آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

نقش اتصالات در عملیات های آتش نشانی

در عملیات های اطفا حریق، آتش نشانان از تجهیزات و لوازم بسیاری برای خاموش کردن آتش و همچنین نجات جان افراد و ساکنین در محل استفاده می‌کنند. از این رو کیفیت و نوع این تجهیزات بسیار اهمیت دارد. زیرا استفاده نادرست و نامناسب از آنها می‌تواند در روند عملیات، اشکال ایجاد کند. اما نکته ای که باید به آن بسیار دقت شود این است که حتی بیشتر تجهیزات به کار رفته در عملیات ها نیز به تنهایی کارای ندارند.

به طور مثال نمی‌توان به تنهایی از یک شیلنگ یا یک نازل استفاده کرد. یا اینکه یک مخزن آب یا فوم به تنهایی هیچ کاربردی ندارد. بلکه این تجهیزات باید به یکدیگر متصل باشند تا آب یا هر ماده خاموش کننده دیگری را به یکدیگر انتقال دهند. بنابراین نقش اتصالات آتش نشانی بسیار پر رنگ است. این اتصالات، سبب می‌شوند تا تجهیزات به یکدیگر متصل شده و آتش نشان بتواند در عملیات ها از آنها استفاده کند.

 

کوپلینگ ها، درپوش هیدرانت، دوراهی یا سه راهی ها که کاربرد آنها شامل جمع کردن یا پخش کردن می‌شود و برخی ابزار های دیگر، همگی شامل اتصالات اطفا حریق می‌شوند. جنس این اتصالات معمولاٌ از آلومینیوم، برنج، مفرغ، برنز و استیل است. زیرا به دلیل مجاورت زیاد با آب، امکان خوردگی و خراب شدن آنها وجود دارد. بنابراین باید بتوانند مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی داشته باشند.

شرکت آداک فیدار بیش از 15 سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات و اتصالات اطفا حریق فعالیت می‌کند. همچنین نماینده محصولات برند های معتبر خارجی در کشور نیز می‌باشد. مشتریان گرامی برای اطلاع از قیمت اتصالات آتش نشانی و مشاهده محصولات به وبسایت Adakfidar.com مراجعه نمایند.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋