آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

از شارژ و بازرسی کپسول های آتش نشانی غافل نشوید!

 

خرید و نگهداری از کپسول های آتش نشانی یکی از بهترین راه ها برای حفظ ایمنی محیط و سازه است. همچنین سبب می‌شود تا در هنگام بروز آتش سوزی، ساکنین به سرعت بتوانند حریق را خاموش کرده و یا جلوی گسترش آن را بگیرند تا ماموران آتش نشانی به محل برسند.

 

اما نکته ای که باید به آن توجه کرد، این است که این تجهیزات پس از گذشت مدتی کارایی خود را از دست می‌دهند. به بیان ساده تر گازی که در داخل مخزن کپسول قرار دارد، پس از مدتی فشار خود را از دست داده و اگر بعد از این زمان، قصد استفاده از کپسول را داشته باشید، متوجه می‌شوید که مواد خاموش کننده به خوبی از آن خارج نمی‌شوند.

برای رفع این مشکل باید هر یکسال یکبار (برای برخی از کپسول ها این مدت 5 سال یکبار است) برای شارژ کپسول ها اقدام کنید. فراموش نکنید که این کار را بعد از هر بار استفاده نیز باید انجام دهید. در نتیجه مراکزی که این خدمات را ارائه می‌دهند، علاوه بر شارژ، سلامت بدنه و دیگر قطعات کپسول مانند ضامن و … را نیز چک می‌کنند.

 

به این کار بازرسی کپسول می‌گویند که بعد از اتمام کار و چک کردن نهایی، برچسبی روی کپسول زده میشود که زمان مراجعه بعدی را نشان می‌دهد. با انجام این کار و شارژ و بازرسی به موقع خاموش کننده ها، کپسول خود را همیشه آماده کار نگه دارید تا به هنگام بروز حادثه، بتوانید به خوبی حریق را مهار کنید. برای اطلاع از هزینه شارژ کپسول آتش نشانی در کرج به وبسایت شرکت آداک فیدار به آدرس Adakfidar.com مراجعه نمایید.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋