آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

پر استفاده ترین نازل ها برای عملیات های آتش نشانی کدام ا‌ند؟

هنگامی که محل و سازه ای آتش می‌گیرد، آتش نشان ها برای اطفا حریق به محل اعزام می‌شوند. در این زمان شروع به خاموش کردن حریق کرده و برای نجات بازماندگان اقدام می‌کنند. در عملیات ها شجاعت و مهارت آتش نشان ها بسیار مهم بوده و این افراد شجاع برای همیشه برای نجات افراد تلاش کرده و جان خود را به خطر می اندازند. اما باید به این نکته هم توجه شود که بدون تجهیزات آتش نشانی مناسب، این عملیات ها با موفقیت تمام نمی‌شوند. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین تجهیزات مورد استفاده، نازل آتش نشانی است.

 

نازل ها به اتصال به یک سمت شیلنگ، سبب می‌شوند تا سیال (آب، فوم و ...) با فشار و در حالت های مختلف به سمت حریق هدایت شوند. این تجهیزات از نزدیک شدن آتش نشان به شعله های حریق جلوگیری کرده و آب را با فشار به فاصله های دور پرتاب کرده و سبب خاموش شدن آتش می‌شود. نازل ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند اما پر استفاده ترین آنها مدل های معمولی یا ساده (جریان مستقیم) هستند که تنها سیال را در یک حالت مستقیم به بیرون هدایت می‌کنند.

 

مدل پر استفاده دیگر، نازل های تفنگی یا چند کاربره هستند که آتش نشان می‌تواند انواع مواد خاموش کننده را در حالت های جت، مه پاش و مستقیم به سمت حریق بپاشد. نازل ها معمولا از استیل و آلومینیوم تولید می‌شود تا در برابر جریان پرفشار آب، موجب خوردگی و آسیب دیدگی نشوند. برای خرید نازل آتش نشانی ایرانی و خارجی، به وبسایت شرکت آداک فیدار به آدرس Adakfidar.com مراجعه نمایید.

 

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋