما ضروری هستند ، اما غذاهای کنسروی را هرگز نباید به مدت طولانی رها کرد.

چه عناصر غذایی در غذاهای گربه بد است؟

همانطور که چیزهایی وجود دارد که باید به گربه خود بدهید ، لیستی از موادی وجود دارد که گربه شما نباید بخورد. برخی از ترکیبات برای گربه ها مناسب نیست و در صورت مصرف می تواند به آنها آسیب برساند.

اکثر این ترکیبات بد به عنوان مواد بی کیفیت طبقه بندی می شوند. اگر این مواد با قیمت ارزان در دسترس باشند یا مبهم یا بدون نسخه باشند ، می توانند ناسالم بوده و مشکلات سلامتی گربه شما از جمله دیابت ، بیماری کلیوی ، سرطان و چاقی را بدتر کنند. همچنین لیستی از مواد تشکیل دهنده وجود دارد که قطعاً باید از آنها اجتناب کنید - کیفیت پایین یا نه. ترکیباتی مانند رنگ ها یا طعم دهنده های مصنوعی ، نگهدارنده های مصنوعی یا مصنوعی ، ذرت ، گندم ، سویا ، شکر ، هرگونه محصولات جانبی ، چربی رنده شده ، کاراگینان ، ویتامین 3K ، نیترات سدیم و نیترات سدیم.

نکاتی که قبل از خرید بهترین غذای خشک گربه با بدانیم

سن گربه خود را در نظر بگیرید

بهترین غذای خشک گربه توجه به این نکته ضروری است که غذای خشک گربه اغلب با توجه به سن گربه گروه بندی می شود. جدا از این ، باید بدانید که فرمول های مختلف انرژی بیشتری برای رشد بچه گربه ها فراهم می کند. بنابراین ، این فرمول ها برای ارائه بهترین تغذیه برای حیوان خانگی شما از نظر سلامتی ، اندازه و سن طراحی شده اند.

هنگام برنامه ریزی برای خرید بهترین غذای گربه ، مطمئن شوید که سن دقیق گربه خود را می دانید. به این ترتیب ، اگر حیوان خانگی شما فقط دوازده ماه دارد ، شما غذای بچه گربه می خرید. برای غذای گربه بالغ ، اگر این غذاها بیش از 8 سال سن دارند ، بخرید.

مارک های غذای خشک گربه ارزان

هنگامی که گربه شما مشخص شد ، گام بعدی تحقیق در مورد بهترین غذای خشک گربه مارک ها است. باید درک کنید که مارک های مختلفی برای انتخاب غذای گربه وجود دارد. مطمئن شوید که بهترین مارک را خریداری کرده اید که شامل تمام مواد مورد نیاز حیوان خانگی شما باشد.

راهنمای خرید غذای گربه

غذای خشک گربه پرامی مدل Adult cat وزن 1.5 کیلوگرم

مهمترین نکات برای انتخاب غذای خشک گربه

اگر یکی از بهترین غذای خشک گربه را انتخاب کرده اید. قبل از خرید و انتخاب محصول ، باید به نکات توجه کنید تا بتوانید غذای با کیفیت مناسب شرایط حیوان خود را به راحتی تهیه کنید. به همین دلیل تیم مشاور محصول قصد دارد این نکات مهم را در این قسمت از مقاله برای شما عزیزان به اشتراک بگذارد تا راهنمای خرید کامل و جامعی در این زمینه ارائه دهد.

 به سن گربه خود فکر کنید

غذای خشک گربه اغلب بر اساس سن گربه طبقه بندی شده و به فروش می رسد. زیرا گربه ها در هر سنی نیاز به خواص تغذیه ای دارند. بنابراین ، قبل از خرید ، حتماً به سن حیوان خانگی خود توجه کنید ، زیرا این لحظه می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت رژیم غذایی گربه شما تأثیر بگذارد. بهترین غذای خشک گربه دارای فرمول های خاصی است که با استفاده از آنها می توانید با توجه به سن ، اندازه و سلامت حیوان خانگی خود محصول مناسبی تهیه کنید.

  • اگر گربه شما 12 ماهه یا کوچکتر است ، قطعاً باید غذای گربه را انتخاب کنید.
  • اگر گربه شما 1 تا 7 ساله است ، باید غذای بزرگسالان را انتخاب کنید.

 به محدودیت های غذایی توجه کنید

گربه ها نیازهای تغذیه ای خود را دارند. به عنوان مثال ، گربه های دارای اضافه وزن یا کم وزن برای افزایش وزن بهتر باید رژیم غذایی سالمی داشته باشند. برخی از غذاهای خشک گربه نیز برای گربه هایی که عقیم شده اند یا عقیم نشده اند ساخته می شود. بنابراین ، هنگام انتخاب غذای خشک ، به محدودیت های غذایی گربه خود توجه ویژه ای داشته باشید.

با دامپزشک خود تماس بگیرید

دامپزشک شما بیشترین اطلاعات و دانش را برای تعیین نیازهای حیوان خانگی شما دارد. بنابراین ، بهترین راه برای دریافت مشاوره در مورد رژیم غذایی گربه ، مشورت با دامپزشک است. دامپزشکان سلامت و وضعیت جسمی گربه شما را بررسی می کنند تا به شما برنامه رژیم غذایی درباره آنچه باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید ، ارائه دهند. و هنگام خرید غذای گربه می تواند بسیار به شما کمک کند.

برند مورد نظر را بررسی کنید

امروزه مارک های زیادی در زمینه غذای گربه فعال هستند. بنابراین ، قبل از خرید و انتخاب محصول خود ، سعی کنید به دنبال برندی باشید که مدتی است در بازار وجود دارد و در تولید غذاهای با کیفیت شهرت خوبی دارد. اگر نیازهای تغذیه ای گربه شما در طول زمان تغییر کرد ، باید به دنبال مارکی باشید که دارای چندین محصول مختلف باشد. انتقال غذا بین مارک ها بر سیستم گوارشی گربه شما تأثیر نمی گذارد.

غذاهای غیر ضروری نخرید

بیشتر غذاهای خشک گربه حاوی مواد مغذی ضروری هستند که عموماً برای سلامت گربه مفید هستند. این غذاها اغلب حاوی پروتئین ، کلسیم ، چربی و ویتامین های ضروری برای گربه ها هستند. اما برخی از غذاها حاوی موادی مانند آرد ذرت و محصولات گیاهی هستند که به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا این غذاها فقط سیری دارند. و باعث می شود گربه شما بدون دریافت غذای مورد نیاز احساس سیری کند.

amirjafar
amirjafar امروز روزه زندگی کردنه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋