آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

کارایی شیلنگ های آتش نشانی در عملیات اطفا حریق چیست؟

یکی از تجهیزاتی که کاربرد فراوانی در عملیات های اطفا حریق دارد، شیلنگ آتش نشانی است. آتش نشان برای اینکه بتواند آب و یا دیگر مواد خاموش کننده را از منبعشان خارج کند به شیلنگ نیاز دارد. در نهایت با استفاده از یک نازل به راحتی می‌تواند آب، فوم و دیگر مواد خاموش کننده که در شیلنگ جریان دارند را به راحتی به سمت حریق پرتاب کند.

 

در نتیجه می‌توان اینچنین گفت که اگر شیلنگ اطفا حریق نباشد، نمی‌توان از مواد خاموش کننده به راحتی استفاده کرده و آتش سوزی را مهار کرد. به دلیل اهمیت این تجهیزات، شرکت های تولید کننده بسیاری در سراسر دنیا با استفاده از تکنولوژی های جدید و روش های نوین، اقدام به ساخت شیلنگ هایی می‌کنند که علاوه بر کارایی بهتر، طول عمر بالاتری نیز داشته باشند.

ناگفته نماند که به دلیل مقاومت بالای این شیلنگ ها، صنایع بسیاری از آنها استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که صنایع مختلف، آب و فاضلاب، باغبانی و کشاورزی و همچنین جابجایی آب شرب، هر کدام شیلنگ های مخصوص به خود را دارند. اما به دلیل مقاومت بالا و کیفیت خوبی که شیلنگ های آتش نشانی دارند، افراد در این صنایع از این شیلنگ ها به جای شیلنگ های تخصصی مشاغل خود، استفاده می‌کنند.

 

شیلنگ های اطفا حریق اندازه استانداری دارند، در نتیجه گاهی طول این تجهیزات کافی نبوده و افراد با مشکل مواجه می‌شوند. در این مواقع از کوپلینگ استفاده کرده و دو یا چند شیلنگ را به یکدیگر متصل می‌کنند تا طول آنها افزایش یابد. برای خرید شیلنگ آتش نشانی به وبسایت Adakfidar.com مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را یافته و آن را سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋