الهه مهر

الهه مهر

چگونه گربه های خود را سرگرم کنیم؟

همه ما دوست داریم حیوانات خانگی ما سالم و شاد باشند. وقتی صحبت از گربه های داخل منزل می شود، برای آنها مهم است که تحریکات ذهنی و جسمی کافی را از طریق مواردی مانند زمان بازی اختصاصی با صاحب خود به طور منظم دریافت کنند. در اینجا ما چند راهکار را ذکر کرده ایم که همه صاحبان گربه می توانند برای شاد نگه داشتن و تحریک گربه در محیط خانه خود استفاده کنند تا از عدم تحرک گربه جلوگیری کند. 

 

اسباب بازی ها را به طور منظم عوض کنید

درست مثل انسان، گربه ها نیز به تنوع نیاز دارند، بنابراین تعویض اسباب بازی هایی که با آنها بازی می کنند، برای علاقه مندی آنها مهم است. گرچه اسباب بازی گربه مانند گرزهای پر، موش های مخصوص اسباب بازی و توپ هایی که صداهایی ایجاد می کنند، برای گربه ها عالی هستند؛ اما توپ های کاموا و کاغذهای مچاله شده نیز بسیار مناسب هستند.

رفتن و آوردن

گربه ها از بازی هایی که بروند و چیزی بیاورند، به همان شیوه سگ لذت می برند. یک اسباب بازی را می توانید به سمت دیگر اتاق بیندازید، چیزی به اندازه کافی کوچک است که گربه شما بتواند آن را در دهان خود حمل کند. هنگامی که گربه شما برای گرفتن اسباب بازی دوید، آنها را تشویق کنید تا آن را به شما بازگردانند زیرا این عمل ممکن است به طور طبیعی انجام نشود. تقویت رفتار با استفاده از تشویقی گربه و نوازش کردن، اطمینان حاصل خواهید کرد که گربه شما به اندازه سایر سگ ها از بازی گرفتن لذت می برد.

در این مقاله چند راه سرگرم کننده گربه در منزل را معرفی کردیم. در کنار همه این راهکارها شما باید زمانی را به پیاده روی با گربه خود اختصاص دهید. شما می توانید با استفاده از قلاده گربه، پیاده روی لذت بخشی را تجربه کنید.

ادامه مطلب

الهه مهر
الهه مهر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋